kokematon+kokematon?? - Parisuhteet

Blossom

Mitä tehdä kun on tyttö ja poika ja molemmat on kokemattomia ja jo yli 20 v, siis kummallakaan ei oo parisuhdetta ollut..
Tapasin kerran pojan ja reilu vuos tapailtiin, mut sen enempää ei voi sanoo et se ois ollu. Juteltiin melkein päivittäin mutta nähtiin tosi harvoin koska aina tuli jotain muuta:/ siinä se ongelma oli. Syy siihen voi olla että kun tavattiin kumpikaan ei koskaan uskaltanut tehdä muuta kuin halata. Usein tuli kyllä juteltuu siitä että mitä toinen haluaa ja molemmat oli varmoja et jotain vakavampaa, ei vain ystävyys suhdetta. Mutta kuitenkaan kumpikin ujona ei uskaltanut tehdä aloitetta ja lopulta todettiin et nyt lopetetaan hölmöily kun ei se muuta kuin satu kun ei koskaan nähdä. Nyt on vuos mennyt ja yhteyttä on ollut melko paljon joskus taas jopa pävittäin ja asiat on jotenkin vahingossa niin kuin silloin kun meillä piti olla jotain. Vieläkin kaipaan häntä tooooosi paljon ja mietin et voi vitsit, miks ei meistä tullut mitään. Olisikohan tässä viel toivoa vai pitäisikö kokonaan poistaa tyyppi mun elämäst, kun en usko et kaveri pystyn olee.. Mitä pitäisi tehdä jos sitä toivoa sit löytyis, mikä se eka askel vois kahelle kokemattomalle olla? Itse olen vuoden aikana yrittäny jatkaa elämää ja käyny deiteil, niin pikkasen lisää kokemust on tullut mut silti olo on ihan kuin uuno:/
Toivottavasti joku jaksaa kertoo mielipidettä..

Kommentit (2)

ena

Joko otat riskin ja kerrot mitä ajattelet tai sitten todellakin unohdat kokonaan ilman että jäät ikuisuuksiksi miettimään mitenhänm ois käyny... Tietysti kaikki riippuu ihmisistä jotka on kyseessä niin vaikea mitään sanoa. Ei kokemattomuus sinäänsä mitään tarkota. Voi silti samalla tavalla juttu syntyä. Kun tietää että molemmat on kokemattomia niin on samassa tilanteessa eikä sitä tarvii ainakaan hävetä.
Sanoinkohan nyt yhtään mitään järkevää... :roll:

N-p_

Mun mielestä sun kannattaisi kertoo rohkeesti sille mitä tunnet. Varsinkin jos teiän tunteet on molemmin puolisia niin ethän voi mitään hävitä ainakaan. Jos annat vaan olla niin sit murehdit kai sitä ja kiusaat vaan ittees.. ei olis viellä liian myöhäistä :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat