Huoli... - Parisuhteet

Anastasia

En yleensä lue toisten viestejä mutta silloin kun tulin yöllä kotiin oli jotenkin sellainen tunne että kaikki ei nyt ole hyvin...Humalassa olin mutta ei kai sen piikkiin voi kaikkea laittaa...
Mutta nyt uskoisin että kaikki on ihan ok ja se taisi olla vaan kännisekoilua ukkolta....
Harmittaa silti vieläkin. Aina kun hänen ex tuo lapsiaan tänne niin alkaa suututtamaan...aiheetonta mutta eipä kukaan tästä tiedä.
Ja onhan mieheni exällä jo uusi mies.
Pelottaa vaan niin suunnattomasti koska rakastan miestäni enkä halua että hän haikelee muita tai että meidän suhde menee pilalle.
Mutta kyllä tämä tästä varmaankin ajan kanssa....

Kiitos teille kaikille kommenteista :)

Sivut

Kommentit (46)

Cara-

Jos molemmille on ok että toisen puhelinta saa tutkia ja vaikka lukea päiväkirjankin niin ei siinä silloin mitään väärää olekaan, mutta mun käsittääkseni kysymys oli kuitenkin viestien lukemisesta ilman lupaa. Voihan niitä viestejä selailla huvikseen mielenkiinnosta kun istutaan vaikka vierekkäin sohvalla (meilläkin tapahtuu tätä joskus), mutta mielestäni on ihan oikeutettua loukkaantua siitä että niitä luetaan salaa. Mun mielestä suhteessa pitää voida luottaa siihen että toisen yksityisiä viestejä ei mennä kurkkimaan, samoin kuin siihen ettei toinen vehtaa muiden kanssa selän takana. Jos ei siihen voi luottaa, niin ei taida ne ongelmat ratketa vaan toisen viestejä lukemalla...

heica

Toihan on ilmiselvää, että jotakuta voi jäädä vaivaamaan tollanen asia ja miehen puhelimen sisältö voi jatkossa jäädä epäilyttämään, vai pitäisikö miestä uskoa sinisin silmin että joo kännissä vain laitto viestin ei ymmärrä miks..? Tottakai hän sanoo noin, mitä muutakaan?

Mutta, mä oon aina vihannu sitä, että mun kännykkää tutkitaan ilman lupaa esim. kotona VANHEMMAT, veli, kaverit, en voi käsittää tota, koska siellä on mun yksityisasioita joita en halua kaikkien tietävän! Nyt olen vuoden ajan pitänyt näppäinlukon salasanaa, koska en yksinkertaisesti halua että mun tekstiviestejä/tiedostoja selataan salaa! Mun asioita ja that's it. Lievä luottamuspula todellakin, jos toisen puhelinta pitää vahata kuin kissa hiirtä, mutta jos todisteita jostain epäilyttävästä on edes vähän, niin sillon ymmärrän jos tekee mieli salaa tutkia toisen puhelinta, mutta eihän se oikein ole. Aina voi kysyä että saanko lukea viestejäsi tms, ja ainahan pettäjä voi poistaa "ne" viestit tai puhelutiedot. Epäillä saa, jos tuntee että siihen on syytä.

cute

no sepä on sun ongelmas jos se sua häiritsee.
laitonta, pah, meillä kaikki on yhteistä ja sen tietää me molemmat.
siinä ei oo mitää pahaa.
mua ärsyttää tollai asenne että heti ollaan viemässä suurinpiirtein vankilaan jos sanoo että lukee välillä PUOLISON viestejä,
se on jokaisen suhteen OMA asia.

vanhemmat on täysin eri asia :lol:

heica

cute mitä tarkoitat että vanhemmat on täysin eri asia -lauseellasi?

Joo, mun mielestä täällä pikkasen liian ankarasti suhtaudutaan siihen, jos joku sattuu epäilysten keskellä salaa lukemaan toisen tekstiviestejä... se ei ole oikein, muttei se nyt maailmaakaan kaada, ja moni pettäjä on jäänyt kiinni kun kumppani on "sortunut" lukemaan hänen viestejään.
En kyllä puolustelekaan sitä että omia yksitysasioita leviää toisille ilman mun lupaa, puhun ihan kokemuksesta, mutta ymmärtäisin jos mun poikaystävä suurien epäilyjen keskellä tutkisi mun puhelinta, muuten sais kyllä melkoset huudot jos huvikseen ja "tottumuksesta" ilman kunnon syytä, selailisi mun kännykkää.

Anastasia

siis kuten jo aikaisemmin kerroin niin kerran olen vain lukenut ja sen yhden ainoan viestin..
en sen jälkeen ole mennyt urkkimaan sen puhelinta.
ollaan juteltu asiat suht. selviksi.
mun edellisessä suhteessa mua petettiin ja sen takia on ollut vaikea luottaa yhteenkään mieheen...ja ei paranna asiaa että melkein kaikkien mun kavereiden ukot on samanlaisia paskapäitä. nyt kun vain oppisin luottamaan ja uskomaan siihen että kaikki ei ole samanlaisia. ja aika hyvin olen edennyt...

cute

tarkotin sitä että jos asuisin kotona ja vanhemmat tutkis kännykkääni, niinhankkisin alta aikayksikön salasanan siihen :)

heica, niinpä! ei täällä ihmiset ajattele ku omaa napaansa ja samantien ollaan syyttämässä ties mistä!
hei haloo....

Anastasia

siis kuten jo aikaisemmin kerroin niin kerran olen vain lukenut ja sen yhden ainoan viestin..
en sen jälkeen ole mennyt urkkimaan sen puhelinta.
ollaan juteltu asiat suht. selviksi.
mun edellisessä suhteessa mua petettiin ja sen takia on ollut vaikea luottaa yhteenkään mieheen...ja ei paranna asiaa että melkein kaikkien mun kavereiden ukot on samanlaisia paskapäitä. nyt kun vain oppisin luottamaan ja uskomaan siihen että kaikki ei ole samanlaisia. ja aika hyvin olen edennyt...

amethystine
cute
no sepä on sun ongelmas jos se sua häiritsee.
laitonta, pah, meillä kaikki on yhteistä ja sen tietää me molemmat.
siinä ei oo mitää pahaa.
mua ärsyttää tollai asenne että heti ollaan viemässä suurinpiirtein vankilaan jos sanoo että lukee välillä PUOLISON viestejä,
se on jokaisen suhteen OMA asia.

vanhemmat on täysin eri asia :lol:

Jos teillä on kaikki yhteistä, niin olkoon, siitä ei oo mitään sanottu, etteikö saisi LUVAN kanssa lukea toisten viestejä. Tosiaankin suhteen OMA asia, mutta silloin kun suhteessa EI ole sovittu, että viestejä saa lukea, niin silloin niitä ei saa lukea. Enkä tarkoita syyllistää ketjun aloittajaa, mutta hänkinhän oli lukenut viestit SALAA ilman lupaa. Silloin se on väärin. Sitä ei muuta yhtään oliko kyseessä puoliso tahi vanhemmat. Jos teillä jaetaan kaikki, niin siitä vaan, mutta meidän suhteessa ainakin on myös yksityisyyttä, thank god.

Ajatellaan vaan omaa napaamme.. Ja syytellään ties mistä. Täällä vaan otettiin kantaa siihen, että joku ehdotti, että viestejä täytyy lukea jatkossakin. On täydellisen vastuutonta ehdotella sitä, jos heidän suhteessaan ei ole tapana näin tehdä. Onneksi Anastasia ei ottanut neuvosta vaaria, vaan kunnioittaa miehensä yksityisyyttä.

Ja edelleenkin on täydellisen epäkypsää haukkua ihmisiä siksi, että heillä on näkemyseroja.

amethystine

Juu, tottakai kaikille sattuu virheitä, ja tietenkin näin tapahtuu, ja joillakin tuntuu olevan jopa ainoa tapa jolla parisuhteessa pysyy perillä toisten tekemisistä. Kuitenkin ennemmin kannattaisi yrittää keskustella, ja mielestäni suhteessa on jotain pielessä, jos ei luoteta siihen, että keskustelemalla saadaan selville kaikki tarvittava. Enkä todellakaan lähtisi ketään kannustamaan, että "lue sen viestejä niin saat selville mitä se tekee", niinkuin en lähtisi ketään kannustamaan pettämäänkään...

cute
Lois Lane
Kyllä musta kumppanin päiväkirjan lukeminen on suurempi petos kuin esim. seksi toisen kanssa. :shock:

ANteeks mitä? Voi vitsi mikä idiootti....
Mä luen aina melkein miehen viestejä, ei siellä mitään salaista ole..
ja ihan mielenkiinnosta, oon sairaan utelias ihminen ;)
kyllä parisuhteessa toisen puhelinta voi käytttää, ei ehkä lähettäis toisen nimissä viestejä mut you know..
mut toi et mieluummin pettäis! *hakkaa päätä seinään*

heica

Siinä oot oikeessa että asiat pitäisi selvittää puhumalla rehellisesti ja selvittää että onko kaikki nyt ok suhteessa, mutta jos toinen vain myötäilee ja väittää että kaikki on ok, mutta silti huomaa että jotain on vialla, niin uskon että kynnys toisen puhelimen tutkimiseen vain madaltuu. Riippuu siis tilanteesta.

Kiira

Tuohan on merkki siitä, että et luota miehees ollenkaan? Onko sulla miehen lupaa lukea niitä viestejä? Luetko niitä miehen läsnäollessa vai slloin kun on poissa? Todella törkeää.. Ei auta vaikka olisi kuinka utelias ihminen, se ei todellaakaan oikeuta lukemaan kenenkään viestejä ilman lupaa..

Jinda

luen miehen viestejä ja mies mun.tosi harvoin kylläkin..kyllä mies tietää tästä..mies myös saisi halutessaan lukea mun päiväkirjan,itepähän ottais vastuun miten reagois niihin juttuihin siellä.meistä kumpikaan ei hirveesti tekstaile kenenkään kanssa enkä ole niin kiinnostunu miehen kännykästä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat