Selviääkö suhde? - Parisuhteet

napalm

Nykypäivänä on niin monta eri mahdollista tapaa pitää yhteyttä toiseen, vaikka asuisi toisella puolella maailmaa :D Puhelin ja netti auttavat pahimpaan ikävään, ja jos suhde on satayksiprosenttisen varmalla pohjalla, eikä toisen luottamusta tarvi hetkeäkään epäillä, en näe mitään syytä, miksei suhde voisi kestää tuon ylitse. Elän itsekin kaukosuhteessa, joten tiedän, millaista on olla toisesta erossa. Ikävään tottuu kyllä, niin ettei joka yö tarvitse itkeä itseänsä uneen, ja sitten kun toisen taas tapaa, ei edes muista olleensa erossa :) Ja kun teillä kummallakin on kumminkin "omat juttunne" sinä aikana, sinä opiskelet ja hän käy armeijaa, niin vaikka Suomeen jäisitkin niin eipä sitä hirveästi tulisi silti nähtyä. Minä sanon, että go for it, jos oikeasti sitä haluat!

Kommentit (7)

Mistake

Uskoisin että onnistuu, voi olla kivaa olla yhteydessä välillä kännykän ja netin kautta :) ja tuskin mies naisia paljon intissä tapaa :) meillä kullan kanssa onnistuisi tuo varmasti mutta en minä kestäisi sitä ikävää välttämättä :roll: ja enpä osaa kieliäkään :shock: Tseppiä sulle vaan!!

Kepatäti

Yhdeksän kuukautta on tietenkin melkoisen paljon pidempi aika kuin kolme, jonka itse meen tekemään tossa vuoden kuluttua todennäköisesti, mutta kyllä me ainakin aiotaan siitä selvitä.

Ja varsinkin kun miehes on armeijassa niin ei silläkään ole sitä normaalia elämää niin se varmasti helpottaakin tuota tilannetta paljon.

Taffel

no mut voihan sitä sopia,että koitetaan olla yhdessä ja jos sitten alkaa tuntumaan pidemmän päälle että ei kykenekkään kaukosuhteiluun nii sitten sovitaan muuta. turhaahan sitä poikki pistää jos kerran tuntuu siltä että voisi olla mahdollista että jaksaa odottaa toista.
mun ystävä oli vaihdossa vuoden ja mies odotti täällä. yhdesti näkivät vuoden aikana,mutta silti jatkoivat yhdessä oloa ja ovat vieläkin yhdessä monen vuoden jälkeen. mutta varmaan aika ihmiskohtaisia tälläisetkin jutut..

Powerpuff

Luottamuksen pitäisi olla täysin kunnossa, joten se ei ole ongelma. On se tullut monesti jo tähän mennessä todettua, että ero tekee välillä tosi hyvää. Arveluttaa tosissaan vaan se, että aika on niin pitkä. Mut harkitsen tuota nyt vielä tarkkaan. En haluaisi, että päätöstä pitää myöhemmin katua.

vitney

En näe mitään syytä, ettei suhteenne kestäisi jos siis todella voitte luottaa toisiinne..? Onhan tuo pitkä aika olla näkemättä, mutta eikös ero tee välillä ihan hyvää :)

Powerpuff

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa lähes kolme vuotta ja suhteemme voi kaikin puolin hyvin :) . Olen vastikään aloittanut yliopisto-opinnot ja haluaisin lähteä vuoden kuluttua 9kk vaihto-oppilaaksi Yhdysvaltoihin. Haluaisin lähteä vaihtoon juuri vuoden kuluttua siksi, että poikaystäväni on menossa silloin armeijaan. Emme armeija-aikana näkisi kuitenkaan lähes koskaan, koska hän on menossa armeijaan toiselle puolelle Suomea. Haluaisinkin tietää, voiko mielestänne mikään suhde selvitä noin pitkästä erosta, vaikka seurustelu olisikin vankalla pohjalla?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat