Laiha kundikaveri - Parisuhteet

bluerose

Tämäkin varmaan lukitaan heti mutta yritetään...

Kundikaverini on luonteeltaan aivan ihana ja kasvotkin ok-näköiset, mutta mua häiritsee sen laihuus...tuntuu että toinen on vaan luuta ja nahkaa. Oon yrittänyt vihjata kuntosaliharrastuksen aloittamisesta, mutta häntä ei tunnu se oikein kiinnostavan. Ulkonäkö ei niinkään häiritse, mutta se että toinen "ei tunnu hyvältä" luisevuuden takia...Sen lisäksi siroa ihmistä jotenkin varoo ettei vaan "hajota" jotenkin. Itse käyn salilla ja oon normaalipainoinen.

Sivut

Kommentit (61)

JJEMMY
bluerose

Tarkoituksena tosiaan on ohjata samanlaiset topikit jo tehtyihin keskusteluihin ettei synny montaa keskustelua samasta aiheesta :) Linkittämäni keskustelut on ollut aihetta koskevia joten kopioi vaan oma aloituksesi aikasempiin keskusteluhin jatkoksi, se kyllä huomataan sieltä samalla tavalla kuin uusi aloituskin :)

- JJEMMY

marika_
bluerose

Kundikaverini on luonteeltaan aivan ihana ja kasvotkin ok-näköiset, mutta mua häiritsee sen laihuus...tuntuu että toinen on vaan luuta ja nahkaa. Oon yrittänyt vihjata kuntosaliharrastuksen aloittamisesta, mutta häntä ei tunnu se oikein kiinnostavan. Ulkonäkö ei niinkään häiritse, mutta se että toinen "ei tunnu hyvältä" luisevuuden takia...Sen lisäksi siroa ihmistä jotenkin varoo ettei vaan "hajota" jotenkin. Itse käyn salilla ja oon normaalipainoinen.

Eipä se salilla käyminen oo kaikkien juttu, mutta ainahan sitä voi koittaa vaikka syöttää sille enemmän ruokaa :P Se on sit ehkä vaan toinen asia, et mitä siihen luiden ympärille sillon kertyy.

Mut tosiaan, toiset ihmiset vaan on luonnostaan ihan ruikuleita eikä toista voi bodaamaankaan oikein pakottaa jossei kiinnosta. Tietysti jos poikaystäväsi on ihan alipainoinen, niin sitten kyse on ehkä enemmänkin siitä ettei hän syö tarpeeksi kuin siitä ettei hän bodaa.

marika_
marimma
Tai siitä että on liian hyvä aineenvaihdunta. Joihinkin asioihin vaan ei voi vaikuttaa :)

Tuokin totta. Ja riippuuhan tuo myös iästäsi, sillä monet miehet saattaa vielä joskus 18v. kieppeillä kavaakin, eli jos mies on tuota ikäluokkaa, niin hyvinkin voi olla että on vielä jotain pituuskasvun aiheuttamaa laihuutta.

enkelin

hetki sitten olin vielä sitä mieltä, että miehellä pitää olla kunnolla lihasta ja miehen pitää jaksaa kantaa minua kunnolla. mutta nykyään olen katsellut aikalailla samanoloisia miekkosia kuin itsekin olen, pieniä ja laihoja miehiä. no onneksi olen itse pieni, niin en näyttäisi norsulta laihan miehen rinnalla :D

TaskuMyy

Totta, toisilla on tosi hyvä aineenvaihdunta vaikka syövät kuin hevoset!

Itse kanssa en oikein tykkään miehistä jotka ovat laihoja :roll:
Pelkään et ne ''hajoo'' ja katkee ja kaikkee :oops: :roll:

xaz

Ihanuus on laiha ku mikäki..
Se häiritsee sitä itseään, ja hän on saanut päähänsä kasvattaa itseään syömällä :roll: mä oon koittanu tolkuttaa sille et kyllä sen painon saa kohoamaan muullakin tapaa, ja se myös tietää sen ja nostelee punttejakin suht. ahkerasti :)

Siinä vaiheessa ku mää tajusin miten laiha se oikein on, niin kyllähän mää itekki kauhistuin, et.. ööh.. ja siin tuli kaikki heti mieleen, kuin me näytettäis niin hiton epäsuhtaiselta parilta jne, mut ne on asioita mun pään sisällä, niistä voi päästä eroon jos työskentelee ahkerasti asian hyväksi. Loppupeleissä eikös ne ulkonäölliset seikat kuitenkin oo niitä katoavaisia asioita.

Moumou

Oonks mä ainut jolle tää topicci särähtää aika ikävästi? :?

Tokihan sitä aina ajatellaan että "luihut" miehet ei oo kovin ihani mut miksi sitten pitää ruveta olemaan sellaisen kanssa jos se NIIN kovaa häiritsee? Oma poikkikseni käy salilla ja sen kyllä huomaa sen kropasta mutta aika laiha hänkin on. En toki pistäisi pahitteeksi jos hän lihoisi mutta en sitä häneltä vaadi, todella hyvä hän on tuollaisenakin. Sitä suhteessa voi olla suurempiakin ongelmia kuin se että toinen on laiha.

Itse olen aina ollut laiha enkä tunnu lihovan millään. Se on vain pitänyt hyväksyä. Poikkis on sanonut että sitä ei yhtään haittaisia vaikka lihoisinkin mutta se silti tykkää siitä kun olen niin siro.

Barriss

hyväne aika! mun kihlattu on pitkä ja laiha, ja mun mielestä just täydellinen niin. :) ite se vitsailee lapamadostaan, mut se ei vaan liho. minä taas murehdin, jos vatsaan kertyy vähän rasvaa, vaikka avokin mielestä se on vaan hyvä niin. ;) minusta on tosi kiva ajatella, ettei mun mies saa sitten keski-ikäisenä kamalaa kaljavatsaa, jos sen aineenvaihdunta pysyy samanlaisena kuin nyt... :lol:

pupella

pakko myöntää että on ollut yhden yön juttja miesten kanssa jotka ovat toki olleet komeita, hauskoja, ystävällisiä..rehellisiä..mutta laihoja. seuraavana päivänä on sitten katunut tekojaan ja pitänyt selitellä ettei meillä jotenkin kolahtanut..
jotenkin ällöttää halalla ja suukotella ja... laihaa miestä.
miehen pitää olla lihaksikas tai edes painavampi kuin minä itse!
se on se miesmaku eri.

Sledge

Hmm... Oon aina pitänyt hoikkuutta(alhaista rasvaprosenttia) vaan positiivisena seikkana molempien sukupuolten kohdalla. Ootteko itse lihavia tai "normaalipainoisia" vai onko läskit jätkät oikeesti nykyään in?

Amorous

Minä enne aattelin että pitäisin vähän pyöreemmistä jätkistä, mutta nyt itelläni on tuommonen pieni ja laiha mies. <3 Ja ai että rakastan sitä ku se on tuommonen pieni. Niin täydellinen mulle. (:

Pennsylvania

Mun mielestä laiha on ehdottomasti parempi kuin bodattu. Urheilijatyyppi ei oikeen nappaa muutenkaan. Ihmisen luusto on aika kaunis kuitenkin.

Oma mies on hyvin laiha, meistä ehdottomasti paljon laihempi, mä olen paljon pallukaisempi. En mä oikeen yleensä ajattele, että näyttäisin sen vierellä valtavalta, mitä nyt joskus kauhistuttaa kun vaikka pyykkejä ripustaessa tajuan, että sen housut eivät ikinä mahtuisi mun päälle. Ennemminkin musta tuntuu, että mielumminkin tuommoinen laiha pari, kuin isompi, että lyllerrettäisi eteenpäin sitten jonain läskikerhona. Ei sillä, etteikö herra kelpaisi paksumpanakin, kunhan sanon, että ihan kiva näin.

jenson
Sledge
Hmm... Oon aina pitänyt hoikkuutta(alhaista rasvaprosenttia) vaan positiivisena seikkana molempien sukupuolten kohdalla. Ootteko itse lihavia tai "normaalipainoisia" vai onko läskit jätkät oikeesti nykyään in?

Minulla ei olisi mitään sitä vastaan jos poikaystävä olisi laihempi, mutta on sitä paljon kivempi halailla kun on hieman isompi ja nallekarhumainen. :wink:

marimma
jenson
Minulla ei olisi mitään sitä vastaan jos poikaystävä olisi laihempi, mutta on sitä paljon kivempi halailla kun on hieman isompi ja nallekarhumainen. :wink:

Nimenomaan! Nimim. Yhden tosinallekarhun omistanut :D
Sitä paitsi siitä tulee oma lämpö ja turva ja sellanen tosi hyvä olo :) Tukevampi on enemmän mun juttu kun tikku :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat