Miksi haukkuu jätkäkavereita?:D - Parisuhteet

zinella

Minkä takia jätkäni on todella itsevarma ja tulee toimeen tyttökaverieni kanssa, mutta aina kun olen jutellut jätkäkavereilleni, oma poikaystävä alkaa haukkumaan heitä :D? mielestäni tämä on naurettavaa, ja käytös on ristiriitaista, jätkäni on itsevarma, ainakin vaikuttaa siltä, on hyvännäköinen eikä hänellä ole ikinä ollut seurasta pulaa, joten onko se vain jotain itsetunnon pönkitystä? :D ja jos on niin miksi?

Kommentit (2)

olematon

mä kuvittelisin et se on tosiaan jotain egon pönkkäämistä ja sit jotenki varmaan se ajatuskulku menee sitä kautta, et hän tekee selväks mite paljon parempi mies hän on sulle ku yksää näist kavereista. Kai se on loppujen lopuks oman selustan turvaamista ja vähän mustasukkasuutta jos on muitaki miespuolisia seurana sulla ku vaan hän.

Msuh

olematon toi kyllä täydellisesti esille meikäläisenkin ajatukset :D

Vaikka mies vaikuttaisikin kovin itsevarmalta, ei se silti tarkoita, etteikö hän joskus pelkäisi menettävänsä sinua jollekin toiselle, jos vähänkin höllää otettaan :P Jos sinua tuo ilmiö hämmentää, niin voithan ottaa sen puheeksi ja sanoa, että miehesi on sinulle ehdottomasti se ykkönen, eikä hänen tarvitse yrittää vakuutella sinulle toisten jätkien huonommuutta :)

Itsessäkin olen kieltämättä huomannut joskus tuota vikaa :oops: Joskus mustamaalattua joitain potentiaalisia "kilpailijoita", vaikka tiedänkin sen olevan turhanpäiväistä :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat