Sinkkuilu kiinnostaisi hetkellisesti - Parisuhteet

mince-

Onko muilla ollut samanlaisia tuntemuksia ja miten niistä on selvitty?

Sivut

Kommentit (100)

mince-

Se on heti lohduttavaa kuulla, että joku muukin tuntee samalla tavalla! :) Juuri noita vapauden kaipuu sanoja hain. Itse puhuin myös poikaystävälleni tästä. En kuitenkaan suoranaisesti, vaan sanoin että entä jos joskus tulee sellainen tilanne että alkaa tuntumaan siltä. Mies siihen sitten sanoi vain, että sitä pitää katsoa sitten uudelleen.
Pitäisikö nyt sitten sanoa, että nyt tuntuu siltä?

Msuh
mince-
Pitäisikö nyt sitten sanoa, että nyt tuntuu siltä?

Tuota tuli silloin itsekin mietittyä :? Mutta lopulta sitten selitin poikaystävälle itku kurkussa juuri tuosta vapaudenkaipuusta. Yritin tehdä mahdollisimman selväksi ettei tässä vaiheessa ole vielä syytä huolestua, että saattaa olla jotain aivan ohimenevääkin. Aluksi mies otti sen vähän raskaasti, mutta ymmärsi minua kuitenkin jollain tavalla. Yhdessä mietimme, että se saattaa johtua osin iästäni, mutta toisaalta myös siitä, että tämä on ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni.

Itsekin tulee välillä katseltua muita miehiä, varsinkin nyt kun tuo oma miekkonen on armeijassa :roll: En tee sitä kuitenkaan tosissani, lähinnä koulupäivien ratoksi 8) Hyväksyn myös poikaystäväni puolelta tietyssä määrin toisten naisten katselemisen, kunhan asia jää sitten vain siihen.

enkelin

mulla tuo vapauden kaipuu lopulta yltyi liian suureksi, joten pitkä suhde jäi taakse. no ei se vapauden kaipuu ollut ainoa asia.
aloin seurustelemaan 16-vuotiaana ja vähitellen alkoi tulla sellainen olo, että kaipaisi jotain muutakin kuin oman miehen syliä. koskaan kumpikaan ei toista pettänyt, eikä ollut edes lähellä. rakastumisen tunne vain katosi, eikä kumpikaan enää halunnut olla suhteessa, jossa on enemmän kaverillisia tunteita. yhdessä oltiin kuitenkin yli kolme ja puoli vuotta. erosta on aikaa reilut puolitoista vuotta, ollaan edelleen tosi hyviä kavereita. :D molemmilla omat kuviot rakkauselämässä, minulla vähän myrskyisää säätämistä miehien kans ja eksällä on oma kulta ollut jo jonkin aikaa kainalossa.

joskus ero voi olla parempi vaihtoehto, mutta pitkässä suhteessa asioita kannattaa kuitenkin puntaroida aina tarkasti, eikä tehdä hätäisiä päätöksiä. mekin mietimme eroa melkein vuoden ennen kuin lopulta muutimme erilleen.
nuorena ei kannata myöskään jäädä liikaa vain roikkumaan suhteeseen, sillä silloin on vielä elämä edessä, ja meressä on paljon kaloja :wink:

agarina

On mullakin tällaisia tuntemuksia ihan säännöllisesti. Yleisesti ottaen sellainen iskee aina silloin, kun kohtaan uuden ja mielenkiintoisen ihmisen - armoton flirtti kun olen, en hetkeen meinaa malttaa hillitä itseäni. Sitten kun teen mielikuvaharjoitteita ja pohdin sitä, millainen olisin sitten, kun päätyisin aidan toiselle puolelle, rysähdän taas maan pinnalle ja tajuan, etten missään nimessä tahdo sitä.

Jos jättäisin miehen kokeilujen takia, olisin ennemmin tai myöhemmin olemattomaksi laihtunut, tupakoiva ja ihmisistä vieroittunut angstaaja. Nimim. Kerran koettu. :roll:

mince-

Kun en itsekään miestä halua kokeilujen takia jättää. Mutta tiedän, etten voi saada molempia; miestä ja kokeiluja. Tämäkään ei vaan tunnu hyvältä, että itsekseni mietin muita miehiä (vaikka ketään tiettyä ei edes ole).

jessi
mince-
Kun en itsekään miestä halua kokeilujen takia jättää. Mutta tiedän, etten voi saada molempia; miestä ja kokeiluja. Tämäkään ei vaan tunnu hyvältä, että itsekseni mietin muita miehiä (vaikka ketään tiettyä ei edes ole).

Voi että, oon viikkoja ajatellu samanlaisia ajatuksia ja ku pitkästä aikaa tuun tänne ni täällähän näistä puhutaan :P Paitsi mulla on kyllä joku tietty ketä ajattelen, ja oon kyllä niin sekasin. Onha noita pienii ihastuksia täs pitkäs (yli 3v.) suhtees ollu, mut tää tuntuu voimakkaammalt..Tosin ties vaikka katois jossain vaihees..Oon niin sekasin..No viikko viikolt eteenpäin..

Moumou
enkelin

nuorena ei kannata myöskään jäädä liikaa vain roikkumaan suhteeseen, sillä silloin on vielä elämä edessä, ja meressä on paljon kaloja :wink:

Totta. Itse roikuin omassa 16v aloitetussa suhteessani loppuun asti vaikka olin jo alkanut saamaan osakseni todella huonoa kohtelua. 3 vuotta kertyi yhteistä taivalta.

Sen jälkeen sinkkuilinkin 3 vuotta, välillä aika kovallakin vauhdilla ja vaikka tuli tehtyä typeryyksiä ja satutettua itseensä kaiken maailman hemmojen kanssa niin tarvittiin se kyllästymisen tunne että lopulta alkoi rauhottumaan ja ajattelemaan että josko nyt oisi valmis asettumaan aloilleen.

Nykyisen kullan kanssa ajatukset onkin jo aivan eri luokkaa kuin aikoinaan exän kanssa :) Ennen sitä tuntui että esim. yhteenmuutto olisi ihan mahdotonta. Nyt taas kullan kanssa jo 3vkon yhdessäolon jälkeen se ei ollenkaan ois mahdoton ajatus :lol:

Sitä on niin paljon varmempi itsestään, tietää mitä haluaa ja tietää myös sen että se ruoho ei todellakaan ole vihreämpää siellä aidan toisella puolella.

Mulla alkoi tulla noita tunteita edellisen suhteen lopuilla kun tuntui ettei saa suhteesta enään lainkaan hyvää oloa irti...en halua maalata piruja seinille mutta harvoin se 16v aloitettu suhde on se yksi ja ainut...mutta voihan se olla että tunne on ohimeneväkin. Hankala sanoa koska itsellä suhde ei ajan myötä kestänyt ulkomaailman paineita.

Nykyisessä suhteessa moisia paineita ei ole edes olemassa, kun molemmat ovat nähneet jo elämää ja tietävät mitä haluavat.

mince-

Itse kyllä pystyn kuvittelemaan hyvinkin yhteenmuuton, mutta toisaalta se juuri tämmöisten ajatusten takia tuntuu välillä todella kaukaiselta.

Moumou

No ei sitä päässä tarvi vikaa olla...nuori ihminen nyt vain haluaa uusia kokemuksia. Enää en tarvitse moisia kokeiluja itse sillä sain "kokeilla" erilaisia miehiä kyllästymiseen asti tossa 3v sekoilun aikana ja täytyy sanoa että nyt tuntuu ah niin ihanalta kun pitkästä aikaa seurustelee.

Toki minäkin vielä katselen...juuri viime perjantaina muistan miettineeni yhdesta kultani kaverista että tuo on selvästi naistenmies, sen näkee heti päältä. Kaiken kukkuraksi kyseinen kaveri vielä kyttäs mua koko illan :/

Mutta kokeiluihin en tunne enää tarvetta lainkaan...jotenkin tiedän että se olisi turhaa kuitenkin. Hankala tosiaan sanoa millä tuosta ajatuksesta pääsee eroon. Itsellä ainakin seksuaalinen herääminen oli vasta tossa hiljattain ja välillä tulee noita turhautumia mutta itsetyydytys nyt ainakin auttaa :lol:

Mutta tuskin tässä nyt on kyse ihan siitä...

Msuh

En kyllä olisi valmis lopullisesti luopumaan miehestäni, en missään nimessä [-( Mutta johtuneekohan tuo kokeilunhalu vain siitä, että ruoho voi joskus vaikuttaa aavistuksen vihreämmältä aidan toisella puolella? 8)

mince-
Msuh
En kyllä olisi valmis lopullisesti luopumaan miehestäni, en missään nimessä [-( Mutta johtuneekohan tuo kokeilunhalu vain siitä, että ruoho voi joskus vaikuttaa aavistuksen vihreämmältä aidan toisella puolella? 8)

Tätä minäkin luulen. Mutta miten mä pääsen tästä ajatuksesta eroon, tätä nyt on kuitenkin ollut jonkun aikaa. :( Ihan hirveä tunne.

agarina

Sen olen huomannut, että yleensä asia korjaantuu itsestään sillä tavalla, että jotain tapahtuu. Esimerkiksi itse ajoin autokolarin ja tajusin miehen lähdettyä opiskeluista kesken päivän ja tultua kolme tuntia bussilla pitämään musta huolta, kun olin niin shokissa, etten koskaan tahdo luopua tästä miehestä, ja että rakastan häntä niin paljon etten loppujen lopuksi tahdo menettää häntä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat