miehen "miellyttäminen" - Parisuhteet

Jinda

mulla saattaa olla ties minkälaiset vaatteet kotipäivinä..jos lähden jonneki nii kyllä sit tietty katson mitä päälleni laitan--vaikka vain kauppaan menisin.
joinain päivinä en meikkaa ollenkaan mut yleensä meikkaan edes jonkin verran..hmm,lenkillä me käydään jokapäivä ja yhdessä..meillä on kaks isoa koiraa joten pakko käydäkin :)
juhliin tms molemmat laittautuu ihan kunnolla.
ite en kauheesti mieheltä vaadi mitään ulkonäköjuttuja,se on ihan hyvä ja ihana muutenki.hiuksia se laittaa oikeestaan joka päivä ja käy salillaki välillä..oon itseasiassa erittäin tyytyväinen :D
mulle itelleni oma paino on sellanen asia mitä katon ja tarkkaan..

Sivut

Kommentit (60)

nixie
iLsKi
miro_82
Kaikki ei tuntunu ymmärtävän pointtia :) yrittäkää lukea miehen mieltä...
Jos miehesi alkaa kyselemään miksi laittaudut tuolla tavalla, niin sinulla on hieman mustasukkainen mies, eikä se oo ees huono asia jos se ei mee ylilyönteihin, mut se meikkaaminen & tälläytyminen omaa rakasta varten saattaa johtaa yllättäviinkin lopputuloksiin...seksissä! :) Itse kun olen tyytyväinen, ni aion tehdä kaikkeni en [u]velvollisuudesta[/u] vaan HALUSTA tyydyttääkseni puolisoni. En edes tiedä miten tämän saisi omaan makuuhuoneeseen toimitettua... :cry: Auttakaa hyvät naiset poloa miestä, joka ei halua loukata omaa rakastaan... :cry:

Kirjoittajalle
Etkö siis kiihotu tyttöystävästi ellei se oo meikattu?

Joo tuo tuli mullekin mieleen. Teet siis kaikkesi tyydyttääksesi puolisosi silloin kun olet häneen tyytyväinen, ja et ole häneen tyytyväinen ellei hän ole laittautunut sinua varten, joten tällöin et viitsi oikein mitään tehdäkään? Aika karun kuuloista.

Voisi kysyä, että mitä itse teet miellyttääksesi kumppaniasi? Olisitko itse valmis tuunaamaan naamaasi ja hiuksiasi tunnin tai pari joka päivä pitääksesi naisesi tyytyväisenä? Miltä tuntuisi, jos naisesi ilmoittaisi ettei seksi nyt kiinnosta, koska hänen mielestään sinä olet tällä hetkellä liian ruma?

Kyllä munkin mielestä mies on parhaimmillaan puku päällä tai baarikuteissa, tukka hyvin laitettuna jne, mutta en todellakaan olettaisi/vaatisi oman mieheni viettävän vapaapäiviään tärkätyssä kauluspaidassa Bossin villakangaspuvussa skraga kaulassa vain minun mielikseni. Ja mulle on tärkeää se, että suhteessa voi olla kuinka rähjäinen tahansa ja toinen tykkää silti. En halua jatkuvasti stressata että olenko nyt tarpeeksi nätti ja tykkääköhän toi nyt enää musta kun se näki mut ilman meikkiä. Ja jos mies sanoisi minulle ettei viitsi tyydyttää minua sängyssä jos en ole paklannut naamaani tunnin ajan ennen aktia, saattaisi miekkoselle tulla kenkää aika nopsaan.

nixie

Niin ja tuo ylläoleva EI sitten tarkoittanut, että rupsahtaisin suhteessa ja lihottaisin itseni 200 kiloiseksi valaaksi heti miehen koukutettuani. Suhteessa laittaudun kuten muutenkin, eli kouluun kevyt meikki, vapaapäivinä ei välttämättä ollenkaan ja sitten ulos mennessä kunnon tällinki. Jos mies ei halua minua ilman meikkiä niin ei sitten, etsiköön sellaisen joka miellyttää enemmän silmää.

iLsKi
miro_82
Jos miehesi alkaa kyselemään miksi laittaudut tuolla tavalla, niin sinulla on hieman mustasukkainen mies, eikä se oo ees huono asia jos se ei mee ylilyönteihin, mut se meikkaaminen & tälläytyminen omaa rakasta varten saattaa johtaa yllättäviinkin lopputuloksiin...seksissä! :) Itse kun olen tyytyväinen, ni aion tehdä kaikkeni en [u]velvollisuudesta[/u] vaan HALUSTA tyydyttääkseni puolisoni. En edes tiedä miten tämän saisi omaan makuuhuoneeseen toimitettua... :cry: Auttakaa hyvät naiset poloa miestä, joka ei halua loukata omaa rakastaan... :cry:

Kirjoittajalle
Etkö siis kiihotu tyttöystävästi ellei se oo meikattu? Vika ei välttämättä ookaan kimmas laittautumattomuudes vaan sun ´fantasioissa. Tiesitkö et moni sinkkumies olis enemmän kun tyytyväinen jos pääsis ees painamaan. Onko sulla ollu haluttomuusongelmaa muissa suhteissa? Se ei välttämättä johdu siitä miltä kumppani näyttää. Kun nainen tulee töistä voisit ennemmin ehdottaa kylpyä ja öljyhierontaa, saattas kiihottaa suaki jopa enemmän kun meikattu naama. Voit laittaa vaikka siteen silmilles ja kuvitella et kumppani on viimeseen asti laitettu ( 50% provo, hermostu vaan puoliks ;))

Viel yleisesti tost laittautumisest, en oo oikeestaan koskaan meikannu säännöllisesti ja laittaudun vaan tapahtumia varten. Ja on ollut aikaa tehä paaaljon kaikkea kiinnostavaa, kun ei oo iltasin miettiny seuraavan aamun luomivärin väriä.. Eikä muuten oo ikinä tarvinnu miettii pysyykö poikakaverit jos en yhtenä kauniina päivänä jaksaiskaan laittautuu. PS. on ne pysyny :o

gollum

Kyllä mä vaan oon sillä kannalla että jos joku asia häiritsee niin siitä on hyvä nätisti jutella sen toisen puoliskon kanssa. Ei musta ainakaan oo kohtuutonta pyytää että toinen vähän kattoo vaikka mitä laittaa päälle, ja jos mun pukeutuminen/meikkaamattomuus häiritsis miestä niin haluaisin kyllä tietää sen että voisin tehdä asialle jotain. Ei musta oo kohtuutonta pyytää toiselta vähän nätimpiä vaatteita ja pientä meikkausta, eri asia on sitten vaatia jotain kauheeta tälläytymistä aina.. :)

Eipä tässä nyt alottaja oo ainaaan musta sanonut että vaatii jotain tunnin pakkeloimista ennen kuin tyttöystävä miellyttää, niin täällä tulee aika aggressiivistä palautetta :wink: Ei sille välttämättä voi mitään että omasta mielestä toinen ei oo hot vaikkapa reikäsissä harmaissa pitkissä kalsareissa, eikä meinaa sitä etteikö rakastais toista omana itsenään...

Yummy

Munkin täytyy sanoa tähän jotain..
Mä en yleensäkään hirveesti laittaudu. Meikkiä on aika vähän ja hiuksia en laita kummemmin (ne on yleensä auki, ja jos ei, niin ponnarilla). Siistit vaatteet haluun tietty laittaa, mut kotona yleensä vaihdan farkut lökäreihin.
Siitä siis herää kysymys, miksi laittautuisin nyt enemmän kuin aikaisemmin? No, ei kyllä poikaystävä ole mulle valittanut ja tottakai silloin tällöin pukeudun seksikkäästi vaan sitä varten. Mulla on myös sellanen tilanne, että kun laittaudun, se turhautuu/tylsistyy eikä sitä oikeestaan kiinnosta.

Ketjun aloittajalle: Musta tuntuu, ettei miehet osaa tarpeeksi sitten arvostaa sitä, kun nainen laittautuu. Tai ei ainakaan saa sitä mitenkään sanotuksi, että nainenkin tietäisi silloin tehneensä jotain, mistä mies pitää. Jos mun mies sanois mulle, että "ootpa tänään erityisen nättinä", niin tottakai se kannustais mua tekemään sitä useemmin. Ensinnäkin siksi, että se tuntuu musta hyvältä ja toiseksi siksi, että tykkään olla miellyttävän näkönen miehenkin silmissä. Mutta kun sitä kiitosta ei yleensä tule, niin tulee kuva, ettei sitä kiinnosta tai se ei edes arvosta laittautumista.

Mimia

Eli ongelmana on siis se, ettei aloittajan tyttis viitsi enää laittautua. Mutta onko ongelmana myös seksielämän tylsyys/vähyys? On eri asia onko ongelma todellakin vain niin pieni, ettei toinen jaksa enää nähdä vaivaa itsensä ehostamiseen, vai onko todelliset ongelmat tuossa seksissä..

Toivottavasti et pidä tuota laittamattomuutta pelkästään syynä teidän seksiongelmiin... Sillä ihan varmasti siihen liittyy paljon muutakin. :?

papuna

miro_82: älä odota mitään nopeita muutoksia,mutta jospa kehaisisit naisesi ulkonäköä AINA kun löydät siittä jotain positiivista. sellainen jää mieleen,ja ehkä yrittämään panostaa samaan myöhemminkin. kuka nyt ei haluasi kehuja kuulla uudestaankin...

mä kyllä luulen tajuavani mitä sä tarkotat. esim. itseä ei yhtään sytytä jos mies jättänyt paripäivää parran ajamatta :? se on mun mielestä epäsiistiä ja rumaa. mies on kertonut oman versionsa,ettei puska kiinnosta, vaan siistitty alakerta,niin saatiin molemmat mitä haluttiin :P

minä ainakin pelästyn ja alan puolustuskannalle,jos suoraan töksäyttää jotain ulkonäkööni liittyvää- suosittelen siis pitkää pinnaa ja kauniita vihjailuja...

kyllähän se niin on,että molempien pitää panostaa,jotta suhteen laatu pysyy hyvänä.

Vanamo

Miro_82 mikset ehdota roolileikkiä, jossa eläytyisisitte siihen hetkeen jolloin ensimmäisen kerran tapasitte. Laittautuisisitte samannäköisiksi ja menisitte samaan paikkaan, jossa näitte ensimmäisen kerran. Naisesi saattaisi silloin huomata, kuinka paljon arvostat hänen laittautumistaan.

miro_82

RainWhispers

Itse en myöskään tälläydy kovin usein ja yleensä aina kotio päästessä farkut ja yhtään hienommat vaatteet lentävät nurkkaan ja päälle ihanan tilavat (poikaystävän!) lökähousut ja huppari. Niissä vain on yksinkertaisesti kaikista mukavin olla! Tukkaa en yleensä "turhanpäiten" jaksa laittaa, vaikka malli on sellainen että vaatisi oikeastaan jonkinlaista pöyhennystä. Kun joudun ihmisten ilmoille (kouluun) pukeudun toki siististi ja laitan vähän tukkaa aamulla ja vähän meikkiä (meikkivoidetta ja puuteri, ei ripsareita tms...)

Poikaystävää ei haittaa tämä minun "arkisuuteni" mutta silti on välillä kiva laittautua häntä varten, varsinkin kun tiedän että hän tykkää siitä esimerkiksi kun lähdemme elokuviin. Erityisesti hän tykkää kun laitan silmämeikin ja kutsuu minua silloin pitkin iltaa "Säihkysilmäksi" ja sensemmoiseksi. Tämän vuoksi tälläydynkin häntä varten ehkä useammin kuin aikaisemmin, hän osaa nimittäin arvostaakin sitä. :D

miro_82

Minkä takia ette halua että laittautuisitte miestänne varten? Entä jos näkisitte miehen silmissä sen ihastumisen joka aikoinaan liittyi juuri sinuun? Sekin on myös itsellepäin :)

agarina

Meillä se on vähän sillä tavalla, että koen miehen olevan meistä se luonnostaan näyttävän näköinen. (Tilanne on tosin vähän epätasapainossa tällä hetkellä, kun mies on armeijasta väsynyt ja minä vaihteeksi oikein tyytyväinen ulkonäkööni.) Tämä on yksi monista syistä (joita en kaikkia luettele, koska ne on jo mainittu tässä keskustelussa muiden toimesta), joiden vuoksi tykkään laittautua, kun liikutaan miehen kanssa julkisesti. Kotona ollaan suihkunraikkaita ja siten kauniita molemmat. Kyse on enemmänkin huolitellulta näyttämisestä, kun ollaan vaikkapa kaupungilla tai baarissa.

Minua hirvittää ajatus siitä, että ulkopuoliset katsoisivat meitä, ja ajattelisivat, mitä mieheni kaltainen uros tekee minun kaltaiseni naisen kanssa. Suhde on niin paljon muuta kuin se, miltä pari yhdessä näyttää, mutta vihaan epävarmuuden tunnetta ja itsetunnon kolahtamista, joten tahdon näyttää huolitellulta mieheni vieressä seisoessani. Siitäkin huolimatta, että tiedän mieheni halunneen minut yhtenäisen maailmankatsomuksemme ja elämänasenteemme vuoksi, eikä yhdessäolo perustu ulkonaiseen. Ja siitäkin huolimatta, että ajoittain minä tiedän olevani ulkoisestikin kaunis.

Puutarhis
miro_82
Kaikki ei ehkä ymmärtäny tätä pointtia mitä ajattelin.

Entä jos miehesi alkaisi haikailemaan nättejä naisia, koska itse et edes yritä sytyttää omaa miestäsi, Myönnän että olen välillä "tukka sekaisin" KAIKKI on joskus :) miestä saattaa oikeasti loukata se että nainen ei enää näe vaivaa hänen eteensä, kyllä olen hieman metro :D mut ei anneta sen haitata!

Minä en näe asiaa oikeastaan tuolla lailla. Minä haluan näyttää hyvältä, joten laittaudun itseäni varten tai olen yleisesti ottaen siisti itseäni varten ja itseäni miellyttäkseni. Jos oma mies pitää sitä plussana, niin ihan kiva.

Itseäni ärsyttää se, että jos arkiaamuina yritän valmistautua astetta seksikkäämmillä alusvaatteilla, jotta voisin illalla kotiin tullessani kaataa mieheni petiin ja jotta tuntisin oloni vielä normaaliakin seksikkäämmäksi (miestä ei juurikaan tuo kiinnosta, kunhan saadaan vaatteet pois tieltä :D). Yleensä käy niin, että ensin syödään (jottei minulta lähde taju), käydään lenkillä ja suihkussa ja koko ajatus meni siinä.

En oikeastaan osaa ajatella tilannetta, että mies haikailisi muiden perään sen vuoksi, että minä en näytä hyvältä. Tämä liittyy varmaan hyvinkin kiinteästi siihen, että haluan näyttää siistiltä aivan omaksi ilokseni. Tämä tyytyväisyys itseensä taas purkautuu mieheen halukkuutena. Halukas nainen näyttää mieheni mielestä aina hyvältä ja seksikkäältä ja siitä tulee melko katkeamaton kierre.

Kyllähän tuo mies on sanonut, että jos hirvittävästi lihoisin, niin hän kyllä varmasti huomauttaisi siitä. Entä sitten :wink: . Olen ollut 15kg lihavampi, joka aiheutti haluttomuutta, inhoa omaa kroppaani kohtaan ja muutenkin epämukavan olon, joten itseni puolesta panostan myös terveyteeni ja hoikkuuteeni.

Tuo laittautuminen hyvännäköiseksi muita varten liittyy varmaan omassa parisuhteessani siihen, että tunnen oloni ylpeäksi, kun näen muiden naisten katselevan laitettua miestäni, oma mieheni tuntee minua kohtaan samoin. Voi olla todella ylpeä siitä, että seurustelee tuonnäköisen tyypin kanssa, jota muutkin katsovat pitkään.

Kyllä minä tuossa joku aika sitten miehelleni juttelin, että harmittaa hieman tämä seurustelu ja jatkuva luuhaaminen yhdessä. Tuntuu jotenkin turhalta käyttää kallisarvoista yhteistä aikaa siihen laittautumiseen. Jos olisi alunperin lähtenyt omasta kämpästään miehen luokse, niin olisi jo käynyt suihkussa ja jollain lailla joutunut laittamaan itseään, jotta voi edes kaupungille mennä... Se taas ei ole yhteisestä ajasta pois :D ....

Tulikohan siis riittävän monimutkaisesti sanottua, etten minä laittaudu koskaan miestäni varten. Ainoastaan itseäni ja omaa mielihyvääni varten. Se kuitenkin saa liikkeelle kierteen, että mieskin pitää minua viehättävänä sen vuoksi, että pidän itseäni viehättävänä.

rose273

Kysyin tästä asiasta mieheltäni ja hän vastasi näin:

Tykkään paljon enemmän siitä että olet oma itsesi vaikka ilman meikkiä ja lökäpöksyt jalassa. En tykkää että esittäisit mitään muuta mitä et ole, enkä itse asiassa ymmärrä sitä minkä takia sinun pitää sitten tälläytyä ja viettää tunti vessassa meikkailemassa kun ollaan lähdössä johonkin sillä sinä kelpaat minulle juuri tuollaisena kuin olet enkä edes voisi kuvitella asuvani naisen kanssa joka on koko ajan täydet meikit ja hienot vaatteet päällä.
Silloin ei ole oma itsensä vaan esittää jotain muuta kuin on.
kukaan ei ole virheetön ja minusta on hienoa että pystyy näyttämään omalta itseltään häpeämättä virheitään.

olematon

kyllä mä ainakin näin vaivaa mun miehen eteen ihan mieluusti, muttaku siltä alko aina tulla jotain vittuilua tyyliin "mihis sä oot menossa ku tollee pitää tälläytyä" ja oli tyyliin ihan varma että jotai ntoista miestä varten meikkailen ja koitan näyttää ihmiseltä... :roll: joo, idiootti se oli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat