L A I V A "romanssit" - Parisuhteet

Susette

Luulenpa, että aika monet lähtevät laivalle mielessään vain irtiotto arjesta. Jotkut hakevat yhden illan seuraa ja haluavat tutustua uusiin ihmisiin, mutta harva sieltä mitään vakavampaa on hakemassa.. tämä lienee karu totuus. Varsinkin miehet tuntuvat olevan laivalla vain sen yhden asian perässä, enkä nykyään enää edes odota muuta. Miesten kanssa on mukava käydä pyörähtämässä tanssilattialla ja ottaa vastaan tarjotut drinkit ja kohteliaisuudet, mutta siihen vedän rajan. Laivamatkasta ja ihmisistä jää siten mukavat muistot, joita voi muistella hymyssä suin jälkeenpäin :wink:

Kommentit (5)

MiSSPink

Tapasin erään erittäin kivan miehen laivalla.
hän vannoi vaikka mitä koko yön, mutta loppujen lopuks oli vain jauhanut paskaa. onneks en pannut hänen kanssaan!!

mutta kiltisti hän on viesteihini vastaillut, mutta lopulta töksäytti "ei halua alkaa seurustelemaan, koska muuttaa vuoden vaihteessa toiselle puolelle suomea yms... "

kannattais varmaan unohtaa, vaikka onkin vaikeaa... :(

Mistake

Laivalla on porukkaa ympäri suomea niin aika varmaan tapaa jonkun joka asuu todella kaukana tai sitten loppuenlopuksi paljastuu törpöksi :roll:

Itse en ole edes vastannut miesten katseisiin laivalla kun olen ollut koska en muutenkaan pidä yhdenillan jutuista :? Ei minulla mitään niitä vastaa ole mutta ei sovi minulle.

Tietysti eihän sitä tiedä mistä tosi rakkauden lopulta löytää :wink:

Manda

enpä sanois noinkaan ystäväni löysi miehensä laivalta ovat vielä yhes....siit on jo 2 vuotta=) eivät kaikki ole yhdenillan juttuja riippuu vähän miten sen haluaa tehdä...he he

MiSSPink

tekstailtiin viikonloppuna ja sitten se soitti sunnuntaina.
puhelun loppuun töksäytin "hyvää jatkoa"
nyt ei varmaan kannata enää ottaa yhteyttä?!???

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat