Mitä mieltä?? - Parisuhteet

np_

koitinhan mä keskustella. yritin kysellä kuka se ÄMMÄ on ja sellasta, se on piirustus valokuvasta. se nainen oli pyytänyt piirtämään siitä kuvan koska mun mies osaa piirtää tosi hyvin. mutta se kuva on niin horahtava niin vituttaa se

Sivut

Kommentit (30)

Moumou

Siis sun poikkis oli piirtänyt kaveristaan kuvan jossa se oli kuvattu isotissiseksi blondiksi vai siis mitäh? Siis se on piirrustus...ei valokuva...

Mielestäni ylireagoit. Ja miks sä sitä "ämmää" oot tappamassa? Mitä pahaa se on tehnyt?

Sinuna rauhottuisin. Jos sua oikeasti asia vaivaa noin paljon niin KESKUSTELE asiasta poikaystäväsi kanssa. Älä huuda ja raivoa mustasukkaisena vaan KESKUSTELE asiasta.

Mi

Juu työnnän lusikkani tähän soppaan ja sanon aika lailla samaa kuin edellisetkin.

Ei mielestäni yksi piirretty kuva, puolialastomasta naispuilisesta kaverista, vielä kerro sitä että miehelläsi ja tällä naisella on jotain enemmänkin menossa. Varsinkin jos miehesi hyvänä piirtäjänä on kuvan pyynnöstä piirtänyt.

Kyllähän minäkin piirtämistä harrastavana ihmisenä, säilytän luonnoksen tai mielellään valmiinkin työn. Niistähän näkee oman kehityksensä ja silleen.

Minusta tuo nyt vain kuullostaa pieneltä ylireagoinnilta, ja vieläpä aivan turhasta. Oli suhde kuinka vapaa tai kuinka rajattu sitten tahansa, ei minusta tuossa ole mitään, mustasukkaisuuden aihetta. Kuitenkin miehesi on tuntenut tämän naisen jo ennen sinua, eikö? Joten yritäs rauhoittua. Se oli vain piirros jos kyseessä olisi ollut vaikkapa nippu valokuvia tästä ystävästä puolialastomana niin asia olisi täysin eri.

k87
np_
Ei pahemmin kai oo. mutta mun on vaan vaikee luottaa ihmisiin. ja tuun pienistäkin asioista mustasukkaseks. En mä sua tarkottanut äsken kun puhuin "avoimesta suhteesta".. ärsyttää vaan tylyt kommentit niin kirjotan välillä mitä sattuu. k87sori jos oon loukannu:P
et loukannu :D

enkä mä itteeni tarkottanukkaan avoimella suhteella. sillä vaan huomautin kun en oo oikeen kellään täällä semmosta olevan. siis jos nyt avoimen suhteen käsitän niin että saa paneskella ketä huvittaa eikä olla tilivelvollinen kellekkään.

merihil
meillä ei ole siis mikään vapaa suhde enkä ihan ymmärrä miten sanomiseni siihen viittaisivat. Luottamus vain pelaa molemmin puolin. Meillä on selvät rajat kyllä mitä emme hyväksy ja mitä pidämme pettämisenä mutta kaverisuhteet vastakkaisenkaan sukupuolen kanssa eivät meillä näihin lukeudu.
tätä mäkin komppailen. meillä molemmilla on vastakkaista sukupuola olevia kavereita eikä me siitä mitään suuttuneita olla. ollaan tutustuttu toinen toistemme kavereihin eikä sen takia oo jääny mitään epäluuloja niistä.[/quote]

RainWhispers

Ei haittaisi jos kuva olisi todellakin pyynnöstä valokuvasta piirretty ja kunhan ei sitä nyt ihan seinälle tunkisi. :wink: Luotan poikaystävääni ja saan itse päivittäin kuulla kuinka mahtava olen joten en koe itseäni uhatuksi millään lailla, siksi näin. ;)

Toki ymmärrän silti tilanteesi ja voi olla, että jos tuollainen tilanne oikeasti tulisi eteeni, omakin suhtautumiseni voisi olla vähän jäykempää. Näin ajatuksen tasolla tuntuu kuitenkin tältä. :)

Oletan nyt että kaverityttösi oli pyytänyt poikaystävääsi piirtämään nimenomaan tälläisen tissikuvan, siitä voisin jo vähän loukkaantua jos hän itse olisi sellaisen halunnut kaveristaan raapustella, olisihan tässä eräs muukin malliehdokas tarjolla. :lol:

ja vielä: meillä ei ole siis mikään vapaa suhde enkä ihan ymmärrä miten sanomiseni siihen viittaisivat. Luottamus vain pelaa molemmin puolin. Meillä on selvät rajat kyllä mitä emme hyväksy ja mitä pidämme pettämisenä mutta kaverisuhteet vastakkaisenkaan sukupuolen kanssa eivät meillä näihin lukeudu.

Moumou
np_
mä oon ihan rauhallinen.:) enkä oo sanonu mitään loukkaavaa ennen sinua. :lol:

Sitä paitsi sä et oo mulle mikään käskemään ketä mä saan haukkua ja ketä en, tottakai mä saan tuntematonta miesten varastajaa haukkua jos musta siltä tuntuu.

Voi hyvä jumala :roll:

mä en oikein jaksa sitä että joku random tyyppi itse tekee ensin ketjun, kysyy mitä mieltä ja sit alkaa ahdistella kahdelta eri suunnalta kun ei saa sitä vastausta mitä haluaa.

Vois moderaattoritkin oikeasti tehdä täällä jo jotain. Tai peräti admin jos sellaista edes on olemassa.

Muoks:

Juolahti muuten just mieleen että tässähän taitaa olla joku eräs tietty entinen jäsen riehumassa. En enään yhtään ihmettele.

[size=9][color=darkred]Marimma// "asiattomuuksia" pois :)[/color][/size]

np_

Ei pahemmin kai oo. mutta mun on vaan vaikee luottaa ihmisiin. ja tuun pienistäkin asioista mustasukkaseks. En mä sua tarkottanut äsken kun puhuin "avoimesta suhteesta".. ärsyttää vaan tylyt kommentit niin kirjotan välillä mitä sattuu. k87sori jos oon loukannu:P

k87
np_
aika moni täällä tuntuu pitävän sellasista avoimista suhteista missä ollaan vähän kaikkien kannsa samaan aikaan. En oo ite sellanen ihminen.

ei täällä monikaan missään avoimessa suhteessa elä. näin mä oon käsittäny. avoin suhde on eri asia kun suhde, jossa luotetaan toiseen. onko sun miehes aiemmin pettäny sun luottemuksen? vai onko joku joskus aiemmin pettäny sun luottamuksen? minkä ikäsiä ootte?

np_

meillä on vähän erillaiset käsitykset parisuhteesta. En voi sille mitään mutta tuun mustasukkaseks jos se viettää toisten naisten kanssa aikaa..

Niin on toi otsikko vähän huono "mitä mieltä" kun kukaan ei oo samaa mieltä ja tahtoisin niin.
ois pitänyt laittaa siihen että "onko joku samaa mieltä?"
aika moni täällä tuntuu pitävän sellasista avoimista suhteista missä ollaan vähän kaikkien kannsa samaan aikaan. En oo ite sellanen ihminen.
Sehän tässä asiassa mua just harmittaa kun tuntuu että se on muutakin kun ystävyssuhde niillä. Se puolialaston kuva kaverista kansiossa antaa nyt vähän sellasen vaikutelman.

Ehkä sua mercil ei haittais jos sun miehes piirtäis jostain puolialastomasta naisesta kuvan ja säilyttäis sen jossain..?

RainWhispers

Moikka!

En tiedä onko tämän sanominen jo turhaa mutta minunkin mielestäni sinun kannattaisi vähän rauhoittua ja mietiskellä asiaa vielä. Jos asia todella on niin, että poikaystäväsi on kaverinsa pyynnöstä piirtänyt tästä kuvan niin tuskin sen kummoisempaa selitystä saat hänestä irti revittyä vaikka kuinka tenttaisit. Hän ei näe siinä ilmeisesti mitään väärää että on kuvan piirtänyt ("kai kaverista nyt kuvan saa piirtää kerta on pyytäny...") ja totta puhuen en minäkään.

Ja se että hän on säilyttänyt kuvan jossakin kansiossaan on minusta yhtä lailla luonnollista, itsekin piirtämistä harrastavana miellelläni säästän omat taideteokseni. :wink:

Ja mitä siihen tulee että et voi kestää poikaystäväsi naispuolisia kavereita... Voihan se olla vaikeaa mutta kannattaa takoa päähänsä että ne ovat vain kavereita ja mikä vielä mukavempaa, ystävystyä itsekin heidän kanssaan niin huolikin vähenee luottamuksen kasvaessa. On melko rajoittavaa kumppania kohtaan mikäli toinen vaatii hänen kaveripiirinsä rajaamista omaan makuun sopivaksi. Eikös kukin saa olla kaveri kenen kanssa huvittaa, kunhan sitten käyttäydytäänkin kaverisuhteen mukaisesti. :D

Eli jäitä hattuun vaan, kannattanee unohtaa se koko kuva. :)

k87
np_
en mä sen takia haukkunut että ette ollu samaa mieltä vaan koska sanoit sen niin ärsyttävästi. tuli sellanen fiilis että mä oon muka jotenkin väärässä. kun takerruit siihen "ämmään" , "sen tappamiseen".. jne

musta on vaan jotenkin niin outoa, että kun jo otsikossa kysyt "Mitä mieltä?" ja sitten kun täällä sanotaan mitä mieltä asiasta ollaan niin sitten ollaan horoja ja säälittäviä.

e. typoja yllättäen, kiitos pipisormelle :lol:

np_

mä oon ihan rauhallinen.:) enkä oo sanonu mitään loukkaavaa ennen sinua. :lol:

Sitä paitsi sä et oo mulle mikään käskemään ketä mä saan haukkua ja ketä en, tottakai mä saan tuntematonta miesten varastajaa haukkua jos musta siltä tuntuu.

[size=9][color=darkred]Marimma// asiattomuuksia[/color][/size]

Moumou

Sulla menee jo ihmisetkin sekaisin. Halusin vain että lakkaat noin karkeasti haukkumasta ihmistä josta et nähtävästi oikeasti mitään tiedä.

Ja yksityisviestien lähettely tästä asiasta on todella noloa, kuten sulle jo ysärissä sanoin, lopeta ajoissa. Nettietiketti tosiaan on olemassa varmasti näilläkin foorumeilla ja varmasti accounttisi voidaan poistaa jos et oikeasti kohta rauhoitu.

np_

en mä sen takia haukkunut että ette ollu samaa mieltä vaan koska sanoit sen niin ärsyttävästi. tuli sellanen fiilis että mä oon muka jotenkin väärässä. kun takerruit siihen "ämmään" , "sen tappamiseen".. jne

k87

en mä sitä sun ongelmaas pitäny huvittavana vaan sitä miten haukuit meidät horoiks ja sälittäviks kun ei oltu sun kanssa samaa mieltä.

sun pitää varmaan ootella pikkusen aikaa että tänne tulee muitakin kommentoimaan tätä sun ongelmaa että saat sit enemmän ja toivottavasti sit kai erilaisia neuvoja :)

ugh! olen puhunut.

e. lisäyksiä

np_

En tienny tää oli sun mielestä niin hauska juttu:) kiitti kommenteista :roll:

[size=9][color=darkred]Marimma// Asiattomuudet pois[/color][/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat