2 exää ja ihmissuhdeongelmat .. - Parisuhteet

minävain__

niin saattaa olla mahdollista.. Parempi varmaan kokonaan unohtaa kummatkin pojat ja antaa vaan ajan mennä ja kesäntuoda uudet kollit piiloistaan esiin :>

Välillä vaan tuntuu että koko maailma kaatuu päälle..niinkuin nyt.

Kommentit (4)

Brunella

Eikö tän ois voinut pistää jonkin muun keskustelun sisään? No joo, en tajua mikä sulla tossa nyt on se itse ongelma. Eikö tämä "Aapo" kannattaisi vain unohtaa, jos sillä kerran muut mielessä? Ja toisaalta tuo toinen tapaus, ootko miettinyt sitä että ehkä mikään ei ole kuitenkaan muuttunut mihinkään suuntaan vaikka yrittäisittekin aloittaa alusta? Mulla oli kans joskus samantyyppistä, mutta heräsin - onneksi - sit siihen, että jotkut ihmiset ei vain koskaan muutu, edes ajan kanssa.

minävain__

Tästä tulee nyt aikas pitkä kertomus..Toivottavasti joku edes vaivautus lukemaan ja vastaamaan jotain. :) olen nyt 16 v kertomuksen pojat 17 v.

Muutin vuosi ja 4 kk sitten uudelle paikkakunnalle. Löysin nopeasti kaverit ja sulauduin joukkoon hyvin, eli siinä ei mitään ongelmaa ollut. Oon sillee aika ujo.. Ja nää pojat alko lähestyy mua ja sit sielt kaks poikaa ihastu ihan heti muhun ja näin.. Tutustuin kumpaankin ja siihen Eeroon ( nimi muutettu) ihastuin 3 viikkoa sen jälkeen kun aloimme tutustua.. Kummatkin pojat on aika pelimiehiä ja sanoisinko että hiukan renttujakin.. Mulla ja 'eerolla' juttu jatkui noin kaksi kuukautta ja tutustuttiin, sanoisinko että mä ns rakastuin siihen. Yritettiin seurustella mutta se ei jotenkin vain onnistunut,päätettiin erota. oltiin kavereita ja meni kesä yli ettei pidetty mitään yhteyttä. Toinen poika Aapo (nimi muutettu) oli kans täysin ihastunut minuun ja minä väin tökkäsin hänet pois silloin... en edes antanut meille mahdollisuutta tutustua silloin kunnollla ku olin nii vauhissaan tästä 'eerosta' .. Aapo itki mun perään yhteensä puoli vuotta. Sitten hän päätti unohtaa minut ja yritti saada uusia tuttavuuksia tästä läheltä olevasta kaupungista ja se löys sieltä tyttöystävän. Ne seurust eli syksystä Tammikuuhun ja sitte 'Aapo' otti minuun yhteyttä.. Minä ja 'eero' oltiin ensimmäisen kerran kans tammikuussa vasta eron ja meidän jutun jälkeen yhteydessä ja me sillon vähän pusuteltiinkin. niin siis sillon kun 'aapo' otti muhun yhteyttä se ilmotti että oli jättänyt tyttöystävänsä ja että haluaa tavata mut ja näin. Otin tilaisuuden ja tutustuttiin kunnolla. ihastuin siihenkin... Me oltiin tosi paljon yhteyksissä ja sitten me ajauduttiin seurustelemaan helmikuun lopussa ja erottiin maaliskuun lopussa,koska 'aapo' oli loppuvaiheessa jotenkin outo..Ja selvisi sit että se haikaili entisensä perään eli kenet se siis oli jättäny.Sillä tytöllä on jo uus poikaystävä ja näin..Nyt 'aapo' vaan 'angstaa'

'eero' otti viikko sitten yhteyttä ja sanoi ettei saa minua mielestään vaikka sillä on ollut muitakin tyttöjä välillä.. 'aapoa' ei kiinnosta enää minä vaikka itkenkin vähä sen perään... Tää on tosi sekava tilanne.. En tajua enkä tiedä enää mistään mitään.. Tää on kauhea ongelma.

Eli 'eero' tavallaan vähän yrittää mua nyt ja aapo ei halua enää minua takaisin.. Mutta en uskalla tehä mitään.. ..

apua...

Brunella

Tekis kai ihan hyvää sulle jos unohtaisit nyt noi molemmat miehet ja keskittyisit vain itseesi.

Lisäyksenä vielä: tarkoitin siis, että mulla ei todellakaan ole kokemusta kahdesta ihastuksesta yhtä aikaa, vaan jostain samankaltaisesta kuin tuo jälkimmäinen tapaus, josta kerroit. Eli siis kuvittelin joskus, että ehkä ihminen muuttuu, kun on ottanut kuukausien tai vuosienkin verran etäisyyttä. No, kaikki kuitenkaan ei ja ehkä vain hyvä niin :).

Mut päästä vaan irti niistä menneisyyden haamuista.

Frankie

Jos on jo kerran kokeiltu ja meni munilleen niin ei siinä mun mielestä ole enää mitään syytä yrittää uudelleen.
Nää uudelleen lämmitetyt suhteet on todettu todella hankaliksi saada toimimaan.
Ei muuta kuin uusia tuulia kohti purjeet ylhäällä.
Eiköhän sieltä tule vielä jou joka saa aapon ja eeron unohtumaan. Pitää vaan jaksaa katsella. Ei aina tarvitse olla jotain, joskus on ihan hyvä olla oman itsensä kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat