Exästä irti? - Parisuhteet

olematon

mutta kaipa joku silti on sellainen, jolle voi jutella tai jonka voi kutsua käymään tia mennä itse hänen luokseen..?

Sivut

Kommentit (18)

rnZz

ollaan eksän kanssa kavereita nykyään , ollaan seurusteltu yhteensä joku 4,5 vuotta ja exäni petti minua monet tuhannet kerrat ja aina annoin anteeksi!pakko kyllä myöntää että itsekkin kerran silloin petin koska epäilin häntä ja halusin kostaa hänelle , mutta sentään kerroin teostani toisin kuin hän ! nyt ollaan vaan siis pelkkiä kavereita , koska huomattiin että suhde ei toimi kertakaikkiaan :( mutta neuvoa kaipaisin että miten osaisin päästää tästä eksästä irti ja jatkaa omaa elämää,koska meidän kaveruus on yhtäkuin seurustelu , ollaan jokapäivä yhdessä ja nukutaan yhdessä ja harrastetaan seksiä ja kaikkea mitä seurusteluun kuuluu.. ongelma on se .. että itse haluaisin palata yhteen kuitenkin kaiken tän suoraaan sanotusti paskan jälkeen , mutta eksäni ei , joten haluaisin neuvon miten päästä tästä tyypistä irti tai saada itselleni.. ja tällä eksälläni on kummia vkonloppu menoja ettei kotiin ilmestytä ja vaikea arvata mitä on tekemässä ym.. ja on jäänyt niin sanotusti kiinni muista naisista.. miten saan "kultani rauhoittumaan " ???kummasti kirjotettu, mutta kiitos jo valmiiksi ja toivottavasti joku osaa sanoa jotain järkevää .. :oops: :)

[size=9]Marimma// muokkasin otsikkoa johonkin suuntaan[/size]

shazzer

Anteeksi jos olen liian jyrkkä, mutta itse tässä tapauksessa tekisin niin että katkaisisin kaikki välit tähän mieheen. En voisi milloinkaan antaa anteeksi jos mies olis pettäny monet kerrat.
Ja tuo kuitenkin kuullosti siltä kuin seurustelisitte vielä. Ja noin kun teette toisin sanoen kidutat iteäsi jos roikut vielä hänessä.
Luotat vaan siihen että yli pääset (ihan varmasti!) ja todellakin miehiä on paljon tässä maailmassa! Ja paljon parempia!

rnZz

ei mitään :) hyvä vaan kun joku koittaa tolkottaa jotain tähän päähän :) olen kyllä itse koittanut katsella joitain miehiä ja tarjolla olisikin muita, mutta eksäni suuttuu hillittömästi jos puhunkin jostain muista miehistä vaikka edes työkavereista :S ja itsellä koko ajan jotain salattavaa, ihmettelen sitä eniten et miks mies ei vaan voi kertoa näistä naisista minulle , se ei olisi läheskään niin paha kuin se että salaa sen :( ja jotenkin tuntuu etten koskaan löydä näin sopivaa miestä itselleni , ollaan niin samoilla aalloilla tän herran kanssa :) miten voin päästä eteenpäin , etten kaipuuksissani paina heti hänen luokseen ??

shazzer

Hmmm.. Se on vaan otettava itseään niskasta kiinni. Ei taida paljon auttaa, mutta kunhan muistat että tässä maailmassa on ihaniakin miehiä :) Aika niljakkeelta vaikuttaa tämä mies :?
Tsemppiä!

Chocolat

Ehkäpä kun vain päästät irti, myöhemmin tajuat miten tyhmä hän oli sinua kohtaan ja miten tyhmä itse olit kun annoit anteeksi. Itse joskus oli vaikeaa päästä huonosta suhteesta irti mutta se kannatti, nyt niin ihana suhde sellaisen kanssa oikeasti rakastan ja tulemme toimeen :).

Vaikka nyt tuntuu vaikealta, se on vain päästettävä irti, myöhemmin voit olla onnellinen että niin teit etkä jäänyt roikkumaan 'turhaan suhteeseen'.

shazzer

^Joo tuo on totta. Minullakin takana todella turha ja p*skamainen suhde. En osannut päästää irti vaikka monta kertaa oli tarkoitus. Nyt, vaikka olenkin sinkku, olen onnellisempi kuin kertaakaan siinä suhteessa ja ah niin iastunut kunnolliseen ja ihanaan mieheen :) Enkä ole eksään ollut kertaakaan yhteydessä (paras tapa selvitä)

Moumou

Ei herranen aika revi itsesi irti siitä miehestä NYT HETI!!!

Viimeisin exäni petti, valehteli, valehteli vielä hieaman lisää ja jätti!!!! Se oikeasti valehteli mulla ihan KAIKESTA, tyyliin asui mun luona ja jauhoi tulevaisuudesta ja puhui miten rakastunut on. KAIKKI SE PELKKÄÄ PASKAN JAUHANTAA!!!! Sänkyynkin asti se mut sai vaikka en ollut 3 vuoteen uskaltanut olla kenenkään kanssa. Vain jotta se voi herättää mut keskellä yötä, sanoa et menee "auttamaan serkkua kun sillä on hätä" ja ottaa mun asunnon avaimet mukaansa JOS vaikka tulis kotiin takaisin. Ja kaikki tämä vain jäädäkseen vahingossa kiinni siitä että olikin mennyt jonkun kihloissa olevan muijan viereen nukkumaan!!!!!

Jälkeenpäin musta tehtiin se idiootti. Se sinisilmäinen pikku idiootti joka antoi sille. Se suhtautuu muhun alentavasti ja luulee että itken sen perään. Jossain vaiheessa se tajus etten halua olla sen kanssa enää väleissä ja se katos kuin tuhka tuuleen. Sain aikaa nuolla haavojani ja löysin oman kullan mutta se loukkaus EI KOSKAAN unohdu! Juuri viime yönä haavat avattiin uudestaan:

Tämä mies ei ollu 16pv:n ollut käynyt galleriassa mutta nyt HETI kun se oli tullut sinne niin se oli alkanut jonkun tuttunsa kanssa "jutustelemaan" siitä miten se on "muuttanut just muijansa kanssa yhteen". Varmasti tietäen että minä käyn kyttäämässä (juu tiedän tyhmää mutta minäkin olen vain ihminen).

Siitä on vain vähän päälle 2kk kun me erottiin ja jo NYT se on muuttanut sen muijan kanssa yhteen!!! Ja kaikenlisäksi vissiin vielä sen kanssa joka oli kihloissa toisen kanssa!

Kuten jo sanoin aiemmin: REVI ITSESI IRTI SIITÄ MIEHESTÄ NYT! Omaa touhuani kesti onneksi vain 3vkoa mutta mulla meni melkein kuukausi päästä siitä yli ja vieläkin loukkaa sen miehen touhu vaikka olen itse onnellisesti uudessa suhteessa!

xaz
rnZz
mutta eksäni suuttuu hillittömästi jos puhunkin jostain muista miehistä vaikka edes työkavereista

Tyttö hyvä, eihän sillä miehellä ole mitään oikeutta olla mustasukkainen sun "muista miehistä" jos se ite ei halua virallista seurustelua sun kanssa.

Aika pikaseen mää luin sen sun kirjotuksen, mut mulle jäi olo et se käyttää sua. Pitää sua öisin vierellään, nimenomaan sellasina öinä ku ei oo muunkaan naisen kylkee tarjolla.
Toki on hienoa jos pystytte eron jälkeen oleen vielä yhdessä ja katteleen toisetenne naamoja, mut johonki se rajakin on vedettävä.
Aivan niinku muutki tytöt täällä, jatkan todellakin sillä linjalla et otat nyt etäisyyttä siihen jätkään, ja runsaasti.
Ihan oikeesti, jos sä annat jätkän kohdella sua noin, sulle voi jäädä aika pahat ongelmat siitä, ajatellen tulevia suhteita.

Nex

vaikea sanoa kun itse kahden vuoden eron jälkeen edelleen ajattelen miestä melkein joka päivä (vaikka seurustelinkin yhden toisen miehen kanssa vuoden ajan) ja näen siitä unia.. en ymmärrä?

SunLion

hmm, etkö sä yhtään välitä siitä miten se on sua kohdellu?????? musta pettäjässä on aina vika ja hänen sietäisi hävetä. Pakko kuitenkin sanoa että jos annat pettämisen jatkuvasti anteeksi, sinäkin saisit jo hieman miettiä oletko ihan järkevä ja alennatko arvoasi.......

Arcanithel

Voin jokseenkin samaistua sinuun, sillä itselläni on juuri nyt kipeä eroprosessi meneillään ja jätkä jo huitelee muilla mailla.

Yhdyn muiden tyttöjen mielipiteisiin: anna sen pöljäkkeen olla. Jos vielä asutte saman katon alla, potki hänet sieltä ulos. Kyllä hän itselleen suojapaikan löytää, jos kerran niitä naisia on. :( Vaikka se itsesäsi oudolta tuntuisikin, jätkä käyttää sinua estottomasti hyväkseen. Hän pitää sinua itsestäänselvyytenä: kun muualle ei mahdu, hän tietää sinun vieressäsi olevan aina tilaa, ihan sama mitä hän on tehnyt. Ethän tahdo olla itsestäänselvyys?

Minun entiseni ei pettänyt minua. Erosta on nyt kuukausi. Kumma kyllä, kolmen ja puolen vuoden ja kihloissa olonkin jälkeen hän sanoi ettei rakasta minua enää yhtä paljon. Ja onkos tuo kumma, sillä hänellä tuntuu olevan uus naikkonen vieressään, täälläpäin kulkee jakorasian maineella. En ymmärrä miten entiseni on alentunut sen naisen tasolle! Kun on itsekkin nähnyt kuinka se on jaellut itseään ihan vaan kelle on kelvannut. Jätkä pitää minua itsestäänselvyytenä. Sanoin hänelle eilen jutellessamme (tosin messengerissä) että rakastan häntä. Hän vastasi "tiedän". Ja kun kysyin hänen tunteistaan, tosiaan sanoi ettei minua enää rakasta "yhtä paljon" ja että hänellä on hyvä olla näinkin. Tarinaamme voi lähemmin käydä lukemassa aiheesta "Miten erosta selviää?".

Pistää kyllä niin vihaksi, että hän noin nopeasti alkaa viritellä juttua muiden kanssa. Suututtaa niin paljon että veri kiehuu! Olisiko tähän asiaan kenelläkään mitään vinkinpoikasta, miten minä jaksan tästä eteenpäin?

Puhu ystäviesi kanssa tilanteestasi. Vaihdata ulko-oveen lukot. Ystävät ja perhe tukevat sinua varmasti, kun potkit huijarin pihalle. Olet ansainnut parempaa kuin sen nilkin. Ja löydät parempaa. :)

olematon

Ihan hyvin mä oisin voinu kirjottaa tän topicin aloitusviestin....
Sun exäs on kusipää vaikka sun onkin varmasti vaikeeta nähä sitä kusipäätä siinä jos välität hänestä, mutta helpoimmalla pääset ku sanot sille että hei hei. Usko pois. Se kuspää vie sunkin pahan olon mennessään, vaikka hetkeks tuntuisikin että sen kanssa olis ollu kaikki helpompaa. Sä ansaitset parempaa! Mäkin selvisin omien ystävieni kanssa. Ilman mun ystejä en ois ehkä pystyny potkimaan mun kusipäätäni pellolle mun elämästä.

rnZz

joo pistää kyllä vihaksi että aletaan samointein uusia juttuju viritteleen mutta eikä siin vielä mutta tämä jätkä vikittelee kavereitani ja jokkut "kavereista"on niin ilolintuja että lähtee sen mukaan sillä tämä on oikein komea ja osaa lirkutella!!huomaa kyllä kuka on oikeA YSTÄVÄ!!

shitauee

Minun Sympatiat ovat sun puolella, en huomannut katsoa kuinka vanha tuo viestisi oli, mutta elän aika samanlaista elämää nyt. Erostamme on tosiaan alle viikko, kun hän vihdoin sai sanottua "ehkä olisi parempi erota". Minun täytyisi nyt tyytyä siihen ja hyväksyä tämä tilanne, mutta tuntuu etten pysty. Olen vieläkin todella järkyttynyt ja tuskissani. Minulla oli masennusta ennen tätäkin, pitkä historia, käyn terapiassa, ja minulla on masennuslääkitys, nyt vaan tuntuu että oireet ovat katossa. Minulla on todella turvaton olo jo herätessä. Olen soitellut paljon exälleni. Hän haluaa olla ystäväni. Lopulta suhde päättyi siihen, että hän koki minut enemmän ystävänään, ja hoivattavana, kuin rakkaanansa. Hänen "romanttiset tunteet" minua kohtaan kuihtuivat, ja hän ihastui toiseen. Minä taas pidin sitä kaverillisuutta hyvänä asiana, ja rakastan yhä paljon. Tuntuu todella pahalta, ja en tiedä miten jatkaa. Syytän itseäni vahvasti kaikesta, vaikka tuskin olisin voinut pelastaa tilennetta mitenkään. Hän on ensimmäinen rakkauteni, jolta sain vastarakkautta. Seurustelimme hieman yli 2 vuotta. En todellakaan tiedä, miten jaksaa jatkaa.. :cry:

olematon

mutta säkin varmasti huomaat jossain vaiheessa, että vika ei ole sussa, ainakaan kokonaan! Tollasessa tilanteessa missä tunteet vaan muuttuvat kumpikaan ei ole syyllinen. Niin vain voi joskus tapahtua... Toivottavasti aurinko alkaa pian paistaa sun elämässäs! :) Kannattaa olla jonkun hyvän ystävän kanssa, mua se ainakin helpotti eron aikoihin, kun eio llu kokoaikaa vain murehtimassa pahaa oloa, vaikka tietysti paha olo oli kokoajan läsnä, mutta vähemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat