Netti ja puhelin "pettäminen" - Parisuhteet

Smilefrom

Elän etäsuhteessä (väliä n. 70 - 80 km). Poika ystäväni sattui jäämään kiinni tässä perjantaina. Se oli jo aikaisemmin eli 2 kk sitten tuntustunu ainakin yhteen tyttöön ircissä (jonka tunnen) ja samalla mekin olimme löytäneet toisemme toiselta keskustelupalstalta. Hän tuli tapaamaan minua ja kysyi sen jälkeen että haluanko seurustella sen kanssa. Mietin ainakin 1viikon. Sitten sanoin kyllä. Nyt sitten äskettäin poika-kaveri soitti ja kysyi että kelle olen kertonu siitä ja tunnenko yhden Julian (nimi muutettu). Sanoin että tunnen ja poika ystävä vaikutti hermostuneelta. Soitin sitten yhdelle kaverilleni, joka tunti Julian ja sitten hänen kauttaan Julia kertoi, että poika oli ollut nyt kuukauden ajan hiljempaa (silloin kun aloin seurustella), mutta esim. nyt perjantaina oli kehunut mesessä kauniiksi.

Kundi jutteli mulle pari päivää ennen perjantaita puhelimessa vaikka mitä.. Hyvin kauniisti ja kivasti ja oli oikein semmoinen.. Sanoi, että haluaa olla aina mun kanssa tulevaisuudessa.. Ja sitten pari päivää sen jälkeen flirttailee muiden kanssa. Ja käy ircissä tietenkin ja tietenkin tämä Julia ei ole ainoa.

Soitin sitten pojalle ja hän sanoi, että mitä pahaa siinä on jos sanoo toisia kauniiksi jne.. Ja jauhoi, että mun pitää jättää se (jauhaa aina kun se satuttaa mua) ja kun mä sanon, että jätä sinä minut niin se sanoo "niin.. sinä haluat että minä jätän sinut.." mä sanon, että en. Siitä ei saa irti mitään.. Kiemurtelee ja kaartelee ja pistää leikiksi. Esim. kun kysyin, että katseletko muita niin se sanoi " joo katselen.. naapurin ukkoakin ja nain kaikkea mikä liikkuu ja tulee eteen". Tämmöstä..

Niin se sanoi sillon, että se soittaa jonkun päivien päästä sitten mulle. Haluaa kai miettiä ja sillä on paljo tekemistä (oikeastikin). Mitä mä teen tän jutun kanssa? Luottamus ainakin meni alhaiseksi meikäläiseltä..

Niin ja tämä tyyppi on 19 vuotias. että pentumainen käytös voi olla osaksi sen takia yleistä.. Itse olen 18.

Lisäys: niin ja kun tämä Julia oli kysynyt tältä mun poikakaverilta, että tunteeko se minua niin se oli sanoanu että ei tunne! Se kundi vaan sitten selitti mulle että se ei yleensä kerro mistään kellekään kenestäkään, että sitten käy just näin.

Kommentit (8)

marika_

En oo varma ymmärsinkö tekstin nyt ihan oikein, mutta ei tuo toisen kehuminen kai mikään kuoleman vakava asia ole?
En toki itsekään tykkäisi jos mieheni kovasti muita naisia kehuisi, mutta jos kyse on vain nätiksi kehumisesta, niin ehkä siitä selviäisi huomauttamalla, ettei tunnu kivalle tuollainen käytös.
Hyvin on sitäpaitsi mahdollista, ettei mies ollenkaan ymmärrä miksi toisen kehuminen on muka pahasta, joten ei välttämättä tahallisesti ole tehnyt mitään pahaa.
Ja siihen, että mies flirttailee muillekin naisille, on vaan kertakaikkiaan pakko tottua. Itsekin flirttailen muille miehille, enkä pidä sitä pahana, niin kauan kunhan se tosiaan säilyy aivan viattoman flirtin tasolla.

Amorous

Joo mutta miks tuo jätkä sitte pistää leikiks ton koko jutun? Miksei sitte vaa vois puhua suoraa. Tuommonen kiertely kaartelu leikiks pistäminen on ärsyttävää. Kai ny asioista pitää pystyä puhumaan ihan järkevästikki. Ei siinä mun mielestä mitää jos toisia naisia sanoo kauniiksi, mutta pitää se sitten osata järkevästi myöntää.

edit. Laitanpa vielä sen että tuommosten ihmisten kanssa on tositosi vaikee puhua mitään vakavampia asioita. Siinä ei saa ku vaa oman mielensä vihaseks. Kokemuksella sanon.

gollum
Smilefrom
Soitin sitten pojalle ja hän sanoi, että mitä pahaa siinä on jos sanoo toisia kauniiksi jne.. Ja jauhoi, että mun pitää jättää se (jauhaa aina kun se satuttaa mua) ja kun mä sanon, että jätä sinä minut niin se sanoo "niin.. sinä haluat että minä jätän sinut.." mä sanon, että en. Siitä ei saa irti mitään.. Kiemurtelee ja kaartelee ja pistää leikiksi. Esim. kun kysyin, että katseletko muita niin se sanoi " joo katselen.. naapurin ukkoakin ja nain kaikkea mikä liikkuu ja tulee eteen". Tämmöstä..

No musta tää ei kuulosta oikeen hyvältä. Jos se ei katselis muita (sillä silmällä) niin kai se nyt voisi sen suoraankin sanoa... :roll:

Smilefrom

Niin ja eilen juttelimme asiasta (tai siis minä yritin jutella). Hän sanoo, että ei jaksa kun aina kinuan häntä luokseni ja saan epäilylläni hänen mielensä paskaksi. Ei suostu vastaamaan mihinkään kysymykseeni. Sanoo, että jätä mut, lennä vapaaksi! Mä kysyin haluaako se että jätän sen? Ei vastaa siihen mitään vaan jauhaa samaa. Ei vastaa kysymykseen mitä suhde merkitsee sille vaikka minä vastaan samaan kysymykseen, jota hän kysyi. Minusta tuntuu, että se ei vain pysty puhumaan mistään asioista, jotka on vähänkin vaikeita tai hankalia. Harmi, muuten tykätään samoista asioista, meillä on niin monta samaa asiaa, mutta minunmielestä se että pystyy keskustelemaan on tärkeää suhteessä ja jos sitä ei ole niin eihän siitä mitään lopulta tule.

Tapsu

Toi mun mieheke oli aluks tosi varautunut, ei osannu ilmasta itteään ja ajatuksiaan tai kertoa mikä vaivaa. Eikä vieläkään oikeen osaa. Piti aina kyselemällä kysellä "Masentaako sua? Teinkö mä jotain väärin? Johtuuko se siitä ja siitä?". Ja silti meillä menee hienosti.

Smilefrom

Elikkäs justiinsa juteltiin puhelimessa tyypin kanssa. Ja ehdotin, että jos hän ei ole varma haluaako hän jatkaa tätä juttua niin yksi vaihtoehto olisi että pidetään taukoa. Sitten kysyin että minkäslainen tauko olisi hyvä. Kysyin haluaako hän sellaista, että saisi katsella muita samalla vai ei. Hän sanoi, että no sama se sitten lopettaa koko juttu tähän jos haluat. Minä sanoin, että minä en halua, mutta jos hän ei tiedä haluaako jättää mut niin tämä olisi yksi vaihtoehto. Sitten kysyin vai että haluatko sellaisen tauon, että ei katseltaisi muita? Se sano, vaikka. Minä sanoin, että hyvä :). Ja sitten sanoin, että se haluaa olla varmaan puhumatta tästä asiasta nyt heti ja selvitettäisiin tämä joku kerta myöhemmin vaikka vasta hänen työharjoittelun loppumisen jälkeen. Hän sanoi, että joo.

Taitaa olla meikällä kanssa tämmönen tapaus, jonka on vaikea puhua suoraan tunteista.. Sanoin puhelun alussa sille, että minä en ainakaan voi jättää sitä, jos se ei sano että haluaa mun jättävän sen. koska siinä on liikaa hyviä puolia ja jos ruvettaisiin plussia ja miinuksia antelemaan niin niitä plussia olisi ihan liian paljon verrattuna miinuksiin. Ja että kun me muuten tykätään ja harrastetaan niin samoja juttuja. Ollaan siinä ihan samiksia . Kaikessa melkein. Niin.. Me yritetään vielä.

Kiitos teille tuesta ja mielipiteistä + kokemuksista. En ole saanut oikein hirveästi muualta mielipiteitä tästä. Kiitos :)!

Smilefrom

Niin ja kun meikä ei ole seurustellu ennen kenenkään kanssa niin en osaa lainkaan lukea mitä miehet tarkoittaa milläkin kierto-ilmaisulla, joita ne tuntuu käyttävän. Siis ei sano mitään suoraan..

Tässä on joko niin että sillä on helvetisti töitä ja on sen takia aina ärtyny ja ei jaksa minua eikä ketään muutakaan tai sitten se on kyllästyny minuun ja ei tiedä oikeasti haluaako olla kanssani. Ennen hän itse aina soitti minulle ja oli ihmeissään jos oli 2 pv etten ollu jutellu sen kanssa. Nyt se jos haluaa jutella puhelimessa niin laittaa vaan hälyn ja odottaa että minä soitan sille. Ennen sanoi aina lopettaessaan hyvää yötä ja kauniita unia, olet rakas jne. nykyään minä olen se joka sanoo hyvää yötä, rakastan sinua. hän sitten sanoo samoin. Oli ennen paljon innokkaampi juttelemaan jne. Vai johtuuko tämä nyt vaan siitä että sillä on töitä vai mistä? Kun sen kanssa ei voi keskustella mistään tällaisesta nyt, se suuttuu ja sanoo että ei jaksa ketään tai mitään...
Niin häiritsen teitä nyt :) .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat