Kaverini (jätkä).. k***pää, sekopää vai jotain muuta? - Parisuhteet

*misspain*

heippa,

joko tilanne on edenny, tai oletko olu yhteydessä tähän äijän rotiskoon?
aika jännä kun hän on sanonu että ajattelee sua muunakin kuin ystävänä ja silti alkaa seurustelemaan jonkun muun kanssa? :?

mulle tulee edelleen jotenki sellanen olo että tää äijä ajattelin et sen toisella paikkakunnalla asuvan tytön kans olis jotenki helpompi seurustella..

mutta muista se et äijät osaa puhua muijat pyörryksiin jos ne vaan haluu..

Kommentit (11)

Amorous
Yezzi
Olisikohan hän mahdollisesti ajatellut että sua hän ei voi saada ja otti sen takia itselleen toisen tytön sinun korvikkeeksesi ?

Mulle tuli heti sama tuosta mieleen. Jotenki tuntuu että tää mies hakee sun näkökulmaa ja rohkaisua asiaan, kun hän sanoo tuon "ei se vaan tulis toimimaan". Varmaan ollu hänellekkii raskas tilanne, kun ei oo tienny mitä tehdä. Epäilen että tää mies vaan kaipaa sitä läheisyyttä ja varmuutta, mutta kyllästyi sitten kun ei saanut varmuutta asioihin. Sen seurauksena sitten uuden naisen ottanut. Mutta mutta.. Tää asia on semmonen että ei voi kuin arvailla.

Moumou
hampiainen
Mulle tuli heti semmonen olo tosta sun tekstistäs, että unohda tommonen tyyppi.. Jotenkin tuli semmonen "juoppo ressukka" mieleen heti, enkä oo ikinä ymmärtäny, mikä niissä viehättää.. ehkä mussa ei ole sitä äidinvaistoa, minkä väitetään vetävän naisia niiden luokse. ;)

Mulla taas on sitä vaistoa liikaa, siks sellasen kanssa väänsinkin melkein vuoden. Elämäni hukkaan heitetyimpää aikaa ja mieheltä sai aina takaisin vastauksen "en vain halua seurustella".

Luoja tietää montako naista sekin kaatoi, mun luo se tuli silti aina uudestaan kun halus huomiota ja hellyyttä, onneksi en koskaan antanut sille.

*misspain*

heippa..

sanon nyt ihan suoraan, mun tuli heti jätkästä mieleen, että onko se ollu vaan sun kans tämmöses halikaveri-suhtees ja samalla ettiny jotain muuta/enemmän.. mutta mä nyt olen aika kärkäs ja ajattelen heti kaiken negatiivisesti.. :)

miksköhän se sitten sen tytön kans pystyi alkamaan seurustelemaan, vai oliko välimatka se minkä takia hän uskalsi alkaa seurustelemaan kyseisen tytön kanssa..

eli te siis puhuitte joskus jos olisitte edenneet hommassanne?
ja hän sanoi ettei se kummiska toimis, sanoiko hän syytä? kenties sitoutumiskammoinen? onko seurustelusuhteita hänellä ennestään?

oletko nyt tietoine jatkoiko hän vielä seurustelua?
sun täytyy tehdä selvät sävelet, kaikki tai ei mitään, mikäli asia noin on..
itte olen ollut lähestulkoon samassa tilanteessa, ja voin sanoo että ei kannata itteensä rikkoo..

nc4ps

Mun on pakko purkaa tää vihaisuus ja sekavuus oloni tänne.. Jos jaksatte lukea tän ja kertoa mielipiteitänne ni se olisi kiva.. Tarvisin varmaan psykiatrin mut en halua puhua sellaiselle..

Mulla on kaverina jätkä johon rakastuin vähän sen jälkeen kun me tavattiin (tän vuoden alussa). Se jätkä on uskomattoman ujo ja jonkinasteinen juoppo joten selvinpäin siitä ei oikeen saa mitään irti. Anyway.. tokalla kerralla kun me tavattiin kahdenkesken ja se oli juonu ni hän suuteli mua aika intohimoisesti muutaman kerran. En oikeen tienny mitä ajatella joten annoin asian olla. Varsinkin kun hän sanoi että sain hänestä uuden luottokaverin.

Tuli sitten koko kesä ravattua sen luona hengailemassa kun kumpikaan meistä ei oo töissä ja ei ollu pahemmin muutakaan tekemistä. Joka kerta kun sielä tuli käytyä ni huppelissa sitä oli aina molemmat (se kylläkin paljon enemmän kun mä). Se hengailu meni vähän laidasta laitaan. Välillä oltiin kun tavalliset kaverit ja välillä se meni sellaseks suutelu /hellimiseks (mikä mun mielest ei oo enää pelkkää kaveruutta). Keskustelut meni ihan samalla tavalla. Yleensä keskusteltiin kaikesta mahdollisesta ja välillä (aina sen aloittamana) hän rupes yhtäkkii puhumaan tunteista ja parisuhteesta. Kesän alussa hän kerran lipsautti et ’’hänellä on tunteita mua kohtaan’’. Sitten jossain vaiheessa kun hänellä meni muutenkin vähän huonosti ni hän sanoi että hän on yrittänyt myrkyttää kaikki tunteet. En tiedä tarkoittiko mua vai kaikkea mahdollista mitä sattui tuntemaan..

Koko sen ajan kun me ollaan nyt tunnettu ni hän on yrittäny pokata mua vähän väliä. Kehunu mun ulkonäköä sun muuta, käyttäytynyt romanttisesti. Ja sitten kun hän aloittaa sen tunteista puhumisen ni sieltä tulee aina se ’’ei se vaan tulis toimimaan’’ ja viimesimmäks ’’mä välitän susta mut vaan ystävänä’’ lässytys. Helvetti sentään :x..

Kaiken kukuraks päädyttiin sitten sänkyynkin pari kertaa. Sen jälkeen kesti vaan viikko (sen tokan kerran jälkeen) ni hän kertoi että hän on seurustellu viikon jonkun muijan kanssa joka asuu toisella paikkakunnalla :shock:. Hän on kuulema tuntenu sen muijan (joku sen kaverin pikkusisko ilmeisesti) pari vuotta ja mutta nyt sitten kuulema lätkähtäny siihen viikossa ja alkanu oleen sen kanssa. No meikä ei siinä vaiheessa enää pystyny hillitsemään itteäni ja huitasin sitä poskelle :twisted:.

Seuraavana päivänä kun juteltiin hetki mesessä ni hän kertoi että se muija oli edellisenä päivänä pettäny häntä. Hahahahah :lol:.. siitäs sai paskiainen.. Okei myönnän olevani kostonhimoinen :twisted: siksi nauran tolle... mut ironisemmaks toi ei ois voinu mennä.. Muija jonka kans se just alko oleen ni petti sit samantien.. En tiedä miten sil jätkäl tällä hetkellä menee kun en oo muutamaan päivään jutellu sen kans.. vituttaa ton lauantain jälkeen ihan tarpeeks muutenkin koko homma :roll:...

Hitto et vituttaa, ahdistaa ja naurattaa yhtäaikaa. Mitähän täs pitäis oikeen tehdä.. Mä en haluu menettää sitä jätkää kun oon siihen rakastunu, mut en kestä leikkiä kaveria ja katella /kuunnella tota sen ’parisuhde draamaa’ kun haluaisin sen jätkän ittelleni.. Grr.. voih.. :cry:

hampiainen

Mulle tuli heti semmonen olo tosta sun tekstistäs, että unohda tommonen tyyppi.. Jotenkin tuli semmonen "juoppo ressukka" mieleen heti, enkä oo ikinä ymmärtäny, mikä niissä viehättää.. ehkä mussa ei ole sitä äidinvaistoa, minkä väitetään vetävän naisia niiden luokse. ;)

Sitä en osaa sanoa onko hän kusipää vai ei, mitä on mielessä liikkunut kun on noin sulle tehnyt.. joka tapauksessa ei mitenkään vastuulliselta tai empaattiselta ihmiseltä vaikuta, päinvastoin käytös kuulostaa hyvin vastenmieliseltä.. Toivottavasti et anna hänen pompottaa ittees enää.

Moumou

Ei varmaan nyt taas kauan mene kun mua taas aletaan haukkumaan täälä mun "negatiivisten" kommenttien takia. En vain jaksa tuputtaa mitään päähän taputus skeidaa jos tilanne ei sitä kerran tarjoa, vahva realisti kun olen.

Tota...musta toi kuulostaa ihan normilta, viilataan-linssiin tapaukselta ja sua ottaa päähän se kun siitä ei tullut enempää (eikä tule). Mikäs sen parempaa kuin kaveri jota saa pussailla ja panna silloin kun sattuu haluamaan? Kyllä noita on ennenkin nähty. Et edes ole tuntenut häntä NIIN kauaa.

Lainaus:

Hahahahah.. siitäs sai paskiainen.. Okei myönnän olevani kostonhimoinen siksi nauran tolle... mut ironisemmaks toi ei ois voinu mennä.. Muija jonka kans se just alko oleen ni petti sit samantien..

Höm höm...en oikein pidä tästä kappaleesta. Paras mitä voisit tehdä on lopettaa sen kyttäämisen että meneekö sillä nyt hyvin vain huonosti ja elää omaa elämääs ja tajuta että mies ei todennäköisesti halua SUA.

En myöskään usko että on kyse sitoutumiskammosta. Kyllä musta vahvasti kuulostaa siltä että mies vain sekoilee ja itse olen kantapään kautta oppinut että sekoilijoista ja kusipäistä kannattaa pysyä niin kaukana kuin mahdollista vaikka se miten vaikeaa olisi.

Niin se minunkin viimeisin exäni petti minua kihloissa olevan muijan kanssa koska "se oli niin ihana" ja mesessä jauhanut eräälle tyypille kanssa että miten ihana se muija on...menee 2vkoa niin näen kyseisen herran jo täysin UUDEN naisen seurassa.

Älä anna itseäsi vedättää. Ainakaan jos sulla on jo tässä vaiheessa tunteet noin pinnassa. Ota nyt ainakin etäisyyttä tuohon tyyppiin ja katso jos se oikeasti ottaa sinuun yhteyttä ja jos ottaa niin MITÄ sillä on sanottavaa.

Aikalisä.

np_

Rupes vituttaa pelkkä lukeminen tosta sun jätkästäs. On vähän samallaisia kokemuksia ollu ittelläki. Kun eka antaa ymmärtää jotain mutta sitten onkin koko aika ollu jóku toinen.. Jos olisin sinä niin koittasin unohtaa sen. kun se on tolleen tehny nyt niin voihan se jatkossakin pettää sut jos olisittekin yhdessä. Löydät jonkun paremman kyl. ääfdgsdsgd mikä tyyppi se. Ei taida yks nainen sille riittää. Aika jakorasia se! :x

Moumou
nc4ps

Moumou
Voi kiitos noista ’piristävistä’ mielipiteistäsi. Lyö vaan lyötyä jos saat siitä jotain kiksejä. Millä tavalla voi kytätä miten jollakin menee jos häntä ei kuule eikä näe? Ja toi etäisyyden otto.. thank you Captain Obvious! ihan kun mä täl hetkel haluaisin edes nähdä sitä kun oon sille edelleen v***n vihanen :evil:..

Just tätä tarkoitin...Lakkaa hakkaamasta ITSEÄSI asiasta ja tee sille jotain ja unohda mies joka selvästi vedättää! Miksi tänne tullaan kysymään mielipiteitä jos ei haluta rehellisiä vastauksia? Älä mua hauku oman ongelmasi takia.

Kiksejä joo just...saan kiksejä siitä että oikeasti taon ihmisten päähän järkeä olemalla rehellinen enkä usuttamalla niitä hakkaamaan päätään seinään tilanteessa joka minun nähdäkseni on puhdasta itsekidutusta.

Ja usko huviksesi että tiedän aika helvetin hyvin mistä puhun.

Muoks:

Niin ja ellet sattunut huomaamaan olin vastauksessa ihan SUN puolellas. Lueppa se uudelleen kun olet vähän rauhoittunut ja oikeasti tajuat että sinua on nyt kohdeltu hyvin hyvin huonosti.

nc4ps

*misspain*
Joo no ihankun jätkistä koskaan tietäisi mitä ne meinaa. Ehkä se ettii jotain joka luonnollisesti ei ole minä.. Oletan että ihan tavallisii kavereit meidän piti olla (vaikka mulla tunteet sitä kohtaan onkin) mutta kun se tuli samantien iholle ni meikä sekos ja se inhottava toivon kipinä iski päälle. Ja vielä kun se on jatkanu tota koko ajan tähän asti ni ihan sekasinhan täs on menny :oops:..

Tuntien sen jätkän tyylin ja osan sen menneisyydestä ni tiedän että hän tekee aina äkkipikaisia päätöksiä (kaikissa asioissa) ja kiroaa niitä jälkeenpäin. Ihme kylläkin ettei ole oppinut niistä mitään. Ehkä se muija oli myös yks niistä. Tiedä häntä..

Muistaakseni hän on saanut entisistä parisuhteista melkein aina näpeilleen. Sellasen mielikuvan siitä ainakin on saanut ja lopulta päätynyt yhdenillan hoitoihin. Alkukesästä hän kerran totesi ettei kykene alkaa perustamaan mitään suhdetta kenenkään kanssa ja jonkun ajan päästä sanoi et ’’mä haluaisin olla sun kans mut mä en voi koska mä oon liian hajalla’’. Ja sinä iltana kun tokan kerran päädyttiin sänkyyn ni se ehti sanoo et ’’sen viime kerran jälkeen mä oon alkanu ajatella sua enemmän kun ystävänä’’.. Joopa joo tossa pystyykin sit ajattelemaan fiksusti.. Eniten veikkaan ettei hän tiedä itekkään mitä haluaa ja meikä on joutunu siihen väliin :roll:..

En tiedä jatkoiko hän seurustelua sen pettämisen jälkeenkin.. en ole jutellut hänen kanssaan ton viimeviikon lauantain jälkeen.. Miksei jos kerran on niin lätkässä siihen muijaan että antaa anteeks vaikka toinen pettääkin samantien :?..

Moumou
Voi kiitos noista ’piristävistä’ mielipiteistäsi. Lyö vaan lyötyä jos saat siitä jotain kiksejä. Millä tavalla voi kytätä miten jollakin menee jos häntä ei kuule eikä näe? Ja toi etäisyyden otto.. thank you Captain Obvious! ihan kun mä täl hetkel haluaisin edes nähdä sitä kun oon sille edelleen v***n vihanen :evil:..

nc4ps
*misspain*
joko tilanne on edenny, tai oletko olu yhteydessä tähän äijän rotiskoon?

Ei ole vielä edenny.. Kaikki toi kun tapahtui viikonloppuna niin ei tässä
mikään oikeen ole ehtinyt 'viilentyä'.. Veikkaan että tota mun kaveria
vituttaa se muijan pettäminen sen verran paljon ettei välttämättä ole
missään yhteyksissä kehenkään täl hetkel.. Ehkä se joskus selviää..
Nyt vaan mietin niin yksinkertaista asiaa että lähetänkö tekstarina
synttäritoivotukset vai en :?.. sillä kun on huomenna synttärit..

*misspain*
aika jännä kun hän on sanonu että ajattelee sua muunakin kuin ystävänä
ja silti alkaa seurustelemaan jonkun muun kanssa? :?

Toi on sitä mun tuuria :roll:.. kirottu olemaan aina vaan ystävä.. eikä
tyttöystävä.. :cry:

*misspain*

mulle tulee edelleen jotenki sellanen olo että tää äijä ajattelin et sen toisella
paikkakunnalla asuvan tytön kans olis jotenki helpompi seurustella..

Voihan se olla niinki.. heh ei tarvi nähdä niin usein :wink:..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat