kumppanin valehtelusta, luottamuksesta... - Parisuhteet

angeliikka

siis tarkoitin että, kännissä sanoi niin että " en voi luvata sulle etten enää valehtelis" mutta nyt se sanoi että ei asia olekaan niin, vaan että ei aijo valehdella mulle enään. Kaikki muutenkin taitaa olla taasen hyvin, tai siltä hän vaikuttaa että todellakin haluaa olla mun kanssa. ehkä joskus taas on jotain vaiheita että se on vähän etäinen.. en kyllä tiiä

Kommentit (4)

angeliikka

En keksinyt muutakaan aihetta tähän, mutta haluaisin purkaa vähän jonnekki tunteita. Eli olen yli kuukausi sitten muuttanut uudelle paikkakunnalle poikaystäväni perässä, eikä minulla nyt ole hirveästi kavereita tai sellaisia täällä kenen kanssa liikun. Eli istuskelen illat kotona tai olen jumpassa. Mutta sellainen ongelma tuli ilmi, että poikaystävä oli sanonut olevansa pelaamassa kaverinsa luona yksi perjantai vaikka olikin ollut juhlimassa muualla. Sain sen selville yheltä tytöltä, mut mitään siellä ei ollut tapahtunut ihmeempää. Suutuin tästä poikakaverille, ja se sanoi kännissä et on patologinen valehtelija eikä voi mitään, mutta selvinpäin se ei enään olekaan sellainen:o ja lupas että ei valehtele, mut kännissä snaoi että ei voi luvata olla valehtelematta. Nyt pelottaa et se valehtelee mulle taas, vaikka kyllä minä yritän todellakin luottaa. Se vielä jättikin minut, mutta otti kuitenkin 20 min päästä takaisin. En kyllä ymmärrä mikä sillä on ongelmana kun pitää tolleen valehdella...

Sitten toinen et välillä vähän haittaa vaikka yritänkin olla ok sen asian suhteen että, se ei olisi myöhään kavereidensa kanssa ku oon yksin kotona ja aina se sama "tuun kohta" ja tullaan yöllä :/

onko kellään samanlaista? voitais muutenkin vain jutella näistä ihanista suhteista

[color=red]edit: otsikko -sunlion-[/color]

marika_

Kerran mies on tehnyt niin, että on luvannut tulla käymään jonain päivänä ja sitten edellisenä iltana ilmoittanut olevansa kipeä ja ettei pääsekään.. Myöhemmin sitten kertoi, että ottikin kaverien kanssa muutaman enemmän kun piti ja tiesi jo illalla ettei varmana pääsisi aamusella mihinkään, muttei kehdannut myöntää tekoaan.
Ei tuo nyt ihan verrattava, kun nyt ite kerran tunnusti ja vaikutti olevansa tositosi pahoillaan (vaikka vähän tuosta kiukuttelinkin).

Mutta lähinnä tuosta miesten "kohta" tulemisesta, niin miesten kohta nyt vaan tuntuu valitettavan usein olevan useampia tunteja.. Kannattakin ehkä aina kysyä, että milloin mies tulee/tuleeko hän esim. tunnin sisään, eikä tuletko kohta.
Että tässä asiassa et kuitenkaan ole yksin, tunnen meinaan varmaan 10 tällaista miestä.

SunLion
angeliikka
Mutta sellainen ongelma tuli ilmi, että poikaystävä oli sanonut olevansa pelaamassa kaverinsa luona yksi perjantai vaikka olikin ollut juhlimassa muualla. Sain sen selville yheltä tytöltä, mut mitään siellä ei ollut tapahtunut ihmeempää. Suutuin tästä poikakaverille, ja se sanoi kännissä et on patologinen valehtelija eikä voi mitään, mutta selvinpäin se ei enään olekaan sellainen:o ja lupas että ei valehtele, mut kännissä snaoi että ei voi luvata olla valehtelematta. Nyt pelottaa et se valehtelee mulle taas, vaikka kyllä minä yritän todellakin luottaa. Se vielä jättikin minut, mutta otti kuitenkin 20 min päästä takaisin. En kyllä ymmärrä mikä sillä on ongelmana kun pitää tolleen valehdella...

Sitten toinen et välillä vähän haittaa vaikka yritänkin olla ok sen asian suhteen että, se ei olisi myöhään kavereidensa kanssa ku oon yksin kotona ja aina se sama "tuun kohta" ja tullaan yöllä :/

onko kellään samanlaista? voitais muutenkin vain jutella näistä ihanista suhteista

Ihanista suhteista?

siis ei juma tyttö! miten otat vastaan tollasta "kännissä en voi luvata olla valehtelematta" -paskaa!

Sanot että joko lupaat olla rehellinen tai sitten juttu oli tässä. Mieshän voi laittaa jatkossa kaikki tuon saman syyn piikkiin! Ei kukaan kännissä muutu valehtelijaksi...tai jos muuttuu on selvästi jotain salattavaa. Ja jos muuttuu, sitten täytyy vähentää alkoholin määrää jotta pysyy aisoissa.

Mistä sä voit edes tietää mitä tuona iltana tapahtui? Joo joku sano..mut onko se välttis totta.

Manda

mun täytyy sanoo et on käynyt monta kertaa niin et mies sanoo jotain ja tarkoittaa muuta ja mä oon aina se joka joutuu asiasta epilevän paikalle...vaikka kyllä luotan ja semmoi mut en tykkää siitä et sanotaan yhtä ja myöhemmin sit selviää et juttu olikin vaan ollut huumoria kun mun mielest jotkut asiat vaan otetaan aina vakavasti varsinkin jos toinen sanoo sen vakaaval ilmeel...tai ehkä en vaan tunne miestäni vileä tarpeeksi(yhes oltu kohta 2 ½ vuotta
Toivottavsti tajusitte mitä yritin selittää :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat