Pienet ihanat hetket - Parisuhteet

h3nnA^^

ei toi oo hölmöö mun mielestä... meilläkin on ihan samanlaisia juttuja mun kultin kanssa.. :)
parasta on ku meillä on vaikka kultin kavereita kyläs ja mä näytän jotenkin tylsistyneeltä niin kulti pyytää mut makkariin, ja sit se haluaa halia mua "lusikka-asennossa" :) se on niiiin täydellinen asento olla lähellä.
ja sitten sekin et mun kulta ei tykkää kauheesti kävellä käsi kädes koskaan.. mut sit joskus se saattaa ottaa mun kädestä kiinni, ja siin jotenkin tulee sellanen jännä tunne sitten.. :)

Sivut

Kommentit (369)

marika_

[size=9]En löytänyt vastaavaa ketjua. Oli kaikkea ihanista teoista/sanoista/yllätyksistä yms. mutten vastaavaan törmmänyt. Jos on kuitenkin jo, niin sulkekaa.[/size]

Jokaisessa suhteessa on varmasti silloin tällöin niitä pieniä ihania hetkiä, joihin ei tarvitse liittyä mitään maailmaa mullistavan suurta, mutta itselle ne ovat tärkeitä. Kaikkea yhteisestä aamukahvihetkestä sohvannurkassa käsikädessä kävelemiseen kaupassa.

Joten tänne sitten vaan jakamaan näitä ihania hetkiä meille muillekin! :)

Tänään ku makoiltiin hotellin sängyllä miehen kanssa ja jotain siinä pelleiltiin. Sit mies jotain nappas mua tisseistä kiinni ja oli että "nää on mun", sit nappas jalkovälistä kiinni et "tää on mun" ja sit veti mut syliin ja sano et "tääki on mun". Oli jotenki ihan mielettömän sulosta :D Mä tein sitten saman sille, eli nappasin eri paikoista kiinni et "tää on sit mun" ja lopuks heitin kädet ja jalat ympärille, et "tää sit on ainaki mun, ihan koko pakkaus".

Kuulostaa vähä hölmölle tällee ja sitä se ehkä oliki, mut silti se sillon tuntu mielettömän ihanalle

Yummy

Joitakin ihania hetkiä..

Olin kullan luona kattomassa ilotulituksen SM-kisoja (sieltä näky ihan täydellisesti). Silloin ei vielä oltu tehty seurustelupäätöstä, mutta oltiin oltu tiiviisti yhessä jo monta kuukautta. Niiden parvekkeella kateltiin ja sit ihan yhtäkkiä kulta vaan otti mua vyötäröltä kiinni ja painautu mua vasten, ja niin me katottiin ilotulituksia. Se oli niin ihanaa.

Muutama päivä sitten seksin jälkeen makoiltiin vaan hiljaa. Sit kulta sano jotain, että "tuutko syliin?" Se sano sen niin sulosesti, että ihan sydän suli ja painoin sit pääni sen rinnalle.

Ja joskus ihan ihan alussa, kun vasta ruvettiin tuntemaan toisiamme eikä mitään viittauksiakaan seurusteluun ollu, oltiin kullan kanssa kävelyllä. Päädyttiin meidän asuinpaikkaa vastapäisen rannan kalliolle. Kulta sano jotain, että "tuolla on meijän kämppä". Kun mä kysyin, missä, se tuli mun selän taakse ja osotti siitä mun olan yli talollensa päin. Se oli niin suloista. Se oli varmaan ensimmäinen tollanen suloinen hetki. :)

Ja täytyy kyllä kompata muita ja sanoa, että on se ihastuminen ja rakastumisen alkuhuuma ihanaa. :)

shazzer

[size=9]Ihana aihe.. Pääsen taas muistelemaan niitä aikoja joita mietin joka hetki.. Nykyisen ihastukseni kanssa on ihania hetkiä ollut tässä viime aikoina ja voi kun mä nautin niistä! Jotain tapahtunutta:[/size]

Sohvalla hän siirtyi minua koko ajan lähemmäs ja silitteli minua hiuksista.. Ja oltiin vaan niin lähekkäin että molempien sydämet jyskytti lujaa.
Ja sitten seisottiin vastakkain käsi kädessä, kunnes se yllätti minut pienellä suudelmalla. Sit se hymyili koska sitä nolotti. Ja se oli niiiin ihanan sööttiä!
Loppuja en menekään kertomaan.. :roll: *huokaus*

[size=9]Eksä-aikoja en halua muistella...[/size]

[color=red][size=18]Tämä ihastuminen on niin hieno tunne <3[/size][/color]

jenson

Voi on se niin mukavaa kun tuo mies saa minut nauramaan. <3 Eilen istuttiin ihan tavallisesti iltaa tv:tä katsellessa ja en edes muista mille naurettiin mutta naurua pulppusi niin paljon että mahaankin sattui.

iipa

viime viikonloppu oli kyllä paras pitkiin aikoihin ja lähensi meitä entisestään. tarkoitus oli olla lapsenvahtina pikkuveikalle, mutta lopulta päädyimmekin koko illaksi kahdestaan. takka ja tusina kynttilöitä paloi, olin polttanut levyn 'meidän piisejä' ja pistin sen soimaan. viinpullonkin sopivasti löysin. ajattelin, että mitäköhän tuo ajattelee taas koti-illasta, kun niitä tässä viime aikoina tullut paljonkin vieteltyä. no, tykkäs ihan valtavasti ! monta tuntia juteltiin niin paljon kaikenlaista. leffaakin oli tarkotus katsoa, mutta kumpikaan ei malttanu keskeyttää juttujaan. yhdessä itkettiin ja naurettiin, istuttiin sylikkäin. sanoi olevansa onnellisin ikinä, ja koko maailmassa. sen kyllä huomaskin, ei pystyny hymyilemättä mua kattomaan ja toi sen hymy on niiiin älyttömän sulonen että ihan meinas seki itkettää. 'oot maailman ihanin nainen' sängyssä ennen nukkumaanmenoa, tää kruunas koko ihanan illan. aamulla oli niin paras herätä. <3

Suhfeli

Musta on ihana aina kun mun kullalle tulee halipula, niin se tulee rutistaan mua ja painaa päänsä mun rinnalle. Tulee niin ihanan tärkeä olo kun se tekee niin :)

Rasberry

Mmh, katselin eilen sängyllä kannettavalta LouLoun sivuilta kaikkia alusasuja, ja mietiskelin mitä voisin tilailla. Kysyin sitten murulta että mikä olisi hänen mielestään hyvä. Siinä vaiheessa hän vilkaisi asuja, pussasi mua poskelle ja sanoi "Et sä kulta tuollaisia tarvitse, oot kaunein ilman mitään." Nää on niin näitä arkipäivän pienen pieniä sanoja jotka saa niin hyvälle tuulelle. :)

gollum

Voi kun näitä on kiva lukea <3

Kun tulisikin kaikki mieleen... Mutta yksi tosi kiva tapa minusta on meillä kun syödessä katsellaan tv-sarjoja dvd-bokseilta yhdessä samalla. Iltaisin on kiva nukahtaa toisen viereen, siinä tulee monesti sellainen tosi tosi onnellinen olo.

Viime kuussa meillä oli 3,5v päivä, eikä mitenkään erityisesti juhlistettu sitä, mutta kirjoittelin miehelle sellaisen lapun, jossa kerroin vähän ihan vaan sellasia pieniä juttuja meidän suhteesta, mikä musta on hyvää ja että musta ollaan tultu tosi hyvään suuntaan. Laitoin sen sitten yllätyksenä kahvinkeittimen viereen kun lähdin ennen miestä. Vähän kosketti kun soitti mulle löytäessään sen ja kuuli äänestä että sillä tuli kyyneleet kun luki sen... Huhhuh. <3

GuuGuu

Ihania hetkiä on paljon, mahtaisikohan ainakin osaksi johtua siitä, että on vielä niin tuore suhde (2 kuukautta yhdessä). Kaikista ihanimpia on sellaiset hetket, kun vain maataan sängyssä sylikkäin. Poikaystävä monesti silittää hiuksiani ja antaa pieniä pusuja. Aina välillä hän tarkistaa, ovatko silmäni vielä auki, koska minulla on monesti tapana nukahtaa poikaystävän syliin. Parempaa paikkaa nukkumiselle en voisi kuvitellakaan :) Kutian helposti, joten hän tykkää myös hiukan härnätä minua.

Yksi ihanaakin ihanampi hetki tapahtui muutama viikko sitten. Kello oli varmaankin 2-3 yöllä, muttei kumpikaan vielä nukuttu. Se kyllä johtui siitä, että olin saanut hervottoman naurukohtauksen eikä pystytty kumpikaan nukkumaan :D Siinä sitten vaan katseltiin toisiamme ja poikaystävä näytti varsin mietteliäältä. Kysyin sitten, että mitä miettii, ja hän vastasi: Näytät niin kauniilta tässä valossa. Huoneessa oli melko pimeää, joten tietysti piti kommentoida takaisin: Niin tietysti. Näytän tosi kauniilta pimeässä :D Siitä sitten vitsailtiin hetken aikaa. Oikeastaan huoneessa oli aivan täydellinen tunnelmavalaistus, vähän valoa tuli parvekkeen ovesta -hieman kuin kynttilän valossa olisi ollut.

En ikinä unohda sitä tunnetta, minkä koin, kun poika nuo sanat sanoi. Oli vain niin vilpitön <3 Melkein heti sen jälkeen nukahdin ja kuulemma poikaystävä oli vielä hetken aikaa katsellut minun nukkuvan kunnes itsekin nukahti.

Toivottavasti näitä ihania hetkiä tulee paljon lisää :)

penguin

kyllä suli sydän ku mies pari päivää sitten, istuessani keittiön pöydällä tuli siihen eteen pussailemaan, sitte rutisti lujaa ja totesi hiljaa että "sie teet minusta niin onnellisen miehen"
<3

Jinda

En ole varma mihin tää oikeestaan kuuluis,mut..
..eilen mies oli ostanut sellasen jonku relaxant-jalkavoiteen tms ja teki mulle ennen nukkumaanmenoa tosi pitkän ja ihanan jalkahieronnan..aah :)

mila_

Samaa mieltä oon shazzerin kans,ihastuminen on aivan ihanaa!
Viime vkloppuna sain vihdoin kaipaamani miehen lähelle(välimatkaa on paljon) ja niitä ihania hetkiä oli tietenki monta,mutta kaikista eniten mieleen jäi se, kun kumpanakin aamuna tää mies kieto kätensä mun ympärille heti ku heräsi.Oli niin ihanaa kun toinen halusi olla lähellä.

Ambrel

Mulla on aina tapana ottaa miestä kädestä kiinni/hihan kulmasta kun ylitetään tie. Tulee jotenkin lapsekas olo, koska lapsena äiti retuutti aina kädestä kun en osannu mennä tien yli ajoissa.
Miehestä tuo on vaan sulosta :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat