Mikä on kauneuden hinta?

Sivut

Kommentit (18)

Tytönhupakko

Minulla ei sen kummempia rutiineja ole kuin ihon puhdistus ja kuorinta säännöllisen epäsäännöllisesti :D
Kun ihminen on luonnonkaunis niin tartte mitään säätää ;) ;) :D

Heidi

Moi Tytönhupakko! Käy vastaamassa kyselyyn tuon "täällä" sanassa olevan linkin kautta ja jätä yhteystietosi, niin olet mukana arvonnassa...

Katariina

Moi, mun aamurituaaleihin kuuluu mm, kasvojen pesu e-vitamiini saippualla, tämän jälkeen meikkaus, hiusten laitto ja suoristaminen, aamupala ja hampaiden pesu ja sitten vain bussilla/autolla kouluun.

Niina

Pesu vedellä, aamuin, illoin, suihkussa kuorinta, kosteuttava mattakasvovoide suihkun jälkeen. Ei likaisin käsin räpelöintiä ja hyvä on.
Plus tietty paljon vettä ja terveellinen ruokavalio muutenkin, avuksi on!

Mira

Kauneusrutiinini ovat:

Aamu: Kasvovesi, silmänympärysvoide, seerumi ja päivävoide sekä meikki.

Ilta: Meikkien pesu kasvoilta (= silmämeikinpoistoaine, vaahtoava meikinpuhdistusaine, kasvovesi) ja hoitopuoli (= silmänympärysvoide, seerumi ja yövoide).

Kuorinta + naamio ehkä n. kerran kuussa (joskus hemmottelen itseäni jopa erillisellä silmänympärysnaamiolla), useamminkin voisi ihoa hoitaa :/

juju

Peruspuhdistuksesta en tingi, muu onkin sitten ylimääräistä. Oloni on hyvä kun iho on kunnossa, tai niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista. Kuorin ja rasvaan sitä tarpeen tullen. Nyt olen hankkinut myös silmänympärysvoiteen.

Sipu

Minun kauneusrutiinit ovat puhdistus aamuin illoin sekä kosteusvoidetta aamuin illoin.
Päivisin tietenkin käytän kevyttä meikkiä. Juhlissä vähän enemmän.
Lisäksi kerran kuukaudessa värjään kestovärillä ripset ja kulmakarvat, koska muuten ne ovat ihan valkoiset.
Siinä minun perusrutiinit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat