Miltä maistui SATC2?

Sivut

Kommentit (35)

missred21

Itsekin olin melkoisen pettynyt! Kunnon juonesta ei ollut tietoakaan ja olisin ehdottomasti halunnut nähdä New Yorkia enemmän. Elokuvan päätyttyä oli jokseenkin lattea fiilis; pidin ykkösosasta todella paljon enemmän. Elokuvasta löytyi kuitenkin iloinen yllätys: Miranda. Hänet oli stailattu kertakaikkisen upeasti - aika pitkä matka on tultu sarjan alusta ja maskuliinisista jakkupuvuista. Mirandan torilla käyttämä asu oli erityisen ihana! Lisäksi bongailin mielissäni toinen toistaan ihanampia kenkäpareja!

Miima

Pettymys oli suuri! Miksi ihmeessä Carriesta oli tehty tekopyhä hymistelijä? Carrien olisi pitänyt kunnolla nusauttaa Aidania, siinä olisi ollut ongelmaa mietittäväksi.

Kata

Kävin eilen katsastamassa leffan.Tykkäsin kovasti ja kauemminkin oisi daamien edesottamuksia jaksanut katsella.Samantha oli taas ihan ykkönen ja mielestäni hänen hahmonsa olisi saanut revitellä vieläkin enemmän ;)Olisin myös toivonnut enemmän säätöä Aidanin ja Carrien välille.Muuten leffa oli kyllä tosi hyvä ja taattua sinkkuelämää-laatua,ehkä jopa parempi kuin ensimmäinen sinkkuelämää leffa.

Petra.P

Näin alussa kerrottakoon, että olen läpikotaisin Sinkkuelämää fani! Olen katsonut joka ikisen jakson (vähintään kaksi kertaa), omistan kaikki tuotantokaudet, ensimmäisen leffan ja monen monta lehteä, jotka sisältävät artikkelin Sinkkuelämästä tai sen näyttelijöistä. Tässä faniudessani, on kuitenkin pieni mutta, sillä en ole vieläkään nähnyt SATC 2:sta.

Lupasin parhaimmalle ystävälleni, että menemme katsomaan elokuvan yhdessä. Elokuva toimisi sellaisena muistelemisena viime syksyn New Yorkin matkallemme, jota olimme suunnitelleet iäsyyden. Ystäväni asuu kuitenkin kaukana, enkä halua rikkoa sopimustamme menemällä elokuviin ilman häntä. Näillä näkymin joudun vielä odottamamaan kaksi viikkoa.. Tämän ajan olen kiduttanut itseäni katsomalla tuotantokausia, traileleja ja miettimällä täydellistä asua leffa-illallemme. Ja kyllä- ystäväni on aivan yhtä suuri Sinkkis-fani kuin minä :)

Olisin voinut tiivistää tämän sinkkuelämää jorinani yhteen lauseseen ''Minä palvon Sinkkuelämää<3'', mutta olen niin epätoivoinen että minun on kerrottava kaikki mahdollinen ansaitakseni tuon kirjan. Ensimmäisen kerran kun kuulin siitä kirjasta, sydämeni alkoi pamppailla samalla lailla kuin traileria katsoessa. (Olin elokuvateatterissa ja näytölle ilmestyi SATC 2 traileri. Sillä sekunnilla täytyin onnen tunteesta kun Empire State of Mind rupesi soimaan. Tämä biisi oli minun ja ystäväni matkalaulu! Kaikki tutut maisemat vilisivät silmieni edessä ja en vain voinut lopettaa hymyilemistä). Toivon siis, että autat köyhää opiskelijaa ja lahjoitat unelmien kirjan minulle. Jos niin kävisi, minun ei tarvitsisi syödä pelkästään makaroneja loppu kuukauden ajan :DD

ps. En enään tiedä mitä sanoa, mutta toivottavasti ymmärrät että tuo kirja olisi kuin taivas minulle <3

rookie

Mä kyllä tykkäsin, varsinkin samantha loisti taas mahtavilla tempauksillaan ! Leffa ei kärsinyt yhtään siitä, että tapahtumapaikkana ei ollutkaan se sama vanha New York, itse asiassa se oli aika uudistava tuulaus. Lisäksi pisteitä siitä, että Miranda ei ollut niin tiukkis kuin mitä on tottunut näkemään. Kyllä tuo leffa minun hyllyyni tulee päätymään.

Emmi

Tahdon nähdä kyseisen mutta odotukset eivät ole korkealla. Onko montaa kertaa että elokuvan toinen osa olisi parempi kuin ensimmäinen? Ja muiden mielipiteistä päätellen tämä ei tee poikkeusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat