Erikoisia kommentteja liittyen seksielämään - Parisuhteet

Lukretia

Mustakin tuo kuulosti vitsiltä, mutta ehkä hiukan ajattelemattomalta sellaiselta.

Kommentit (9)

Mimmu86

Itse varmaan kyllä parhaiten tiedät onko kaikki kunnossa. Mun on hankala sanoa, koska en tunne teitä tai tilannetta, mutta semmonen vinkki, ettei suhteessa kannata riutua jos kaikki ei ole kovin hyvin. Tosin kaikille tulee ongelmia, mutta tosi rakkaus selättää ne 10-0 ainakin minulla ja poikaystävälläni...

Mimmu86

Se oli varmaan tsoukki. En ainakaan itse sanoisi tuota tosissani, tosin mistä sitä muista tietää."Kuristan sinut jollet kestä yli puolta tuntia! Mä rakastan kyllä poikaystävääni niin paljon että en tuommoista vaatisi, tosin huvinsa kelläkin...

gollum

Kyllä mä sanoisin tohon että senkus menee ettimään jonkun paremman itelleen jos ei kelpaa... Törkeetä tytöltäs tollaset kommentit!! :evil:

jaava

On kyllä vähän outoa noin sanoa :) En kyllä lähtisi poikaystävältäni moisia vaatimaan..
Eikä minulle se aika niin tärkeää ole vaan seksin laatu tai onhan ajalla vähän väliä, tarkoitan ettei se ihan hetkellistäkään saa aina olla :)

EnvyMe

No huh huh. Jos se moista ihan tosissaan heittää niin kannattaisko miettiä et tarviiko sun ihan oikeasti tuollaista ottaa vastaan? Pidemmän päälle seksistä tulee sulle painajaista jos joudut kellon kanssa pumppaamaan et varmasti kestää yli 30 min...

ArvidHagert

Mahtaakohan kaikki olla kunnossa, jos tyttöystäväni uhkaa tappaa minut ennen seksiä, sillä viimeksi hän sanoi "Kuristan sinut jollet kestä yli puolta tuntia! :evil: " ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat