Vakipano vai mikä tää on nykytilassa... - Parisuhteet

Beea

Lainaus:
mutta eihän mies voi päättää että me seurustellaan kysymättä multa ensin

No mun mies kyllä ainakin näin teki :roll:

Siis siitähän olin toki jo vuoden päivät haaveillut että miestä jonain päivänä voisin "vakipanon" sijasta poikaystäväkseni kutsua mutta oli se silti aika järkytys kun se eräänä päivänä näki mut juttelemassa miespuoliselle henkilölle (saatoin hieman flirttaillakin, mutta ei mitään vakavampaa kun olin niin palavasti rakastunut tähän "vakipanooni") ja ilmaisi siitä mielipiteensä kysymällä mitä mun ja sen miehen välillä on tekeillä ja että hän ei voi seurustella sellaisen tytön kanssa joka ei ole sille uskollinen :shock: Siis.. mä olin elänyt uskossa että se oli edelleen yhdessä (nyt ex-) tyttöystävänsä kanssa :? Ei sit ollut muistanut mainita että oli jättänyt muijansa mun vuoks jo pari kuukautta aiemmin :roll:

Ja siis ettei menisi ihan OT niin tarkoitan että toi sun mies voi hyvinkin siis kuvitella että seurustelette ja ei vaan oo saanu otettua asiaa puheeks kun ehkä uskoo sunkin niin ajattelevan (eli sen mielestä asiassa ei ole mitään puhuttavaa..?)

Kommentit (5)

AurinkoJaffa
Beea
mutta eihän mies voi päättää että me seurustellaan kysymättä multa ensin

No mun mies kyllä ainakin näin teki :roll:

Siis siitähän olin toki jo vuoden päivät haaveillut että miestä jonain päivänä voisin "vakipanon" sijasta poikaystäväkseni kutsua mutta oli se silti aika järkytys kun se eräänä päivänä näki mut juttelemassa miespuoliselle henkilölle (saatoin hieman flirttaillakin, mutta ei mitään vakavampaa kun olin niin palavasti rakastunut tähän "vakipanooni") ja ilmaisi siitä mielipiteensä kysymällä mitä mun ja sen miehen välillä on tekeillä ja että hän ei voi seurustella sellaisen tytön kanssa joka ei ole sille uskollinen :shock: Siis.. mä olin elänyt uskossa että se oli edelleen yhdessä (nyt ex-) tyttöystävänsä kanssa :? Ei sit ollut muistanut mainita että oli jättänyt muijansa mun vuoks jo pari kuukautta aiemmin :roll:

Ja siis ettei menisi ihan OT niin tarkoitan että toi sun mies voi hyvinkin siis kuvitella että seurustelette ja ei vaan oo saanu otettua asiaa puheeks kun ehkä uskoo sunkin niin ajattelevan (eli sen mielestä asiassa ei ole mitään puhuttavaa..?)

Kuulostaa aika paljon samanlaiselta tapaukselta kuin mulla paitsi että tää mainitsi että erosi mutta silti tuntuu niin uskomattomalta että päättäisi yksin että nyt me seurustellaan. Miehet on niin vaikeita ymmärtää! :D En mä koskaan olettaisi mitään vaan olettaisin että asioista sovitaan yhdessä mutta kai miehet kuvittelee että niillä on oikeus siihen. Ja on sekin osottanut mustasukkaisuutta mua kohtaan mut mä taas en edes sitä viitsi osottaa koska eihän mulla ole mun mielestä siihen oikeutta kun mitään ei ole sovittu :)

Mä veikkaan että se on just niin että se ei vaan saa sanotuksi sitä seurustelu yms asiaa ja luulen että molemmat on vielä jonkun verran allergisia kaikelle suhde-puheille tai siis asioiden puimisille kun niitä on just joutunut edellisessä suhteessa negatiivisesti puimaan ja puhumaan joten sitä haluaa vaan nauttia helposta olemisesta kun tullaan niin hyvin toimeen.

Ja se on enemmän toiminnan ihminen ja näyttää ja yrittää näyttää käytännön tasolla niitä tunteitaan eri teoilla ja huolehtimisillaan yms ja yrittää kai vihjailla mulle, sen takia mä sanoinkin sille vähän aikaa sitten että mä en sitten muuten ymmärrä mitään vihjeitä vaan tajuan vaan suoraa puhetta ja ajattelen että jos se auttais jotain asiaan 8)

Eihän nyt hitto ole normaalia että jonkun vakipanon kanssa laitetaan iltasin hyvän yön toivotuksetkin kullitteluineen, jos en ole siellä yötä ja se pyytää koko ajan sinne ja kertoo kaipaavansa *ihan pihalla* :D ja naisetko on niitä vaikeita :roll:

AurinkoJaffa
marika_
Täytyy sanoa, että noin äkkikertomalta en näe tuossa mitään, mikä erottaisi sen mistä tahansa seurustelusuhteesta.

Mutta mitä itse haluat? Jos olisit valmis johonkin enempään, niin kannattaa varmaan varovasti puhua miehelle...

Totta, niin mäkin olen ajatellut kun vertaa aiempiin seurusteluihini mutta eihän mies voi päättää että me seurustellaan kysymättä multa ensin :P Ja epäilen että hänellä on tunteita koska sanoo aina ikävoivänsä mua, esim heti kun oon lähtenyt niin saattaa laittaa viesti että on jo heti ikävä yms (sweet :oops: ).

Mä olen myöskin kiinnostunut tuosta miehestä mutta oon vaan niin ymmälläni tästä tilanteesta etten tiedä mitä tehdä ja sanoa ja toisaalta en uskalla tehdä mitään "mikä on meidän suhteen tila" kuulustelua, ainakaan vielä... Ihmetyttää sekin että jos olis sen yhden asian perään vaan niin miksi nähdä kaikki se vaiva mitä se tekee ja sanoo kun saanti olis öh varma muutenkin kuten ollaan sovittu :D

marika_

Täytyy sanoa, että noin äkkikertomalta en näe tuossa mitään, mikä erottaisi sen mistä tahansa seurustelusuhteesta. Ja kaikesta päätellen kuvioon kuuluu muitakin tunteita (ainakin miehen osalta?) kuin pelkkä seksuaalinen halu..

Mutta mitä itse haluat? Jos olisit valmis johonkin enempään, niin kannattaa varmaan varovasti puhua miehelle.. Jos taas et, ni sitten ehkä kannattaa laittaa se peruutusvaihde päälle, sillä ainakin kertomasi perusteella mies vaikuttaisi oikeasti aikalailla kiinnostuneelta.

AurinkoJaffa

Ajattelin kysäistä teidän mielipidettä suhteestani jonka tilasta mulla ei ole oikein varmuutta. Me sovittiin yhden miehen kanssa melkein kolme kuukautta sitten että ollaan toisillemme vaan hauskaa vakipanoseuraa mutta nyt tilanne on jotenkin muuttunut ja olen ihan ymmälläni.

Me ei tunnettu tän miehen tai pojan kanssa ennestään ja jo ensimmäisellä tapaamisella aistin ehkä että hän tykkäs musta henkilönäkin ja minä siitä. Aluks nähtiin pari kertaa viikossa, tapaamiset rupes aika alussa jo venymään ja venymään ja ruvettiin juttelemaan seksin ohella kaikesta ja juttua on riitänyt tähän päivään asti paljon ja kerrotaan omista perheistäkin asioita yms eli jutellaan ihan kaikesta (paitsi meidän suhteesta) :P

Mies rupesi myös muruttelemaan ja hanittelemaan mua aika aikasessa vaiheessa jo ja nyt se on muuttunut kullaksi ja omaksi kullaksi sydämien kera, ollaan yhteydessä joka päivä, laitetaan kymmeniä viestejä joka päivä kun ei nähdä ja melkein vaikka nähdäänkin, mies laittaa aina ensiksi eli minä en ole aloitteellinen, hän haluaa myös nähdä mahdollisimman usein ja olen aina yötä sillä, katellaan leffoja, käydään saunassa, ollaan oltu picnicillä johon se oli ostanut yllärinä kaikkea mistä tykkään, sekstaillaan ja tehdään ruokaa, mies myös halailee ja pussailee koko ajan, sanoo ihanaksi, kauniiksi ja katselee sängyssä mua kun olen nukahtanut, tämän tiedän koska olen herännyt kesken unesta ja siinähän se tapittelee ja sanoo että nuku vaan, mä en halua kun haluan katsella sua :lol: Että tää ei taidakaan enää olla ihan normaalia vakipano juttua. Syy miksi tää on niin epäselvää mulle on että mulla on vaan mielessä se mitä ollaan sovittu ja kun muusta ei olla puhuttu ja sit kuitenkin tää on tällästä niin oon ihan pihalla. Mitä ootte mieltä tästä? Sanottakoon vielä että kun tää alko me oltiin molemmat huonoissa suhteissa varattuja mutta ei kumpikaan olla enää. Ja toi mies sanoo ettei se ole koskaan ennen ollut näin iloinen ja on kuulemma nyt onnellinen (kai sitten minusta tai jotain :oops: ) ja muutenkin vihjailee tollasta.

Tuntuu että olis vaan jotenkin kolahtanut kemiat ja kaikki täysin meillä ja tää tilanne on taatusti yllätänyt meidät molemmat kun ihan muusta ollaan sovittu. Seksiä harrastetaan 4-6 kertaa kun nähdää eli aika paljon kun ei vaan voi mitään kun halutaan niin paljon toisiamme ja ollaan luonteiltamme tosi samanlaisia ja tämä ollaan todettukin yhdessä :D

closure

marika_:n kanssa aika lailla samaa mieltä, mun mielestä toi on ihan niinkun mikä tahansa normaali seurustelusuhde. Parhaiten saat tietysti selvää kysymällä siltä toiselta osapuolelta, että mikä on homman nimi. Ainakin mun silmiin näyttäis vähä siltä, että mies ottaa aika tosissaan teidän suhteen, eli ei pelkästään seksi mielessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat