Mitä tekisin? - Parisuhteet

shazzer

Pieces Hyvin sanottu :!: Samaa mieltä. En osaa tuohon lisätä paremmin. Keskustelkaa! :)

Sivut

Kommentit (35)

RäsyPeikko

Mulla on mun aika hankala ongelma.. Kyse on mun avopuolisosta.. Kaikki oli niin tasaista alussa kun muutettiin omaan kotiin mut nyt kaikki kaatuu päälle.. Riitaa joka asiasta.. Viimeksi tänään siitä kun käytiin tossa tiistaina kaupassa ja mulla ei ollut paljoa rahaa, silleen et sais uudet kengät ku vanhat meni paskaks ja myös sen verran et jäis ruokaan mut sit herra keksi et me tarvitaan uusi lamppu ja et mä ostaisin sen.. Yritin sanoo et sit kyl joudutaan olee ilman ruokaa ens viikkoon asti.. No silti herran piti saada se lamppu ja ynnä muuta kamaa.. No nyt se sit sai jotain matkakorvauksia työkeikalta ja pyysin vähän rahaa. Ni ei voi kuulemma antaa ku on niin vähän.. Että silleen.. Eikä se ikinä osta ruokaa, ei siivoa, ei pese pyykkiänsä ja eikä tiskaa.. Joten musta rupee tuntuu siltä että herra pitää mua itsestään selvyytenä.. Mikä auttais? Ja tälläkin hetkel herra on nukkunut jo pari tuntia päikkäreitänsä.. Ni sen takia ei voinnu tiskata tänää ku pitää ensin nukkua..

RäsyPeikko

Sitä olen itsekin miettinyt monta kertaa.. Ja kun kellekään en pysty kertomaan kun ei noita niin hyviä kavereita ole enää.. :cry: Siksi ajattelinkin tänne kirjoittaa jos jonkinlaisia kamuja sais tässä samalla kun miettii maailman murheita..

ArvidHagert

No minkähän helvetin takia hän asuu sinun kanssa vielä saman katon alla, jos on täydellinen luottamuspula ja vielä haukkuu jakorasiaksi, kun asian pitäisi olla jo selvitetty... Eli setä-Arvid ei osaa auttaa muuten kuin että monoa!!

RäsyPeikko

Sitähän mä olen ajatellut.. Mut ku ei vaan pysty silti rakastan sitä niin paljon.. En sit tiiä vaikuttaako se herran käyttäytymiseen kun sillon kun alettiin seurustella ni sen kuukauden aikana menin sit nuoleskelee yhen kaverin kaa kännis sen silmien edessä.. ku sillon olin varma et ei tästä tule mtn ku edellisestä suhteesta oli jäänny niin pahat arvet.. Mut se anto sen anteeksi mutta vielä tänäkin päivänä hän haukkuu minua jakorasiaksi, huoraksi ym.. Ja muistuttaa koko ajan siitä mitä olen tehnyt hänelle ja eikä voi luottaa muhun.. et kaipa se sit osittain on mun vika et se käyttäytyy miten käyttäytyy.. :(

SunLion

Minkä ikäsiä olette?

Niin...teet selvät pelisäännöt. Sano että pyykit, tiskit yms ei itsestään peseenny ja koti ei itsestään siivoudu. Sano että molemmat tekee osansa koska asutte yhteisessä kodissa. Sopikaa siivous yms pesuvuorot....Tiskata voi myös päiväunien jälkeen!

Älä alistu kaikkeen! jos tarviit uudet kengät, sun ei tod. tarvii ostella jotain LAMPPUA miehelles sen sijaan!

Taistelukääpiö
RäsyPeikko
Niin ja nyt herra otti jo sormuksenkin pois.. Sanoin vaan et luulis kipittävän jo kotiinsa.. Nyyh.. :oops:

pakkaa tavaras ja muuta varoituksena vaikka viikoks frendille/(iso)vanhemmille? Jätä sormukses sinne ja menoks. niin mä ainakin toimisin.

Torspo

Ei missään tapauksessa saa tossuksi ryhtyä. Tasa-arvo pitää suhteen terveenä!
Mulla ottais nuppiin niin paljon tommonen käyttäytyminen että ois uuden monon kuva ukon persposkessa tämän painellessa kimpsuinensa ulos.
Tiedän että mahdollinen ero on vaikea, mutta myös tätä että jätät sormuksen kotiin, lähdet kaverille tai vanhemmille pikkaseks aikaa punkkaamaan.
Jos avokkisi ei pyydä takaisin, saat tosiaan kokeilla sitä sinkkuelämää ja löytää uuden ja aloittaa kaiken uudestaan.
Jos pyytää takaisin, kerrot että vaadit häneltä kunnioitusta ja pokkaa unohtaa menneet.
Meillä ukko nosti älämölön aina vanhoista asioista kun riideltiin (N.1v sitten vielä siis). Yhden kerran sitten otin jä kävelin 10 km päähän vanhemmilleni ja asuin sielä 2 päivää. Kun tulin kotiin juttelimme piiiiitkän tovin. Sanoin että tämä on viimeinen kerta kun riideltäessä tai koskaan muulloinkaan tahdon virheistäni kuulla ja tapella. Sanoin että jos ei pysty antaa anteeksi OIKEASTI on pakko jatkaa eri suuntiin, että jos nyt oli jotain sanottavaa ja kysyttävää asiasta, keskustellaan se loppuun mutta tämän jälkeen asiasta ei avauduta ENÄÄ KOSKAAN! Eikä sen koommin ole riideltäessä tai muutenkaan asioista avautunut, käsitelty on, unohdettu tätä myötä myös ja jos ei ole, niin meillä on ulko-ovi. (Ja minä en ole siis koskaan pettänyt, asia on yksi muuten kimurantti ja mustasukkaisuutta herättävä jota kadun, mutten jaksa tässä selittää, enkä kyllä kehtaisikaan.)

Vaati kanttia tehdä tuo ja voi olla että ero tulee, mutta sitten on tarkoitettu niin :wink:

RäsyPeikko

Niin onhan se tarkemmin ajateltuna ihan jees et miettii miten elämä menis jos olis sinkku.. :) Mutta katsotaan nyt miten tää meidän yhteiselo taas sujuu.. Herra on kyllä nyt vähän väsynyt kun on ollut tämänkin viikonlopun töissä.. No saanpahan ainakin vähän omaa rauhaa välillä.. Ja aikaa miettiä asioita..

RäsyPeikko

Kiitoksia neuvoista.. Pitääpä siis tehdä noin kun ensi kerran tulee riitaa ni ottaa kamat ja lähtee pariksi päiväksi pois.. Mitäköhän se ukko siihen sanoisi. Ei tässä muuten mitään ole mutta tosiaan ärsyttää kun hän rupeaa aina riideltäessä vertaamaan mun tekoihin.. Ja itse on niin olevinaan Herra Täydellinen..

rei

Itse en kyllä katselisi pätkän vertaa miestä, joka haukkuisi minua h uoraksi tai jakorasiaksi. En ikinä!

Mutta teilläkin näyttäisi olevan pitempi taival takana, niin kannattaa tosiaan miettiä, että mikä on itsellesi parhaaksi. Miehellesi et ole vain kotipiika ja itsestäänselvyys!

Chocolat

Aika sika jos saa sanoa :( Tai sitten oot pahasti tossun alla ja mies on tottunut että sinä hoidat ostokset. Koita kääntää vähän tilannetta muuten tuo tuosta vielä pahenee. Eihän tuommoista miestä halua katsella joka toista ei kunnioita lainkaan :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat