Kerrotteko poikaystävälle iskuyrityksistä? - Parisuhteet

Iniquitatis

Kerronhan minä. Nauramme yhdessä heille :) Varsinkin kun haukun ne iskijät pystyyn ja liioittelen heidän kauheaa ulkonäköä, ja usein lopetan sen johonkin "Mutta he eivät tiedäkään minkälaisen kultakimpaleen kanssa seurustelen :wink:" Ei sellaisesta voi tulla mitenkään minkäänlaista kränää.

Sivut

Kommentit (116)

Faunastic

Joo no kyllähän niitä tuli silloin kerrottua. Silloin tuli enemmän pojat/miehenalut iskemään, kun ei ollut yhtäkään sormusta. Naureskelin iskuyrityksille ja sanoin olevani varattu. Yhden sormuksen jälkeen kun kundi tuli iskemään, niin ei tarvinnut kuin sormea kohottaa osoittaakseen olevansa kihloissa. Nyt kahden sormuksen omistajana ei kukaan ole tullut iskemään, voi ehkä myös johtua siitä, että olen varmaan maailman epäsosiaalisemmassa työssä enkä juokse baarista toiseen IKINÄ. Joskus aikoinaan vielä yhden sormuksen omistajana kaverin mies yritti iskeä mua kaverin ollessaan raskaana ja tän miehen korviin ei yltänyt sana EI. Miehelleni kun kerroin asiasta, hän meni ja otti sen tyypin puhutteluun :) Joten kyllä, kaikesta on kerrottu.

Mizze

Ite en oo heti kertomassa poikakaverille jos joku tulee iskemään, sillä ei vaan oo kauheesti merkitystä. Tietysti jos jotain isompaa tulee, pitää kertoo. Poikakaveri tykkää kertoo kaikista iskuyrityksistä, vaikka mun mielestä se ei ihan oo tarpeen, aiheuttaa vaan turhaan sellaisia kauheita ajatuksia. Toisaalta aattelen et poikkis on ainaki rehellinen ja tulee heti kertoo jos jotain vakavampaa sattuis.

ranskalainen leppäkerttu

Myös usein kerron tuollaisista, mutta en tunne mitään pakkoa tai velvollisuutta kertoa kuitenkaan. Koska eihän niillä jutuilla ole mitään väliä, niin miksi niistä PITÄISI kertoa? Kerron niistä välillä vaan sen takia että on tosiaan välillä kiva muistuttaa poikaystävälle että kyllä sitä muillekin kelpaisi ;D kun joskus tuntuu että oon ihan itsestäänselvyys. Tai sit kerron sen takia et yleensäkin haluan jutella ihan kaikesta poikaystäväni kanssa ja on kiva naureskella yhdessä joillekin oudoille heeboille jotka on tullu iskuttelemaan :D

Pahempi ehkä on silloin jos olisi itseäkin kiinnostanut :/ Näin ei kylläkään käy mulla ikinä minkään random tyyppien kanssa jotka vaan tulee iskemään, mutta no, yksi aika paha tilanne oli kun eräs tuttu poika, jonka kanssa meil on aina ollu sellasta tiettyä vetovoimaa, yritti iskeä mua baarissa jokin aika sitten. Ei tehty mitään sopimatonta, mut se tilanne oli kuitenkin jollain lailla.. sopimaton :D Siitä iskuyrityksestä en kertonut poikaystävälle, koska siitä en ois pystyny kertomaan sillä lailla kuin se ei olis merkinny yhtään mitään, ja sit ois varmaan tullu poikaystävälle turhaan paha mieli. Siis sinänsä turhaan et en koskaan tekis mitään sen jätkän kanssa vaikka jotain vetovoimaa joskus oliskin. En mä halua edes haluta muita kun poikaystävääni, höh :?

Yummy

Viimekertasesta piti kyllä kertoa, koska se oli ihan kammottava. Pari italialaismiestä yritti iskeä ja mua rupes loppujen lopuks pelottamaan, kun ne otti käsistä kiinni eikä päästäny lähtemään.. :?
Se ylitti kertomisrajan.

-Nadia-

Mä kerron vaikka vihaanki siitä seuraavaa mustasukkasuuskohtausta. En voi sietää mustasukkasuutta. Poikaystävä onki sanonu et ei kaikkee tarvii kertoo, et se luottaa muhun kumminkin. Mut mä haluun kertoo sille koska mulla on puhtaat jauhot pussissa eikä mitään salattavaa. Enimmäkseen iskijät on vaan niin naurettavia ja yleensä todella ällöttäviä tai muuten vaan ei kiinnostavia :) Oon muutenkin niin nirso miesten suhteen :)

papuna

enne kerroin ihan kaiken,mutta ukko ilmoitti kyllä kovinkin nopeaan,ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa...
nyttemmin kerron vaan jos on sen arvosta.eli jos siihen liittyy jotain erikoista,hauskaa tai outoa. kunhan tarinalla on sitten muutakin sisältöä,kuin että minua yritettiin iskeä...

Cara-

Kerron jos muistan. Ei se mun mielestä oo asia joka [u]pitää[/u] kertoa, mutta yleensä kerron jos muutenkin kerron mitä illan aikana on tapahtunut. Samoin mies on muutaman kerran kertonut että on joku tyttö yrittänyt lähestyä. En mäkään kyllä ymmärrä miten kukaan voi tollasesta suuttua, ei kai se sen vika ole jota yritettiin iskeä :shock:

Yummy

Kerron usein, mutten aina. Kuten on moni sanonu, kaikki ei ole mitenkään mainitsemisen arvosia. Jos ajattelen, että poikaystävä kertois, että häntä on yritetty iskeä, niin kyllä mäkin oisin ensin vähän mustis, mutta sitten tajuisin, että siinähän se vielä mun vieressä seisoo. Tietysti sen täytyy osata kertoa se oikeella tavalla. Eli, jos se tulee brassaillen ja hiukan uhkaavasti kertomaan, niin tulee epämukava olo. Niinpä voin itsekin päätellä, että kun kerron jutun, voin saada miehen tuntemaan kuitenkin, että mieluummin valitsen hänet.

Torspo

Kyllä minä kerron. Silläkin uhalla että mies tulee pikkasen mustasukkaseksi.
Tietääpähän seurustelevan sellaisen ihmisen kanssa joka kelpaisi muillekkin :wink: :lol:
Ja mua ei haittaa yhtään jos muijat pokailee minu ukkoa, sillä ehdolla tietty ettei ukko etene asioiden suhteen..

liljankukka

Joskus kerron, joskus en. Tuntuu tarpeettomalta kertoa jokaisesta iskuyrityksestä, niitä kuitenkin tulee vastaan melkein joka baarireissulla eikä niissä usein ole mitään ihmeellistä tai mieleenpainuvaa. Jos iskuyrityksessä on ollut jotain erikoista/mainitsemisen arvoista niin sitten kyllä kerron. Kerron muutenkin poikaystävälleni lähes kaiken (turhankin). :D

Niin ja ei tuollainen meilläkään mitään kränää aiheuta. No big deal.

Sharon

En kerro pieniä ja merkityksettömiä juttuja. Ahdistavat lähentely-yritykset olen kyllä kertonut. Toisaalta pitäisi jättää nekin kertomatta, kun ukko on vähän tuommoinen suomalainen äijä 'vittu kerrot kuka se oli ni meen vetään sitä turpaan.' :roll:
Tämä tosin oli poikkeustapaus, jossa todella ahdistava lähentely jatkui useita kuukausia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat