Pahin riitanne? - Parisuhteet

Essie

Millainen on ollut pahin riitanne? mistä se johtui ja kuinka se saatiin selvitettyä? ja mikä siitä teki pahimman riitanne?

Sivut

Kommentit (31)

Svenja

Hmm.. mitäköhän. Eipä me kauhean paljon riidellä, ainakaan mitenkään huutamalla tai räyhäämällä.

En oikein keksi mitään. :D Jotain pientä kränää tulee joskus, mutta pahin.. Voisin vaikka kertoo kaksi riitaa. En osaa valita :D

1. Mies oli koneella pelaamassa tietokonepeliä. Oli jo pelannu melko kauan. Menin sitten hänen luokseen ja halusin antaa pusun. Kun yritin sitten, hän työnsi mua melko kovaa poispäin pöytää päin ja tiuskasi jotain "älä nyt tule!". Mä sit menin hiljaa sohvalle ja rupesin mököttämään. Sit oltiin sovittu et tehään ruokaa ja mentiin yhessä keittiöön. Itse en edelleenkään puhunnu mitään, vaikka mies jotain puhuikin.

Lopulta sitten mies otti kädestä kiinni, veti lähemmäs ja sanoi "Anteeksi siitä aikasemmasta. Tossa pelissä vaan oli aika vaikee tilanne menossa ja suututti se pelaaminen". Halattiin sitten ja annoin anteeksi. Sitten alettiin tehä ruokaa.

2. Olin miehen luona, häntä ei tuo siivoaminen kiinnosta paljoa ja asunto oli sen mukainen. Vaatteita joka paikassa, likaisia astioita, roskaa yms. Sitten mulla meni hermot, kun astuin kissan pissaan. Ei mies ollut siivonnut kissojen hiekkalaatikoita, joten toinen kissa sitten pissasi matolle.

Siitä sitten rupesin vähän raivoamaan ja huusin jossain vaiheessa miestä ärsyttäväksi. Hän vain sanoi "hui." Eipä ole tottunut näkemään mua huutamassa ja haukkumassa. Lopulta sitten pyysin anteeksi häneltä ja sanoin etten pidä häntä ärsyttävänä. Hän itse piti anteeksipyyntöä turhana, ei kuulemma ottanut itseensä ja ymmärsi turhautumiseni.

Eipä nää riidat niin pahoja ole, mutta aikalailla sitä meidän "pahinta" tasoa. Yleensä me vain vähän mökötellään ja sanotaan, että miksi noin sanoit tai älä oo tollainen. Harvoin me huudetaan tai paiskataan ovia kiinni.

iidae

^ Meillä riidat kuulostaa vähän samoilta kuin teillä. Ei mitään sen suurempaa, hetken huutamista tai mököttämistä, anteeksipyynnöt ja taas ollaan sovussa :D

esiska

Tässä tosi kauhea riita :D
Painittii sängyllä, mies kutitteli kiusallaan kun inhoan sitä, sitten yhtäkkiä puraisin oikein kunnolla miestä masuun. Mies pomppas kiroillen pystyy ja sanoi "ai helv...hullu nainen"
Sanoin äkäisesti että itseppäs aloitti, ei olis kuitenkaan tarvinu kuulemma purra, ja sitten homma jatkui seksinä, eli eipä me juurikaan riidellä :wink:

marika_

Pitkään alkuun (tai siis joku ekan vuoden ainakin) riideltiin välillä aika pahasti, yks pahimpia riitoja päättyä niin että mä lähdin ovet paukkuen menemään ja suuntasin lähimpään räkälään kiskomaan yksinäni shotteja. Tää ei siis oo YHTÄÄN mun tapasta, olin vaan niin vihanen että tuntu että kaikki on vaan ihan sama. Varsinaista riitaa en muista enkä myöskään sitä mistä se alko, luultavasti jostain ihan turhasta.
Viimeaikoina ei olla enää riidelty ollenkaan näin rajusti onneks, nykyään meiänkin riidat on aikalailla tota "älä oo tommonen" "voi vitsi kun sä nyt sitä ja tätä"- tasoa, eikä pahemmin edes huudeta, vähän välillä korotetaan ääntä. Paitsi aika usein riidat silti päättyy siihen että mä itken, koska siihen nyt ei todellakaan tietynlaisen hetkenä vaadita paljon mitään muuta kun se "no joojoo, ihan sama, mee nyt siitä" tai muu vastaava.

gnirom

muutama esimerkki löytyy...itse asiassa kolme pahaa riitaa tulee näin äkkiseltään mieleen. ja kahdessa oli alkoholia mukana, tämänpä takia en osittain enää niitä kännejä kiskokaan...minkään riidan syytä en itseasiassa edes muista. pienistä asioista ne yleensä paisuu.

ensimmäinen riita jonka muistan oli ku oli seurusteltu vasta pari vuotta. syy on hämärän peitossa, mutta jostain syystä miehen kavereiden juhlissa saatiin aikaan riitatilanne. aikamme ignoorattiin toinen toisemme mut sit ku lähettii yhessä pois niin se puhkes. sen jälkeen minä esim lukittauduin autoon, mies heitti mun puhelimen mäkeen mistä sitä ei todellakaan enää löytynyt jne...

toinen känniriita tapahtui vuosi sitten kaverin mökillä, kun minua ärsytti siinä tilassa joku mitä mies teki. huutamisekshan se meni ja sitten menin vielä lyömään miestä. ei näin.

kolmas, viimeisin iso riita muistuu mieleen ennen joulua. tuolloin olin lähössä kavereiden kanssa ulos mutta joku asia pomppas silmille ja miehen kans huudettiin toisillemme. tuolloin mies sanoi että jos nyt lähet, ei oo takasin tulemista. siinä meni ulkoiluilta pilalle pienen asian takia.

riidat on kyllä onneks laimentuneet, ja osataan keskustella usein fiksummin. mutta onhan noita "turhiakin" riitoja edelleen..

Essie

Me ollaan kyllä rauhotuttu tosi paljon siitä mitä oltiin..

Ollaan pyöräilty toistemme perässä ulkona kun ollaan riidelty, minä olen lukittautunut vessaan kun en suostunut lähtemään miehen pyynnöstä ja hän tuli hakkaamaan ovea, että mun pitää tulla ulos sieltä ja hän pyytää hänen isäänsä viemään minut pois jaaa sitten ollaan julkisilla paikoilla riidelty.. Oon huutanu kurkkusuorana ja itkeny puistossa :D

Tämmösiä ei onneks oo ollu piiiiitkiin aikoihin, nuo oli joskus sillon kun vuosi oltiin seurusteltu ja oltiin tosiaan aika lapsia.

onko muilla mitään yhtä säälittävää kuten toisen perässä pyöräileminen? :D

Svenja

Öö.. ei pahalla, mutten toisen perään alkaisi pyöräilemään. Antaa sitten lähteä, jos haluaa rauhoittua yksin. Kuulostaa todella lapsellista. En alentuis moiseen. :D

Essie

Svenja otetaan huomioon että mä olin tuolloin 15 ja poikaystävä 16 :D ja en kyllä todellakaan enään alentuis moiseen eikä kyllä poikaystäväkään.
Tilanne on siis ollu sellanen että toinen ei oo kuunnellu vaa on lähtenyt pyöräilemään niin sitte toinen on kans lähteny mukaa ja jatkanu riitelyä, sitte toinen on koventanu vauhtia nii toinen kans tulee lujaa perässä ja jatkaa sanomistaan :lol: niin naurettavaa ajatella tuota jälkeenpäin.

Svenja

^ Rupesin nauramaan kun ton luin. :D Kuvittelin päässäni pariskunnan pyöräilemässä ohi huutaen toisilleen:

Tyttö: Odota nyt, jutellaan tästä!!
Poika: Haluun olla yksin, älä pyöräile mun perässä!

Toivottavasti tosiaan ootte tästä kypsyyntyneet, tuollainen käytös ei oikein sopisi 18v. ja 20v. aikuisille ihmisille.

Essie

^ repesin itekki nauramaan ku kirjotin tota.. nolottaa ihan sikana.
Mä oon huutanu naama punasena :"nyt sää kuuntelet mua" ja toinen polkee karkuun.
Joo ihan tosi ei oo enään ollu tällästä :D

marika_

En mä tiedä, kyllä mä voisin edelleen nähdä tommosen tilanteen meillä, että tyyliin mä lähtisin suutuspäissäni polkeen kovempaa ja mies sitten yrittäs roikkua perässä ja huutais jotain että "nyt kuuntelet!"... :D Ehkä ei sit ollakaan niin kovin aikuisia kun mitä pitäis olla, mut nääh, samapa tuo (minä kohta 20, mies tänävuonna 23).
Tai en mä tiedä miten tuossa pitäisi tehä, sanoa vaan että "mee sitten" jos toinen on suuttunut jostain mitä on ite tehnyt? Tai kyllä mä muutenkin lähtisin perään jos olisin ite suututtanut kenet vaan, koska haluisin selvittää ja pyytää anteeks heti.

Essie

^ oi ihanaa marika pelastit mun päivän :D siis niimpä, oikeesti jos on tommonen tilanne nii on pakko saada toinen kuuntelee nii mää kyllä ihan varmana tuun perässä, tosin pyörällä en ole enään tullut :D

Chaera

Me ei osata juurikaan riidellä tuon ukkelin kanssa. 8) Mä kyllä saisin riidan aikaiseksi, sen verran temperamenttia tästä tytsystä löytyy, mutta ukko on taas lähinnä viileä ko viilipytty, eikä ole heti kissaa nostamassa pöydälle. Lähinnä siis puhumalla hoidetaan erimielisyydet, ja ihan hyvä niin.

Me lähinnä äksyillään toisillemme ihan arkisista ja tyhmistä asioista, kuten makaronien keitosta tai siitä, missä järjestyksessä käydään kauppa läpi. :roll: :lol: Näin jälkeenpäin ajateltuna tosi naurettavaa ja huvittavaa, mutta kyllä siinä tilanteessa kiehuu sappi kummallakin.

Kaipa meidän suhde on vielä sen verran nuori, ja ollaan niin eri maailmoista luonteiden suhteen, ettei riitoja vain saa aikaiseksi. Ei se tietenkään ole yhtään huono juttu, mutta välillä olisi kyllä hyvä tuulettaa ilmapiiriä edes vähän kinaamalla. Ei ehdittäisi omissa mielissämme pyörittelemään pahaa oloa ja niitä asioista mistä haluaisi keskustella niin kauan, kun räjähdettäisiin kerran kunnolla ja sovittaisiin sitten. 8) :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat