Avomies haluaa oman uuden elämän?!:( - Parisuhteet

tiikeli
Girlfriend
Enkä haluaisi kuulostaa ilkeältä, mutta olen sitä mieltä että kun miehesi sanoo ettei pysty toteuttamaan itseään ja olemaan samaan aikaan suhteessa ei ole totta. Hän ei pysty olemaan suhteessa sinun kanssasi. Mielestäni tuohon pätee sama kuin siihen että ei tahdo seurustella; ei tahdo seurustella tietyn henkilön kanssa.

Toi on vaan jotenkin niin törkeää ettei voi edes olla rehellinen, vaan pitää keksiä jotain tekosyitä. Oon sanonut tän miehelle, mutta se väittää vaan ettei se ole mikään tekosyy, vaan oikea syy. :evil:

Sivut

Kommentit (17)

honeyhhh

Noh, nyt on vkl ohi. Meni päin peetä.. Mies lähti perjantaina eikä ole vielä ryyppyreissultaan takasi tullut. Minä tein koko v-lopun töitä.
Että näin taas. Miks v*tussa mä enää asun täällä? :x

Girlfriend

outoa, yleensä nainen on se vaikea eikä osaa selittää miehelle ajatuksiaan. Sanoit ettet ymmärrä, että miten suhteen pitäisi edetä ja kehittyä kun ette ole lapsiakaan hankkimassa. Olen samaa mieltä miehesi kanssa siitä, että suhteen on jatkuvasti kehityttävä parempaan suuntaan. Tarkoitan sillä suhteen toimivuutta ja avoimuutta yms. Miehesi mielestä olette luultavasti jämähtäneet tuohon vaiheeseen suhteessanne ja se estää häntä elämästä niinkuin hän haluaa. Joskus tiet vain eroavat, vaikka mitään yksittäistä jättiongelmaa ei olisikaan. Koeta keskustellaan hänen kanssaan tästä ja yritä ymmärtää. Voisin helposti kuvitella itseni miehesi asemaan joskus tulevaisuudessa.

gollum

Mutta vaikka olisikin ohimenevää, niin ei silti oo kovin hyvä merkki että toinen on valmis heti tollasen sattuessa luovuttamaan... Ei varmaankaan siis pidemmänpäälle kestä vaikka jatkuisikin suhde. :?

Moumou
Snuffle
Voisiko olla, että miehellä on vain ohimenevä kyllästymisvaihe menossa? Ehkä häntä hieman ahdistaa että suhteenne on menossa vakavaksi ja hän on alkanut miettiä mitä kaikkea voisi elämässään tehdä. Tällöinhän se menisi varmaan aikanaan ohi.

Ei kyllästyminen oikeuta tuollaiseen käytökseen!

Girlfriend

Enkä haluaisi kuulostaa ilkeältä, mutta olen sitä mieltä että kun miehesi sanoo ettei pysty toteuttamaan itseään ja olemaan samaan aikaan suhteessa ei ole totta. Hän ei pysty olemaan suhteessa sinun kanssasi. Mielestäni tuohon pätee sama kuin siihen että ei tahdo seurustella; ei tahdo seurustella tietyn henkilön kanssa.

gollum

Eipä tuo oikein kuulosta että haluaisi suhdetta jatkaa ollenkaan :? Mutta niin, voihan sitä koittaa jos tuntuu hyvältä ajatukselta, siinähän sen näkee sitten, haluaako mies sut osaksi elämäänsä eli haluaako nähdä sua kun asutte erillään.. :)

honeyhhh

Piti vielä lisätä, että oma avomies ei halua varsinaisesti omaa uutta elämää, mutta haluaa elää "rinnakkaiselämää" minun kanssani ja tämähän ei oikein minulle sovi. Ei voi tehdä niinkuin itse haluaa.

Alan jo vähän tästä tilanteesta huolestua (aluksi ajattelin, että tämä on vain hankala kausi tms.) sillä olen alkanut siivoamaan :lol: . En siivoa juurikaan muuten, vaan silloin, jos minulla on tosi paska hetki ja olen ihan p*skana.

honeyhhh

Mulla on vähän samankaltainen tilanne. Tosin ollaan molemmat töissä.
Meillä on nyt erittäin vittumainen kausi menossa. Ei puhuta juuri mitään, ei välttämättä nukuta edes samassa huoneessa.
Meillä on yksi yhteinen ja yksi minun lemmikki (koiria), jotka aiheuttaa kinaa. Mies juo välillä viikolla ja välillä viikonloppuna kavereidensa kanssa. Tuhlaa rahaa ajelemalla taxilla, käymällä baareissa jne. Saattaa olla monen päivän putkia ja lainaa kavereilleen rahaa vaikka itsellä ois rahat tosi tiukalla (meillä on yhteiset varat). Mutta jos minä joskus meinaisin/haluaisin tehdä vastaavaa niin ei. En edes halua, mutta jos edes yhden kerran olisin pari yötä pois kotoa teillä tietämättömillä niin..!!!!!
Se ei osaa rinnastaa asioita, että mille tuntuis jos minä olisin samanlainen.
Sitten kun kysyn, että miksi juo (viittaan taas samankaltaisuuteen sinun viestissäsi) hän ei osaa selittää kunnolla, ehkä jotain työjuttuja, rankkaa jne. mutta ei voi/osaa kertoa miksi?

Tuntuu, että hän vähättelee työpaikkaani (työtehtävät suhteellisen helppoja kun ne oppii, mutta työni on TODELLA nopeatempoista/kiireistä ja stressaavaa asiakaspalvelutyötä, henkisesti paljon normaalia rankempaa). Palkka ei ole kovin hyvä ja työajat ovat hanurista. 24/7..
Tuntuu, että häntä hävettää esim. kertoa jollekkin missä olen töissä.
Minulle itsellä pääasia on, että olen jossain töissä. Viihdyn ihan hyvin kaiken lisäksi. Joulun jälkeen kyllä ajattelin alkaa katselemaan jotain muuta inhimillisempien työaikojen perässä.

Kettuli

Hah, tuonhan tarkoituksena on juuri päästä viettämään railakasta poikamieselämää ilman "vastuuta" omista teoistaan toiselle ja päästä paneskelemaan vieraita naisia.

Saattaa kuulostaa katkeroituneelta, mutta sitä se ei ole :l Päästä koko roskasta irti ja etti parempi mies joka osaa ottaa vastuun ja kantaakin sen. :x

Njoo, mutta ymmärrän kyllä sen kannan, että sitä arsyttää se kuinka et oo töissä jne. mutta oot kuitenki yrittäny hommata töitä ja mitä ilmeisimmin niitä saanukkin ainakin pätkiä.. Teet parhaas, mutta ei näytä riittävän.

Moumou

Mulle tuli vähän niintainäin olo tosta kirjotuksesta...En ymmärrä tuota että miksi miehesi juo joka viikonloppu jos kerran on suhteessa? En kyllä itse ole sen tyyppinen että jäisin varattunakaan kotiin istumaan mutta se että lähtee kaverien kanssa juomaan joka viikonloppu...

Tuo asioiden jakaminenkin tuntuu oudolta..Se sanoo et sillä on omia asiota etkä säkään oo käskenyt sekaantua omiis? Eikö ne kuitenkin pitäis jossain määrin olla yhteisiä...

Ja ette tee mitään yhdessä? Ei hyvältä kuulosta...

En oikein osaa ottaa kunnolla kantaa kun en itse teitä ihmisinä tunne mutta mielestäni tuossa suhteessa ei kumpikaan ole nyt ihan täysin oikeassa...miehesi käytös ihmetyttää toki, siis mitä panostaa omiin asiohin ja elää omaa elämää? Miksi sitten rupersi ylipäätäänkään suhteeseen?

Mutta sitte toisaalta...miksi sulle EI ole sitä työtä tai koulutusta? Ja sulla on 3 (!) kissaa joista olet vastuussa. Nähtävästi olet opiskelupaikkaa etsinyt? Se on hyvä juttu, jos ei muuta niin hengähdystauko jotta saat asiasi järjestykseen. Saat opintotukea ja otettua opintolainaa jolla saa kyllä elettyä ihan hyvin.

En oikein saa tuota sanottua ilman että kuulostaisi loukkaukselta...muistan vain omassa vakavassa suhteessani miten exä väsyi siihen että minä roikuin yksin kotona puhelimen päässä kun se oli harrastusten parissa tai jossain.

Selvää on ainakin se että teidän maailmankuvat ovat täysin erilaiset. Hälyttävintä heti alussa on se että mies tykkää rellestää ja juoda kun taas sinä jäät mieluummin 3 kissan kanssa kotiin. Hän ei halua lapsia ja sinä varmaankin haluat? Hän arvostaa työtä tekeviä ihmisiä (hän ja HÄNEN KAVERINSA, just joo, aina ne vitun kaverit) mutta ei silti nähtävästi osaa kannustaa sinua tekemään asioille jotain vaan ottaa tuomitsevan kannan? Osaan omasta kokemuksesta sanoa että se vain pahentaa asioita. Juuri tuollainen "mikään ei riitä" fiilis jossa vain alkaa rypemään ja asiat menee entistä huonompaan jamaan...

Ehkä kaiken tämän tarkoituksena on juuri se että muutat omillesi ja hankit sen työpaikan/koulutuksen? Tuntuu julmalta mutta itselläni oli aikoinaan juuri tuo sama vaikka en exän kanssa yhdessä asunutkaan. Nyt mua on riepoteltu maailmalla sekä koulun että työn merkeissä ja voisin oikeastaan sanoa että mun ja exän osat ovat vaihtuneet, olen nykyään paljon itsenäisempi ja vahvempi kuin se.

hampiainen

Hmm.. Tuosta sun kirjoituksesta sai jotenkin kovin negatiivisen kuvan miehestäsi + parisuhteestanne. Ette tee mitään yhdessä, ette käy missään, kiinnostuksen kohteenne ovat aivan erilaiset, miehesi ei tunnu arvostavan sinua tarpeeksi.. Mua kiinnostais kuulla, mitä hyvää teidän suhteessa on, miksi sitä kannattaa jatkaa?

7 vuoden yhdessäolo tietty merkkaa jotain, mutta ei pelkästään yhteinen menneisyys tee suhteesta jatkamisen arvoista.. Eikä sekään, että sun on vaikeaa löytää kämppää eron jälkeen.

Chocolat

En tarkoita pahalla mutta vaikuttaa vähän itsekeskeiseltä tuo miehesi, varsinkin jos vähättelee ettei sulla ole töitä tai opiskelupaikkaa jos kuitenkin olet yrittänyt saada.

Ja kerroit että lähes joka viikonloppu kännissä ja saa vapaasti mennä, miten hän ei ole vapaa muka menemään minne haluaa. Haluaisiko hän kuitenkin kenties yhden illan juttuja sitten? Mikäs sen vapaanpaa enää olisi? Tuota yksinäisyyttä minun on vaikea ymmärtää koska en osaa elää ilman rakastani, joten siksi en tajua yksinäisyyttä..

En osaa kyllä auttaa mutta vaikuttaa aika pahalta tuommoinen ja miehesi käyttäytyminen sinua kohtaan :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat