miettivät miehet..? - Parisuhteet

nukke

juuh.. no sepä se... :/

Kommentit (3)

Moumou

Kuulostaa vähän...keskenkasvuiselta pelleilyltä minusta. Miksi sanoit pojalle noin? Mikä ihmeen ajatus sai sinut sanomaan niin jos et sitä tarkoittanut? "Testasit" häntä, millä? Satuttamalla?

Ihmekö tuo jos haluaa miettiä jos kerran tosissaan susta tykkää ja sitten menet ja sanot hänelle noin ja sitten oot ihan "ei vaineskaan".

Mitä mies miettii? No todennäköisesti sitä mitä hän sinulle merkitsee, miksi sanoit noin. Tai miettii haluaako unohtaa että kysyit tuota, pystyykö jatkamaan tuollaisen säikäytyksen jälkeen. Voi myös olla että hän miettii mikä sinä oikeasti olet ihmisiäsi ja tekstistäsi päätellen ei siis ole vastannut viesteihisi? Veikkaisin että lähti käpälämäkeen.

RainWhispers

Minulle jäi vähän epäselväksi, mitä tässä nyt itse haluaisit tapahtuvan... Haluatko siis, että tapailusta tulee loppu oikeasti vai oliko se vain "leikkiä", ja nyt kaduttaa kun poika punnitsee sitä lopettamisvaihtoehtoakin tosissaan? :?

Jos et oikeasti tahdo lopettaa tapailua, kannattaa sanoa se pojalle, se saattaa vaikuttaa ihmeen paljon hänen päätökseensä jos hän miettii sitä, onko järkeä jatkaa tapailua ellet sinä ole tosissasi kiinnostunut. Jos taas et tiedä, mitä haluaisit, kannattaa ehkä puhua pojan kanssa yhdessä ja selvitellä, miksi teidän kannattaisi/ei kannattaisi jatkaa tapailua. Tuollaisen +/- -listan voi toki tehdä ihan oman päänkin sisällä jos ei haluta toisen kanssa puhua tai tämä on vielä liian vieras vielä. Jos taas et haluaisi jatkaa tapailua, niin sitten sinun on itse otettava ohjat käsiisi ja sanottava se!

Kerta tykkäät suoraa puhumisesta niin puhu sinä sitten suoraa hänelle tunteistasi. :wink: Itse en jättäisi pelkästään toisen hartioille päätöstä tapailun loppumisesta/jatkumisesta, vaan kuuntelisin omiakin tunteitani ja toimisin niiden mukaan!

nukke

aattelin tänne sit purkautua..
Tapasin täs kaks viikkoa sit netin kautta yhen pojan.. se oli aika mukava.:) en aluksi tuntenu siihen mitään vetovoimaa... ja se oli iha täpinöissään minusta..sit tapahtu kaikkee kivaa.;)
sit mie menin suuren suuni kaa testaamaan tätä poikaa.. kysymällä et : lopetetaanko tää tapailu...? vai mitä oot mieltä?.. oli huono päivä ja sit aattelin óttaa asenteen ota tai jätä..se sit pisti et kai se sit on niin...
ja sit me vähä aikaa kränättiin ja sovittiin.. sit me jutellaan mesessä ni se sit pistää et se tahtoo miettiä... tätä..ku se on sekasin.. minua alko ahistaa..eikö miehet yleensä tee niin ku tahtoo päästä eroon.... tai musta se on outoa ku miehet miettii..... mie ku tykkään suoraan puhumisesta.. :x ny sitä koko ajan vaa oottaa toisen vastausta..ja oon sortunu tekstailemaankin sille.:( kele. mut niih..miltäs tämä teistä vaikuttaa..joo olen hirveä ihminen..sen tiiän..mut niih..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat