kaksi kaveria ja poika - Parisuhteet

nukke

kavereiden miehiin/naisiin ei kajota.. ! ei kai sitä itellä tulis mieleenkään tehä kaverille tuollaista.

Kommentit (3)

Taistelukääpiö

Siis kyllä sua ärsyttää mutta eihän sulla mitään oikeeta ongelmaa ole, koska pojan päätös se on et haluukse sut vai sen tai sit ei kumpaakaan. Millainen fiilis sul oli? Tuleeks teiltä mitään?

Ja sun kaverista.. SILLÄHÄN se ongelma on, koska itsevarmuutta ei sillä taida olla kun on kerran pakko matkia muuta.

katarii-na

En todellakaan ole varma kuuluuko tämä viesti tälle alueelle, mutta lähinnä kai tätä aihetta nyt ollaan.

Olen ollut muutaman kuukauden todella hyvä kaveri erään tytön kanssa ja hengaillaan päivittäin, jaetaan ilot ja surut. Kaverini on hyvännäköinen ja itsevarma, mutta silti olen huomannut että hänellä on hassu tapa matkia minua asioissa, kuten pukeutumisessa, nyt jopa miehissä. Eihän samantyyppisessä vaatetuksessa tai kilpailunhaluisessa urheilussa nyt ole mitään ihmeellistä, mutta nyt kun hän hamuaa samaa (omaa uniikkia) tatuointiani samaan paikkaan hermoni palavat totaalisesti.

Ihastuin muutama viikko sitten erääseen kivaan poikaan ja olen tässä rauhassa tutustunut häneen, ja nyt tämä kaveri ilmoitti myös pitävänsä hänestä. ei toki minulle, mutta kauttarantainhan siitä kuulee. Voi toki kuulostaa tyhmältä, että "eikö voi tykätä samoista ihmisistä", mutta ei tämä tyttö ole tuosta pojasta ennenkään välittänyt, vasta nyt kun minä olen hänestä puhunut että miten täydellinen poikaystävä se olis ja miten ihastunut olen.

Eikö kaveruudessa ole kirjoittamaton sääntö ettei kavereiden ihastuksia aleta hamuamaan? ilmeisesti tältä neidiltä se meni ohi, ja yrittäähän se tietenkin iskeä kyseisen herran juuri syntymäpäiväbileissäni, näin hän oli toiselle parhaista kavereistani kertonut. Miten saisin sanottua hänelle että pitää näppinsä erossa kyseistä pojasta? Kaverini on tunnettu yhenillan jutuista ja lyhyistä seurustelusuhteista ja tiedän että hän vain satuttaisi poikaa. Ja toki olen mustis kun hän aina havittelee ja haluaa sitä, mistä minä olen ensin kiinnostunut.

Voi kuulostaa hyvin itserakkaalta kirjoitukselta ehkä, mutta nyt kaipaisin lähinnä auttavia sanoja ahdingon keskellä. kiitos jo etukäteen!

coquelicot
nukke
kavereiden miehiin/naisiin ei kajota.. !

Ja nyt mun pitäisi enää tietää miten saan kaverini ymmärtämään tuon.

Useamman kuukauden vakipano-tyyppisen suhteen aikana mä olen alkanut tykätä yhdestä ihmisestä ihan aidosti. Mitään syvempää suhdetta tästä ei voi tulla monestakin syystä, ei vähiten mun omasta sitoutumiskammosta johtuen, ja sekä mulla että miehellä on myös muita seksikumppaneita mutta se ei ole ollut meille tähän asti mikään ongelma koska ne on hoidettu hienotunteisesti toisen ollessa poissa tai muuten vain "estynyt".

Noh, muutama viikko sitten mä erehdyin esittelemään tälle ihmiselle uuden tuttavani, joka on söpö ja blondi (myös henkisesti) ja vaikka mä oletin kaverini tietävän että mä tunnen tuota miestä kohtaan vähän enemmänkin kuin vain fyysistä vetoa niin heti tilaisuuden saatuaan kaverini tarttui siihen. Mies tykkää siis flirtata mun kaverien kanssa mutta koska kaikki kaverini tietää meistä, kaikki jää ihan vaan flirtin tasolle. Paitsi nyt sitten tuon blondin kanssa.

Mä en nostanut blondille asiasta suurempaa melua. Väänsin vaan rautalangasta seuraavana päivänä, että tykkään tuosta ihmisestä ja toivoin blondinkin siitä tajuavan edellisiltaisen bilesekoilun olleen hieman epäsopivaa. Turha toivo. Viime viikolla sama melkein toistui mutta tällä kertaa blondin bestis ehti käydä puhumassa sille järkeä ja mies tuli loppujen lopuksi mun luokse yöksi ja puhuttiin kaikesta muusta paitsi tuosta blondista.

Blondille seuraavana aamuna yritin selittää että kaverien miehiin ei niinku kuuluisi koskea mutta en tiedä menikö viesti vieläkään perille. Sen bestis lupasi yrittää puhua sille ja blondi on kai vähän vaikeana.

Mulla alkaa vaan olla ymmärtämys lopussa. Miehelle mä en voi alkaa kiukutella, mitään rajoja laittaa tai sääntöjä asettaa koska muuten mä varmasti menetän sen koska meidän suhteen pohjana on tuo ettei ole sääntöjä. Sama pätee tietty toisinpäin eli en mä sietäisi siltäkään mustasukkaisuutta. Blondi on ihmisenä ihan kiva mutta jos sen tekemisiin parin siiderin jälkeen ei voi luottaa niin tässä kyllä tulee sellainen olo että mä en halua esim. kutsua sitä samoihin bileisiin, jonne tuo mieskin on tulossa. Toisaalta hankala jättää yhtä ihmistä ulkopuolelle. Kai kaveruudelle voi jotain sääntöjä asettaa?

Mä en sinänsä koe omaa asemaani uhatuksi koska mä tiedän olevani fiksumpi (ei nyt puhuta ihmissuhdefiksuudesta... :roll: ), aikuisempi ja loppupeleissä seksikkäämpi kuin blondi ja nuo asiat olen mieheltäkin kuullut ja etenkin älyä se arvostaa mutta mun avarakatseisuuden raja taitaa kuitenkin kulkea tuossa etten halua katsella blondin lähtevän tuon miehen mukaan. Kaikkien muiden mun säätöjen kanssa menköön ihan vapaasti joo mutta miten opettaa se sanomaan tuolle yhdelle ainoalle miehelle "Ei". Ja miten vielä hoitaa opetus sillä tavalla ettei mies saa tietää mun blondia "kieltäneen". Blondin bestis ehkä asialle?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat