Kumpi aktiivisempi ottamaan yhteyttä? - Parisuhteet

shazzer

Yleensä se on mies joka alussa on aktiivisempi.. Nyt on meneillään sellainen juttu että kumpikin odottaa että koskahan se laittaa viestiä tai soittaa tms. Aika lapsellista oikeastaan, mutta kuitenkin aika suloista.. :)

Sivut

Kommentit (25)

enkelin
Iniquitatis
Varmaan minä. Ja sitten se siirtyi miehelle.. Ja nyt tuntuu että ei kumpikaan ota paljo yheyttä, ja tuntuu että minä aktiivisemmin AJATTELEN häntä.. :?

tuo ajattelupuoli tuntuu meilläkin menevän noin, minä odotan innolla, että mies ottaisi yhteyttä, mutta en itse halua koko ajan pistää viestiä tai soitella, etten vaikuttaisi aivan liian innokkaalle...

Iniquitatis

Varmaan minä. Ja sitten se siirtyi miehelle.. Ja nyt tuntuu että ei kumpikaan ota paljo yheyttä, ja tuntuu että minä aktiivisemmin AJATTELEN häntä.. :?

rei

kaikissa jutuissa mies on ollut aina se aktiivisempi osapuoli. :) ja on yleensä aina, kyllä mää kuitenkin välillä laittelen jotain söpöilyviestejä

Cara-

Eiköhän se aika tasan mennyt. En muista kumpi niitä tapaamisia ehdotti, kun alusta asti oli molemminpuolinen kiinnostus selvää eikä kumpikaan leikkiny vaikeesti tavoteltavaa. :D

Minttumarianna

Kyllä se alussa oli aika tasapainoista.. välimatkaa oli espoo-tampere ja puhelimilla kovasti yhteyksissä oltiin. Molempian laskut oli 100e luokkaa alkukuukaudet *hups*
Useimmiten se minä olin, joka matkusti pojan luo eikä toisinpäin, mutta silloinkin oli usein niin, että poika maksoi mun matkat. Mun vain oli helpompi lähteä, kun en pk-seudulla viihtynyt ja asuin itsekseni, hän vielä vanhemmillaan silloin.
Nykyisin asustellaan yhdessä ja edelleenkin aika tasapuolista on. Saan tuttuihin verrattuna paljon viestejä kullalta. Tuntuu hyvältä saada niitä ja puheluita :)

marika_

Periaatteessa poikaystävä soittaa joka päivä, mutta jos joskus sattuu käymään niin, ettei mitään kuulukaan, niin sitten laitan kyllä illalla viestiä, rupeaa heti ahdistamaan jossei yhteenkään päivään kuulu mitään.

Eli siis nykyään poikaystävä on aktiivisempi noin periaatteessa, mutta ihan käytännön syistä, sillä hän ei pysty töissä aina puhelimeen vastaamaan ja minä olen meistä se, jolla on enemmän "vapaa-aikaa", ts. enemmän aikaa päivystää kännykkä taskussa.

dislokaatio

Minä 8) Olen ottanut liikaakin yhteyttä, mikä on saanut jätkäkamuni ahdistumaan. Yritän pikkuhiljaa tässä opetella ettei aina tarvitse soitella ja nähdä. Tässä tilanteessa on pakko olla vähän varpaillaan.

Aloitimme siis juuri seurustelun. Sitä ennen tapailimme puolisen vuotta ja jätkän ahdistuneisuuden takia lopetimme suhteen useita kertoja mutta aloitimme sen aina uudestaan. Nyt yritämme seurustella oikeasti.

Amorous

Minä minä ja minä. Välillä ihan ärsyttää kun saa aina ite ensin tekstata, mutta välillä saa aamulla hyvät huomenen toivotukset. Ne on ihania. (: <3 Toisaalta miä tekstailen niin usein, että ei ole ihmekkään jos kulta ei kerkiä ennen miuta. :lol:

audigirl

Mies oli seurustelun alkuvaiheessa se, joka otti yhteyttä. Kyse ei ollut siitä, etten olisi halunnut olla yhteyksissä häneen, vaan jostain kumman ylpeydestä ("minähän en kerjää, jos sinua ei kiinnosta") ja siihen sekoittuneesta epävarmuudesta.

Nykyään otamme toisiimme yhteyttä aika tasapuolisesti, tosin miehen mentyä inttiin hän yleensä laittaa "aloitusviestin" kertoakseen, että on nyt vapaalla.

yannah

meilla molemmat pitaa iha yhta paljon yhteytta... se soittaa kummal on enemman ikava just silla hetkella tai kummal sattuu just olemaa asiaa. ja koska nahdaa joka paiva (ellei jotai poikkeusta tuu) ni ei ees tartte pahemmin puhelimessa puhua tai tekstaila tai mitaa

flame86

Kulta oli silloin se joka kyseli koko ajan että koska nähdään.. mutta minä olen nykyään se joka laittaa viestiä, soittaa ja sitten kun nähdään niin piilottelen kullan huoneeseen yllätyksiä.. Vaikka se varmaan johtuu enemmän siitä että rakkaalla on paljon vähemmän aikaa sellaisiin, kun koulu on PALJON rankempaa kuin minulla.. :roll:

Halley Sophie

Ollaan vielä tapailu vaiheessa, vaikka oikeastaan ollaan jo sovittu ettei muita ole ja "suhteen säännöt"...
Mutta joo, tuo mieshän tässä on aikalailla aktiivisempana ollu soittelemassa ja näkemässä aina, mutta ihan yhtälailla mua kiinnostaa. Mä tein sen ihan ekan alotteen, mutta sen jälkeen oon kyllä saattanu vaikuttaa hankalalta, kun en pahemmin just ole soitellu tms. Ekalla viikolla nähtiin tyylii kolme krt, sen jälkee ollaan suurin osa viikosta vietetty yhes... pari yötä erossa... Että ei se haittais vaikka vähemmän oltais yhteydessä, on vaan tehny mieli olla näin paljo. :D
Hirvee, saikohan tuosta mun sepustuksesta mitään tolkkua... x)

Yummy

Musta tuntuu, että mä olin se, joka enemmän soitteli ja muutenkin otti yhteyttä. Kulta oli ehkä vähän ujo ja epävarma itsestään. Nyt on jo aika tasasesti. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat