Suudelmat. - Parisuhteet

liew-

Itse tykkään sekä pienistä pusuista, että suudelmista, oma poikkis ei oo niin kovin innokas, mutta pussailee sentään sillon tällön. Erityisen myyty oon sillon kun pusut tulee sen alotteesta. Varsinkin jos kyseessä on kunnollinen suudelma, että toinen oikein pitää mua käsillä siinä lähellä ja mieluusti vielä ainakin toisella kädellä niskan takaa vielä painaa kivasti voimakkaampaan suudelmaan. Ihunaa. Meen ihan sekasin!

Sivut

Kommentit (58)

Lukretia

Meillä on vaan kielisuudelmia ja pikkupusuja. Pikkupusut söpöilyyn ja kielisuudelmat on ihania rakastellessa, kaikista kiihkeimmällä hetkellä.

Amaya*

Ilman kieltäkin on ihana suukotella, mutta kyllä sitäkin välillä pitää käyttää. :) Ihanin suudelma on pitkä ja "vahva" (en nyt keksiny parempaa sanaa kuvaamaan sitä :? ). Parasta paikkaa en kyllä osaa sanoa.. mutta on kiva kun toinen suutelee hetkellä, jolloin sitä ei yhtään osaa odottaa. :)

olematon

Mä en oo oikein koskaan tajunnut, joskus kuullut että jotkut imee toisen kieltä :?: woot, mä oisin ainaki ihan pihalla jos joku tekis mulle niin.... saatika et mun pitäis tehdä jollekin niin :mrgreen: Pusut ei saa olla sellasia "lörppöjä" eikä liian limasia. :-& Mun mielestä hyvä suudelma olis sellanen mikä alkaa aika "tunnustellen" ja kyl siin ehkä vois olla kielikin mukana jos ei oo mitään tukehtumisvaaraa :D kaula on ainaki mulla sellanen paikka mihin tykkään jos pusun saa.

marika_
olematon
Mä en oo oikein koskaan tajunnut, joskus kuullut että jotkut imee toisen kieltä :?: woot, mä oisin ainaki ihan pihalla jos joku tekis mulle niin.... saatika et mun pitäis tehdä jollekin niin :mrgreen: Pusut ei saa olla sellasia "lörppöjä" eikä liian limasia. :-& Mun mielestä hyvä suudelma olis sellanen mikä alkaa aika "tunnustellen" ja kyl siin ehkä vois olla kielikin mukana jos ei oo mitään tukehtumisvaaraa :D kaula on ainaki mulla sellanen paikka mihin tykkään jos pusun saa.

Mä harrastan tota imemistä, eikä oo mies valittanu :lol:
Iteki tykkään kun kieltä imetään, mut eipä tuo nykynen sitä kovin harrastele, sääli sinänsä.

Muuta muuten allekirjotan... kuolalerppu-pusut on kaikkein kamalimpia.

Kivessä

menee vähän niin ja näin. Joskus ilman kieltä, joskus kielen kanssa. Mut se on kamalaa, kun toinen tunkee kieltänsä oikein syvälle kurkkuun. Alkaa oksettaa ja tuntuu, että omat suupielet repee.

marimma
olematon
Mä en oo oikein koskaan tajunnut, joskus kuullut että jotkut imee toisen kieltä :?: woot, mä oisin ainaki ihan pihalla jos joku tekis mulle niin.... saatika et mun pitäis tehdä jollekin niin :mrgreen:

Toi imeminen saa sen kuulostaa niin ronskille ja ällöttävälle :lol:
Mutta joo, silleen kevyesti tarttua siihen huulilla kiinni ja vähän tosi kevyesti imasta vähän ja päästää irti :) Varrrrrrrsin herkkua sillontällön sen lääppimisen tilalla :)

shazzer
olematon

En ole minäkään tuota koskaan kokeillut ja olen ihmetelly että miten se oikein käytännössä onnistuu..

Täydellinen suudelma on kun ensin hieman "hivelöidään" huulilla toisen huulia, jolloin se ensin on vaan huulten koskettelua. Tämä sitten syvenee koko ajan jonka jälkeen vähän kieltä, ja sitten vähän enemmän, ei kuitenkaan mitään limoamista. Sitten sitä vaan elellään hetkessä <3
Aaah, ihanaata

miss.

Käytän tosi vähän kieltä, esim. sellanen kielten yhteen hankaaminen on musta tosi outoa eikä kyl yhtään ihanaa:D. Mut suudelma ei oo täydellinen, jos poika ei sillai ihanasti purista mua ittiään vasten.

Msuh

Ihaninta on se, kun emme ole kullan kanssa nähneet pitkään aikaan ja sitten vain istumme ja katselemme toisiamme. Lopulta pitkän tuijottelun jälkeen mies antaa minulle sopivan kostean pusun lämpimillä huulillaan ja kietoo kätensä samalla ympärilleni. Kielisuudelmista en niin "arjessa" välitä, mutta hieman himokkaammissa tilanteissa ne ovat herkkua 8)

Amorous

Eipä meillä ainakaan kieltä käytetty. En oo koskaa pitäny, eikä kyllä kultakaan pidä. Hyvä jos joskus siltä edes saa suudelmia kinuttua. Voi kun rakastan niitä semmosia pitkiä ja helliä, mu nii harvoin saan. :( Meillä onpi enempi pusuttelu linjalla.

Moumou

No aika lailla semmosta pusuttelua ja "huulten lipomista" meillä on. Jos joskus kielareita on kokeiltu niin yleensä se on loppunu nauramiseen :roll: Ei meillä ees hirveesti oo suutelua, lähinnä aina pelleilyksi menee se joka tapauksessa. Enemmän hiplaajapariskunta taidetaan olla :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat