menetä unelmiesi mies heikon itsevarmuuden takia - Parisuhteet

vesirokko

kiitoksia vastauksista! musta kyl vähä tuntuu siltä että peli todellakin on menetetty, enkä saa syyttää ketään muuta kuin itseeni. mutta ajattelen aina sillä tavalla että mielummin tulen dumpatuksi sne takia että en ole oma itseni, koska silloin ei varsinaisessa omassa itsessäni ole yhtä suurta vikaa. en vain voi olla ajttelematta kyseistä henkilöä, mutta tiedän että jos soitan hänelle, hän jättää vastaamatta..

Kommentit (8)

Taistelukääpiö

Jos ajattelin miten itse reagoisin jos olisin sun ihastuksen tilalla niin voin kertoa että peli ois menetetty. Jos joku, jonka kaa lähen treffeille ei osoita että sitä kiinnostaa eikä vaan halua vastata puhelimeen niin kyllästyisin. Enskerta kun tapaat miehen, ole vähän sosiaalisempi :) En ainakaan tunne liikaa miehiä jotka tykkää kun nainen ajaa "hard to catch" rataa liian pitkään... :)

Maaria

Rehellisyys kyllä kannattaa tuossa tilanteessa. Selität miehelle, että olet vähän säikky aina uusien tuttavuuksien kanssa ja sen vuoksi käyttäydyit luonteesi vastaisesti tapaamisissanne. Ehdota vaikka, että tutustuisitte ihan kaveripohjalta aluksi, eli ei mitään paineita kiinostuksesta kummaltakaan puolelta. Katsotte sitten lähteekö juttu etenemään vai ei.. Jos mies torjuu ehdotuksen, niin ehkäpä hänet on syytä jättää rauhaan. Ei kannata alkaa liikaa ahistelemaan ;)

Carmencita

Musta jos meinaat itekin alkaa vakavaan suhteeseen, täytyy olla rehellinen alusta lähtien ja näyttää reilusti kiinnostuksensa :) Sanoohan se järkikin jo, että mies on selvästi kiinnostunut susta, jos on noin monta kertaa soittanut! En osaa muuta neuvoa, kuin että otat häneen jollain tavalla yhteyttä ja kerrot suoraan, että alotetaas hei nyt ihan alusta :wink:

vesirokko

tapasin minua kuusi vuotta vanhemman "miehen" kesäkuun alussa yhdessä helsingin baareista. katseemme kohtasivat monesti tanssilattialla, ja kun minulla itselläni ei ollut pokkaa kohdata tätä henkilöä läheltä hän antoi käyntikorttinsa kaverilleni ja pyysi minua soittamaan. lähetin hänelle myöhemmin yöllä lyhyen viestin ja seuraavana kahtena viikkona hän vinkui minua treffeille ja kehui minut maasta taivaisiin. olen laskenut että hän soitti yli 50 puhelua yhden viikon aikana+tekstiviestit. koska en ole mikään maailman itsevarmin ihminen, vedän aina hard to catch linjaa ja vastasin ehkä 10 niistä puheluista. lopulta suostuin tapaamaan hänet kahdesti; kerran about 10 minuuttia hänen kaverinsa bileissä, mikä oli täysi katasrofi. jos vielä pahemmaksi voi mennä, niin meidän toiset treffimme menivät. seisoimme pari tuntia ulkona enkä puhunut paljoa mitää, esitin vaan epäkiinnostunutta ja olin täysi pelle. myöhemmin hän ilmoitti ettei ota enää yhteyttä koska olemme kuin yö ja päivä. soitin hänelle useasti monta viikkoa jälkeen, joskus hän vastasi joskus ei. hän ei sanonut suoraan menettäneensä kiinnostuksensa ennekuin intin sitä häneltä pari kymmentä kertaa puhelimessa. olen itse siis vielä alaikäinen ja hän syntynyt vuonna 84. ikä ei kuulemma haitannut häntä. asia on sitten niin että olen murehtinut hänen peräänsä kaksi kuukautta, enkä ole pystynyt iloitsemaan aikoihin. minun pari työkaveria tuntevat hänen hyviä kavereitaan ja voisin mahdollisesti päästä heidän kanssaan samoihin juhliin ja nähdä jos saisin puhuttua kyseisen miehen takaisin. en vaan tiedä jos voin luottaa työkavereihini jos sanon suoraan miksi haluan mukaan, ja jos he sanovat asiasta kaikki mahdollisuutena ovat menneet. en ole ollut yhteydessä tämän miehen kanssa kuukauteen, mutta olen varma että haluisin nyt, kun on liian myöhäistä, yrittää hänen kanssaan ja tosissaan.
arvostaisin kaikkien, varsinkin vanhempien tyttöjen kokeneita mielipiteitä asiasta..

kiitokset!

örmelö

Itse olen samanikäinen kanssasi, tosin jo 18 täyttänyt kesäällä ja avomieheni on 23... Ja hyvin sujuu ilman mitään ikäkriisejä :) Mutta kannattaisi varmaan yrittää selvitellä miehelle jotain ja yrittää tavata uudestaan, sinunkin vähän sosiaallisemmalla tuulella :D Yrittänyttä ei laiteta ;) mutta toisaalta en ihmettele, jos jätkä on kiinnostuksensa menettänyt.

vesirokko

pääsin baariin sisälle pari vuotta vanhemman kaverin passilla, jonka on käytössäni aina.
kerroin hänelle parin ekan puhelun aikana että olen 17 ja hänen mielestään se oli jäätävää ym. sanoin hänelle että jos vielä kiinnostaa ikäero shokin jälkeen niin ota yhteyttä ja seuraavana aamuna kun heräsin hän oli soittanut 4 kertaa ja lähettänyt kaksi viestiä viikonlopun suunnitelmistani.. eli ei näyttänyt ikä pahemmin haittaavan. olen melkein täysin varma siitä ettei hän suostu enää kanssani treffeille, mutta meillä on joitain yhteisiä tuttuja/kavereita joiden kautta voisin yrittää päästä samoihin juhliin ja siellä katsoa miten hän reagoi minuun..

Mimmu86

Nuoruutesi varmaan tekee ettet ole kovin kokenut viel'ä seurustelusta. Jos olet itse alaikäinen ja hän on vanhempi, niin ehkä hän haluaa vähän sinua vanhempaa ja enemmän kokemusta seurusteluasioista omaavaa.. Baarit eivät ole välttämättä kovin hyvä tutustumispaikka. Kaikki bilettävät ja irroittelevat. Pian astuu arki kuvaan. Jos juttelet päivisin puhelimessa, niin ehkä peli ei ole vielä menetetty. Ehdota uusia treffejä ja panosta niihin täysillä, jos hän ei suostu niin ei voi mitään, mutta yleensä tuommoiset 23 v jätkät etsivät jotain pari vuotta nuorempaa mimmiä. En käsitä miten pääsit edes baariin sisään, kun olet ala-ikäinen. Kerroitko ylipäätänsä hänelle edes minkä ikäinen olet?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat