Mikä on vikana - Parisuhteet

beep-

Olen kertonu hänelle kyllä että olen tosi pahoillani että raivoon hänelle turhasta ja että en tarkota mitään pahaa.. Olen sanonut hänelle että hänen ei kannata välittää siitä ja että rakastan häntä yli kaiken vaikka raivoonkin.. Hän on kyllä ymmärtänyt asian ja sanoo sen olevan ihan ok, koska hän tietää että en tarkota pahaa. Uutta kuitenkin mietin että onkohan se sitten niin, jospa hän kuitenkin luokkaantuu siitä pahasti.. Ja ehkä ei kestä enään kauvan tällaista tai jotain.. :/

kiitos kaikista vastauksista :)

Kommentit (6)

nami

Minulla ainakin erilaisia vaiheita aina tulee ja menee. Se on ihan luonnollista (tai niin ainakin uskottelen itselleni) :D Kannattaa miettiä myös että haluatko ns. haastaa riitaa testataksesi miehen tunteita? Voi olla, että sitä tiedostamattaan hakee koko ajan varmistusta siitä että mies on tosissaan eli rakastaa sinua tarpeeksi kestääkseen kaikenlaiset tunnepurkaukset.

olematon

ootte seurustellu vasta niin vähän aikaa... mulla oli vähän samantapainen juttu kerran... ahdisti ihan mielettömästi ku olin ollu kauan vaan itekseni ja yhtäkkiä toinen oli koko ajan siinä vieressä kiinni, eli siis kun oli tottunut vapauteeni ja sitä ei yhtäkkiä sitten ollutkaan. Vaikka siis suunnattomasti pidin miehekkeestä (: ootko kertonu sille sun miekkoselle miltä susta tuntuu? Kyllä mä uskon että toi ohi menee...

Carmencita

Olethan tuon kaiken kertonut myös hänelle? Muakin ahdisti vähän suhteen alussa ja siihen ei auttanut muu kuin pieni etäisyys. Sen voi tehdä pienesti varovaisesti ite tai jos haluu pitää suurempaa välimatkaa nii kerro ehdottomasti poikaystävällekin siitä, ettei pelästy raukkis outoa käytöstäsi :wink:

Cosmic angel

Mieleeni tuli, että ehkä olette nyt sellaisessa vaiheessa, jolloin "kokeilette" toisianne ja mietitte, että onko toinen se, jonka kanssa haluaa todella olla?
Olette seurustelleet kuitenkin niin lyhyen ajan vielä, että tuosta ei voi sanoa varmaksi oikein mitään. :wink:
Olen kuullut, että n. kolmen kuukauden kohdalla on se kriittinen vaihe ja, jos sen ylitse pääsee asioista keskustelemalla, niin ollaan jo aika pitkällä...
:wink: :idea:

tiikeli

Onko sulla muista asioista stressiä, nukutko tarpeeksi ym perusjutut kunnossa?

Käyttäydytkö samalla tavalla muille, tai tekisikö mieli käyttäytyä?

Mulla toi liittyi mun masennukseen, joten tuntuu että on aina pakko varoittaa täällä kaikkia vähänkin samanlaisia "oireita" kokevia ihmisiä...

Toisaalta ehkä teillä on menossa joku "vaihe" suhteessa, sellainen kun toinen jo kuuluu "kalustoon" ja siitä täytyy saada vähän taukoakin välillä. Jos nimittäin ootte paljon yhdessä. :)

beep-

Siis asia on niin että olen seurustellut kultani kanssa noin 3-4kk. Olen alkanut hermostua kaikesta mitä hän tekee... Vihaan sitä että hän ei ymmärrä asioista joista puhun, vihaan sitä kun hän on kokoaijan kiinni minussa kun olen hänen kanssa, se saa minut ahdistumaan..... Jos hän sanoo jotain väärin huudan hänelle ja kun olen vihanen haukun häntä :(.. ymmärrän että minulla ei ole minkäänlaisia syitä huutaa hänelle tai haukkua häntä aivan turhista asioista.. Se saa olono masentuneeksi.. Rakastan häntä aivan mielettömän paljon ja hän minua.. En halua satuttaa häntä.. Hän on tärkein minulle ja puhun hänelle kaikesta.. Mikä minulla on? :'( :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat