Poikaystävä laittanut hakemuksen AdultFriendFinderiin..mitä. - Parisuhteet

JJEMMY
tata
Nyytikki
merja__
kiitti mä sain hyviä neuvoja teiltä tähän tilanteeseen. enpä oikein usko että joku miehen kaveri ois pilallakseen sen ilmoituksen laittanut, löysin ilmoituksen miehen s-postin kautta ja siellähän oli kaikki pituus ja paino ihan oikein. enpä usko että noita kukaan muu tietäs kun ite parhaiten.. teinpä sitten niin että kun en saanut kirjauduttua itse palveluun että oisin ukolle sitten jotain vastannu jonain muuna nii teinpä sitten uuden mailiosotteen eri nimellä ja vastasin muka ilmoituksesta miehelleni, kattoo nyt vastaako takas ja mitä.. sittenpähän tietää mitä lie mielessä. mut kiitos teille :)

Huu, kerrohan sitten meille mitä kävi! :)

Mä haluun kans tietää vaik en oo tähän ketjuun ennen kirjottanutkaan :D Mut seuraus on ollu kova :lol:

Komppaan :D Kiinnostaa kovasti tietää miten käy.

Sivut

Kommentit (55)

Asphyxia
Miss X
örmelö
Tässäkin tilanteessa olis niin kivaa päästä miesten päähän ja saada tietää, että mikä helv niissä vieraissa naisissa viehättää!!??

Samaa mietin... Sen vielä melkein ymmärtäis että hairahtais pettämään ku on törmänny vaikka baarissa johonkin superhottikseen. Mut että pitää netistä ihan hakemalla hakea pettämisseuraa niin menee kyllä yli ymmärryksen.

Mä en kyllä ymmärtäis kumpaakaan vaihtoehtoa. Onhan se tietenkin enemmän ymmärrettävää, että tekee mokan hetken huumassa, kuin se että etsimällä etsii naista kenen kanssa voi omaansa pettää. Mutta silti pettäminen on aina pettäminen, mulle anteeksiantamaton teko.

Nyytikki
merja__
kiitti mä sain hyviä neuvoja teiltä tähän tilanteeseen. enpä oikein usko että joku miehen kaveri ois pilallakseen sen ilmoituksen laittanut, löysin ilmoituksen miehen s-postin kautta ja siellähän oli kaikki pituus ja paino ihan oikein. enpä usko että noita kukaan muu tietäs kun ite parhaiten.. teinpä sitten niin että kun en saanut kirjauduttua itse palveluun että oisin ukolle sitten jotain vastannu jonain muuna nii teinpä sitten uuden mailiosotteen eri nimellä ja vastasin muka ilmoituksesta miehelleni, kattoo nyt vastaako takas ja mitä.. sittenpähän tietää mitä lie mielessä. mut kiitos teille :)

~kilttityttö~
Miss X
Sen vielä melkein ymmärtäis että hairahtais pettämään ku on törmänny vaikka baarissa johonkin superhottikseen. Mut että pitää netistä ihan hakemalla hakea pettämisseuraa niin menee kyllä yli ymmärryksen.

Suhtautuisin erittäin nihkeästi myös ensimmäiseen vaihtoehtoon.

Torspo

Minu ukko ei varmaan edes löytäis tollasille chateille. Ja vaikka löytäiskin niin veikkaan ettei se osais tehdä sielä omaa nickiään..
Mä tein sille sen sähköpostinkin kun se ei itse handlaa näitä konejuttuja.
Salasanan se laittoi niin etten nähnyt, en pääse vakoilemaan, mutta enpä ole tuntenut että ois tarviskaan.

Ja se on vielä niin ujo ettei se ketään lähtis tapaamaan, ainakaan pettämismielessä. Sitten ehkä menis jos ois sinkku... :roll:

Jos nyt joskus kävis näin että olis käynyt ja jäs kiinni, niin tempperamenttisena reagoisin niin että ensin ikkunasta lentää ulos tietokone ja perässä mies... :lol: :lol:

merja__

Miss X
örmelö
Tässäkin tilanteessa olis niin kivaa päästä miesten päähän ja saada tietää, että mikä helv niissä vieraissa naisissa viehättää!!??

Samaa mietin... Sen vielä melkein ymmärtäis että hairahtais pettämään ku on törmänny vaikka baarissa johonkin superhottikseen. Mut että pitää netistä ihan hakemalla hakea pettämisseuraa niin menee kyllä yli ymmärryksen.

Asphyxia
Hukassa_
Olin poikaystäväni koneella ja huomasin,että hän on viime vuoden marraskuussa laittanut hakemuksen AdultFriendFinderiin..Itse lähdin ulkomaille marraskuun lopulla ulkomaille 4kk..

En tiedä,että onko se hakemus sie joku pila, että haluaa lukea uteliaisuuttaan toisten ilmoituksia vai onko se ihan tosissaan siellä..kuvaa hän ei ole itsestään sinne laittanut, mutta kaikki muut tiedot, pituus, ikä, syntymäaika ym. mutta ei nimi..hän etsii discreet realtionship tarkotuksella naisia..ja kirjoittanut lyhyen esittelyn itsestään..Sivu poistaa kaikki tiedot ja edelliset mailin lähettelyt ja yhteydet muihin käyttäjiin, jos ei ole käyttänyt ja päivittänyt sivua ja omaa profiiliaan 30 päivään..Joten en löytänyt mitn tietoa, et oliko ja jos niin kenen kanssa hän oli ollut yhteydessä..

Miten tähän pitäisi suhtautua? kun huomasin sen,tuntui tosi pahalta ja olin et mitä ihmettä ja se asia on pyörinyt koko ajan päässä..mietein et jos sanon asiasta mahtaako hän suuttua, koska tuo tieto ei ollut siinä koneella ihan nähtävillä vaan jstak syystä katsoin hänen sähköpostiani..ollut tässä jo vähän aikaa sellanen olo,että kiinnostanko enää häntä, kun hän tuntuu ottavan minut itsestäänselvyytenä..

Mua rupesi oikein masentamaan kun luin nämä. Kamala miten jotkut voikin olla noin ääliöitä ja tunteettomia runkkaripaskoja! :evil:

Ilmoitus oli laitettu samoihin aikoihin kun olit lähdössä ulkomaille, eli todennäköisesti hän halusi seuraa sun poissaolon ajaksi.

Olisi kiva tietää miten näissä on käynyt, mutta tämä nimimerkki ei taida enää tänne kirjoitella...?

Pennsylvania
örmelö
Tässäkin tilanteessa olis niin kivaa päästä miesten päähän ja saada tietää, että mikä helv niissä vieraissa naisissa viehättää!!?? Enpä ole ainakaan ikinä kuullu, että naiset tekisivät samaa? Vai teettekö?

Tietysti teemme, siinä missä miehetkin. Kuvitteletko oikeasti, että vain miehet pettävät? Jooh.

tata
Nyytikki
merja__

Mä haluun kans tietää vaik en oo tähän ketjuun ennen kirjottanutkaan :D Mut seuraus on ollu kova :lol:

Pennsylvania
örmelö
Ja täällä nyt vain monet naiset ovat kokeneet miehensä nettipettämisestä, niin ihmettelin vain mikä siinä viehättää.

Johtunee ehkä siitä, että tämä on aika vahvasti naisvaltainen foorumi.

merja__

On se kyllä niin ihme juttu että miks varatut ukot niin tekee ja sit kuitenkin väittäävät välittävänsä, jota on kaiken tollasen jälkeen niin helvetin vaikee uskoo. :roll: ei oo vielä käyny sähköpostiaan lukemassa että vastais siihen minkä itse lähetin jonain muuna mutta tunnusti kyllä että on tehny sen "deitti ilmoituksen" ja syyks sano "huvikseen", ei kai tollasii huvikseen laiteta?! :o ja kun itse pääsin sivua tutkimaan salaa niin ilmoituksen oli jättänyt jo joulukuussa 2006! ja tuhmaa seuraa oli hakusessa. noin kauan tollasta pelii seläntakana :x tietäs vaan mites tästä eteenpäin.. :( sanoo haluavasa vaan minut.. vaikee vaan uskoo..

örmelö

Tässäkin tilanteessa olis niin kivaa päästä miesten päähän ja saada tietää, että mikä helv niissä vieraissa naisissa viehättää!!?? Enpä ole ainakaan ikinä kuullu, että naiset tekisivät samaa? Vai teettekö?
No kuitenkin... Harmittaa, kun oma mies on jäänyt seksichattailusta kiinni ja myös näin moni muu mies tekee samaa tai vastaava, eli mikä siinä viehättää? :roll:
Oma mies kuitenkin tunnusti, eikä syyttänyt kaveriaan (mitä kyllä odotin tekevän) ja asiasta ollaan puhuttu paljon ja luottamusta kasvatettu uudelleen takaisin. Mutta aina edelleen katson sivuhistoriat ja kaiken mahdollisen mikä viittaisi taas johonkin epämäärääiseen, eli ei se luottamus noin vain palaa. Ainakaan näissä nettipuuhissa.. :(

gollum
Reza
mutta onko turhaa epäillä,minusta epäillä kannattaa tuollaisessa tilanteessa jos mies tuollaiseen on nenänsä pistänyt. ja jos ei vaikka seuraa etsisikään niin mikähän sitten lie miehellä mielessä :shock:
Joo en mä tätä tilannetta meinannutkaan vaan yleisesti :)

Miss X

Mun exä kans harrasti varmaan kaikkia mahdollisia treffipalstoja. Ensin löysin yhdeltä palstalta (en enää muista oliko sillä just linkki koneella vai epäilinkö sitä muuten vai miten ihmeessä sain selville), sit toiselta ja pian kolmannelta. Sit törmättiin chatissa ja se yritti saada mut heti tapaamaan ja sänkyyn ku kerroin olevani nainen samasta kaupungista. Ja se tyhmä käytti samaa nickiä joka paikassa ni helppohan tuo oli tunnistaa. Sit virittelin sille ansan ja sovin treffit, ja pamahdin omana itsenäni paikalle muka lenkillä. Ei koskaan selittäny miks istui siellä (siis pari km mun kotoa mut kaukana sen kodista). Tiesin koko ajan et se petti/yritti pettää ja koitin saada sitä kiinni. Kehittelin täydellisen suunnitelman et oisin pistäny jonkun kaverin treffeille ja ne ois menny niille ja oisin tullu kylään. Äijä ois selittäny et "tää on mun kaveri vaan" ja tän treffeseuralaisen olis ollu määrä sanoa "no enhän oo, meijänhän piti sekstailla" :twisted: Mahdanko olla ihan terve... Noh, noista ajoista on jo onneks aikaa. :lol: Mut tosiaan, rehellisimmän vastauksen tossa tilanteessa taitaa saada vastaamalla ilmotukseen...

Taistelukääpiö

oma faijani on joku 3v sitten tehny ihan samaa ja löytäny sieltä (jotain firstdate.com tai jotain...) muutaman naisen panoseuraks. ja huom! et se oli vielä naimisissa mun mutsin kaa silloin. sen takia mun maailma ehkä romahtais täysin jos huomaisin et mun poikaystävällä on oma nicki ja saa viestejäkin tommosilta sivuilta. Ja tekosyy "Mun kaverit pilailee" on mun mielest tyhmin tekosyy ever!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat