Kuinka pahasti poikaystävä on pettänyt luottamuksesi? - Parisuhteet

Emilie
Laurau
:shock:
minua ei kyllä rahalla saisi tuntemaan itseäni arvokkaaksi, vaikka kuinka yrittäisi.
mutta en olekaan materialisti..

Pointti taisikin olla se että mies oli valehdellut hänelle tuosta asiasta ->siksi loukkaantui, ei suinkaan se että lahja ei loppujen lopuksi ollutkaan niin arvokas (?). Toteaahan Muru1 että ei tarvitse "kalliita lahjoja pönkittämään egoaan". Mutta toden puhuminen on aina kiva juttu.

Itse en kyllä tuollaisesta loukkaantuisi, lähinnä hämmentyisin että miksi pitää mennä noin tyhmästä asiasta valehtelemaan. Mitäpä väliä onko kaulakoru 15 euron kaulakoru vai 100 euron kaulakoru, kunhan se on ajatuksella ostettu.

Kommentit (9)

Laurau
Muru1
Tunsin itseni todella tyhmäksi ja petetyksi, hän oli saanut minut tuntemaan itseni arvokkaaksi ostaessaan muka niin kalliin lahjan mutta lopputulos oli se että tunsin itseni vieläkin arvottomammaksi.

:shock:
minua ei kyllä rahalla saisi tuntemaan itseäni arvokkaaksi, vaikka kuinka yrittäisi.
mutta en olekaan materialisti..

Muru1

Onko kumppanisi huijannut, tai muuten pettänyt luottamustasi? Jos niin millä tavalla? Kyse voi olla ihan pienestä ja harmittomasta tai vähän vakavammasta luottamuksen menetyksestä..
Oma poikaystäväni osti vuosipäivänä minulle lahjan jonka hinnalla hän kehuskeli. Myöhemmin sain tietää että lahja olikin ollut reilusti puolet halvempi mitä hän väitti=( Tunsin itseni todella tyhmäksi ja petetyksi, hän oli saanut minut tuntemaan itseni arvokkaaksi ostaessaan muka niin kalliin lahjan mutta lopputulos oli se että tunsin itseni vieläkin arvottomammaksi. En tarvitse mitään kalliita lahjoja kumppaniltani pönkittääkseni egoani, mutta tuollainen huijjaaminen ei vain nostata mielialaa vaikka hänen mielestään se oli ihan harmitonta..
Kommentoikaa!!

gollum

Mua loukkaisi tossa se että toinen luulis että oon niin pinnallinen että mulle pitää ostaa kallis lahja... Että pitää valehdella sen olevan kallis, jos ei oo ollut. Enpä mä kauheesti kyl jaksais loukkaantua, ihmetyttäis vaan valehtelu.

Miten sait tietää tän? Ei ois mahdollista (jos siis vaikka näit kaupassa eri hintaan) että oisi ostanut muualta, tai että hintaa ois sen jälkeen alennettu?

tipuuu

Yhdyn kyllä täysin tuohon ettei hintoja pidä kertoa, saati sitten kehuskella niillä! Kyllä se vähän mietittyäis tietty, kun selviäis, että mies valehteli hinnan, että minkä takia. Kuvitteleeko se sitten jotain saavuttavansa sillä kalliilla hinnalla..?

Murehtija

.....

Mä kyllä lähinnä nauraisin koko jutulle. "Jaa jaa että yritettiin auervaarajutuilla saada ekstra-aikaa pukin päällä!" :lol:

Puutarhis

En oikein ymmärrä, että minkä ihmeen vuoksi lahjan hinta on pitänyt mennä kertomaan. Se kuuluu ainoastaan lahjan maksajan tietoon. Mielestäni suurin väärä teko koko tapauksessa on lahjan hinnan paljastaminen. Tottakai, jos aloittaja kokee, että poikaystävä on valehdellut, niin sekin on väärin. Itse vain keksin jo ketjun aloituksesta monta vaihtoehtoa, minkä vuoksi poikkis on kaunistellut totuutta.

Oliko miehesi kuitenkin kertonut lahjan alkuperäisen hinnan sinulle ja ostanutkin sen itse alennetulla hinnalla. Minä meinaan useimmiten kerron, että jalassani on satasen farkut, vaikka olisin alennusmyynneissä maksanut niistä vain kolmekymppiä. Hyvillä kaupoilla kuitenkin kuuluu kehuskella :D , joten kerron myös sen, että maksoin vain kolmekymppiä niin kalliista tuotteesa. Jos ostan lahjoja, niin niiden hintoja en kerro kellekään.

Muru1
gollum
Mua loukkaisi tossa se että toinen luulis että oon niin pinnallinen että mulle pitää ostaa kallis lahja... Että pitää valehdella sen olevan kallis, jos ei oo ollut. Enpä mä kauheesti kyl jaksais loukkaantua, ihmetyttäis vaan valehtelu.

Miten sait tietää tän? Ei ois mahdollista (jos siis vaikka näit kaupassa eri hintaan) että oisi ostanut muualta, tai että hintaa ois sen jälkeen alennettu?

Joop, se lahjan hinta tuli kerran puheeks ku sanoin myöhemmin että ei sitten tarvi jatkossa ostaa niin kalliita lahjoja, niin poikkis sanoikin että ei se kyl ihan niin kallis lahja ollu! Että näin. Pettynyt nimenomaan olin itsekkin siihen valehteluun, en lahjan hintaan.

liljankukka
Muru1
Oma poikaystäväni osti vuosipäivänä minulle lahjan jonka hinnalla hän kehuskeli.

Miksi pitää ylipäätään kehuskella antamansa lahjan hinnalla? :roll: Lahjat on arvokkaita kun ne antaa sydämestä, maksoivat ne sitten 10 tai 100 euroa.. Ja minäkään en loukkaantuisi siitä, ettei mies ostanut mitään kallista vaan nimenomaan tuosta valehtelusta. Tai ainakin hämmästelisin kovasti..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat