Pikkuasioihin takertuvainen - Parisuhteet

rosa*

Ehkä pitäis vähän harventaa näkemisiä joksiki aikaa, että molemmilla ois omaaki aikaa ja tekemistä. Pikkuasiat alkaa helposti ärsyttää jos on liikaa yhessä. Ja siihen pitää oikeesti ihan ite alkaa kiinnittää huomiota, miettiä kaikki asiat että onko tästä nyt tarpeeksi aihetta nalkuttaa. Mulla on välillä sama vika mutta sen huomaa itekki ku aattelee että ei tässä oo mitään järkeä ja lopettaa ennenku ehtii alottaakkaan. Mitään vippaskonsteja siihen ei oo, se pitää vaan ite opetella pitämään jotku asiat sisällään..

Kommentit (4)

Laurau
Hukassa_
Poikaystäväni sanoi, että häntä ärsyttää kun takerrun joka pikku asiaan ja teen siitä kauheen jutun/tappelun..Ja haluaisin tietää että miten siitä pääsee eroon?

En tajua sitäkään et jos kysyn poikaystävältäni, että nähdäänkö tänään ja hän sanoo et ei nähdä, koska näkee kavereitensa, niin miksi minä "loukkaannun" siitä?alkaa ottamaan päähän että me ei nähdäkään.alussa ei ollut tälläi, nyt on. Ja haluaisin päästä siitäkin tavasta eroon, miksi otan sen heti sillai että poikaystäväni ei varmaan haluakaan mua, jos hänellä on jtak tekemistä, eikä kerkeä näkemään.

Todellakin haluan päästätäsät tavasta eroon ja siitä kun valitan tosi usein pikaystävälleni. Jos en pian muuta tapojani, taidan menettää hänet..toisaalta se olisi murskaavaa..toisaalta ehkä ei..Olemme seurustelleet melkein kolme vuotta ja tämä on minun eka kunnon seurustelusuhde...

no öö?
sä oot itse jo tähän aika hyvin eritelly ongelmasi, niin mitäpä tohon enää voi sanoa?
paranna tapasi? älä tee noin? :D

Maaria

Vaikea tuohon on mitään sanoa, siksi et varmaan ole kommenttejakaan saanut. Tuohan on ihan tunnepuolen juttuja, että sulle tulee sellaisia "en kelpaa" ja "ei se halua mua" -tuntemuksia poikaystävän sanomisista ja tekemisistä. Ehkä sun pitää välillä keskittyä muihin asioihin kuin vaan suhteeseen. Keskity pitämään yhteyttä kavereihin ja tee omia juttuja. Onko sulla jotain harrastuksia? Voittehan te sitten vielä keskustella poikaystävän kanssa, että mitkä ne teidän suhteen pelisäännöt on, miten usein tavataan ja minkälaisia tarpeita kummallakin on huomion tms. suhteen.

Toisaalta tuli sellainenkin mieleen, että onko sulla ja poikaystävällä yleensä samanlaiset läheisyyden ym. tarpeet, eli tarviitko sä enemmän kun mitä poikaystävältäsi saat? Onko poikaystäväsi itsenäisempi ja menevämpi kuin sinä? Jos on liian erilaiset tarpeet parisuhteessa, niin se on kyllä ajan mittaan ongelmallista ja siitä pitäisi puhua, että miten molempien tarpeet tulee täytetyksi...

Hukassa_

Poikaystäväni sanoi, että häntä ärsyttää kun takerrun joka pikku asiaan ja teen siitä kauheen jutun/tappelun..Ja haluaisin tietää että miten siitä pääsee eroon?

En tajua sitäkään et jos kysyn poikaystävältäni, että nähdäänkö tänään ja hän sanoo et ei nähdä, koska näkee kavereitensa, niin miksi minä "loukkaannun" siitä?alkaa ottamaan päähän että me ei nähdäkään.alussa ei ollut tälläi, nyt on. Ja haluaisin päästä siitäkin tavasta eroon, miksi otan sen heti sillai että poikaystäväni ei varmaan haluakaan mua, jos hänellä on jtak tekemistä, eikä kerkeä näkemään.

Todellakin haluan päästätäsät tavasta eroon ja siitä kun valitan tosi usein pikaystävälleni. Jos en pian muuta tapojani, taidan menettää hänet..toisaalta se olisi murskaavaa..toisaalta ehkä ei..Olemme seurustelleet melkein kolme vuotta ja tämä on minun eka kunnon seurustelusuhde...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat