Kuinka tehdä aloite?? - Parisuhteet

JJJ-

Toivottavasti sais jonkulaisia vastauksia.

Olen ihastunut tyttöön ja olen siis itsekin tyttö. Tää kyseinen tyttö on siskoni ystävä. Tiedän että hänkin on suuntautunut tyttöihin. Mutta ongelma onkin se että en tiedä miten voisin ilmaista tunteeni, koska hän on kuitenkin siskoni ystävä.. Enkä ole koskaan edes jutellut hänelle ja nähnytkin vain kerran samassa linkussa. Kuvia irc-galleriassa olen käynyt monesti katsomassa. Ongelmaa mutkistaa todella paljon se että hän on ihastunut johonkin toiseen. Haluaisin kuitenkin yrittää kertoa hänelle, mutta en tiedä miten?

Kommentit (1)

Yei Lou

Voisit lähestyä häntä vähän varovaisemmin, esim. pyytämällä kahville tai lenkille ja katsoa miten asiat kehittyy. Onko teillä mitään yhteistä, joka olisi tekosyy lähestyä (muuta kuin sisko ja tytöistä tykkääminen)?
Ei kai tyttöä lähestytä mitenkään erityisemmin eri tavalla kuin poikaakaan (paitsi, että itse odotan että poika lähestyy :oops: ).
Tietääkö siskosi ihastuksestasi? Ehkä hän voisi järjsetää teille treffit...

Toivottavasti näistä oli jotain apua :) , onnea yritykseen :D , ja toivottavasti saat vallattua tytön itsellesi :wink: .

PS. Vaikka hän onkin ihastunut toiseen, mieli voipi muuttua, kun hän saa tietää sun ihastumisesta ja kun olette paremmin tutustuneet :roll: .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat