mies on pahis. - Parisuhteet

Taistelukääpiö

ai sen suutelemisen takia vai?

ikävä kuulla :(

Sivut

Kommentit (17)

sany

huhuh... tänään siltä tuli viesti, jossa se kysy että mitä mieltä mä oon meidän seurustelusta. itkuisena ja paniikissa vastasin siihen kuinka ihanaa se oli alussa, mutta sitten mokasin ja pilasin varmaan koko jutun. kun vastausta ei kuulunut (vaihteeks) lähetin haluavani alottaa IHAN alusta, ja kerroin kuinka paljon jätkästäni välitän ja kuinka tärkee se on mulle. vastauksena tuli:"no alotetaan ihan puhtaalta pöydältä ja yritetään vielä kerran=)"
kaikki tuntuis nyt olevan hyvin, mutta päätin että nyt edetään hitaammin, eihän meillä mihinkään kiire oo. :P

sany

no, viimeks tänään se oli kuulemma ihan poikki. en sit tiiä mitä on tekemässä. jos se huomenna ei suostu tuleen, nii sit on kyllä helvetti irti, ainakin melkein.:p :D

Taistelukääpiö

keksiikse usein tekosyitä ettei sen tarvii tulla sinne sun luo? Ehkä se vaan haluaa aloittaa koko juttu vähän hitaammin ja tarvii vielä vähän omaa tilaansa =)

sany

äsh. en tiiä mitä pitäis tehdä. poikäystäväni on kaikinpuolin ihana ja silleen, mutta hän on ärsyttävän kovis. kun pyydän häntä luokseni, hän väittää että on väsynyt, mutta myöhemmin sain kuulla että hän oli kylillä riehumassa ja vetämässä kännejä. sekä imppaamassa!! herranjumala sentään. en voi ymmästää. ehkä vain teen kärpäsestä härkäsen, mutta tämä tilanne ärsyttää minua. voi olla että hän on vielä vihainen siitä kun kännissä suutelin erästä toista miestä, kun poikaystäväni oli sammunut, mutta kaikinpuolin hän on käyttäytynyt tapahtuneen jälkeen suht normaalisti, ja sanoo rakastavansa minua. :oops:

mirilya

Kuullostaapa mielenkiintoiselta. :P. Hyvä että aloitatte puhtaalta pöydältä, mutta kannattaa koittaa pitää mielessä "kaikesta rakkaudesta huolimatta" että valehtelu ei todellakaan ole sinun arvoistasi, eikä semmoisessa jutussa kannata roikkua, siinä satuttaa pidemmän päälle vain itseään. Mutta toivottavasti teillä menisi nyt kaikki hyvin, eikä ikäviä asioita tapahtuisi!! :)

Taistelukääpiö

Mäkin ihmettelin. Toisaalt mun broidi on 16 ja seurustele tytön kaa ja ne sano toisilleen "rakastan sua" seurustelun ensimmäisestä päivistä lähtien. Ehkä teininä sana 'rakkaus' ei tarkoita ihan sama kun aikuisena.

Taistelukääpiö

öööö. Kulostaa ehkä vähän monimutkaiselta. olit kännissä ja pussailet jotain toista - VÄÄRIN. Ehkä se ei ole enää oikeesti vihainen mut ei se o varmaan unohtanu sitä. Kysy vaan suuttuukse siitä vielä. Jos suuttuu, niin keskustelkaa asiasta.

Ja se vois kyl sanoa et "En tuu tänään, meen kavereitten kaa baariin." Saahan se tehdä mitä haluaa, ei tarvitse keksiä tekosyitä... Ootteks te minkäikäisiä? Kauan seurustellu?

sany

juujuu, todellakin tein väärin kun suutelin sitä toista. :cry:
mutta siis, tää juttu on vasta tosi alussa, oon 15 ja jätkä on 17, nuoria täs vielä ollaan..... :D

sany

joo-o, kyllä se aika nopeesti sano rakastavansa, ite en oo viel siihen rakastunu, mutta todella ihastunu oon.
täytyy nyt antaa tälle jutulle vaan aikaa ja kattoo mitä täst tulee. oikeesti haluan et tää juttu kestäis, mutta ei sille mitään sitten voi jos se loppuu, ei se ainakaan pakottamalla jatku.

sany

sen suutelemisen juu. mut en ehtiny mitenkään kauheesti kyseiseen jätkään kiintyä, kun juttu kesti niin vähän aikaa joten fiilikset on ihan hyvät. jopa helpottuneet.=)

Taistelukääpiö

Älä vaan hätäile =) oman kokemuksen mukaan miehet kyllästyy aika helposti jos vaikka soittelee ja tekstailee koko ajan. Jos sul on semmonen "Tuut jos haluut, jos et, niin sitten ei"-asenne etkä vastaa aina heti viesteihin niit yleensä kiinnostaa vähän enemmän. Ei saa tehä sen miehelle liian helpoks ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat