Kihlajaisjuhla? - Parisuhteet

koeputkilapsi
Lania
Kepatäti
Mä kyllä tahtoisin sellaset pieni muotoiset kahvittelut pitää. Ihan vaan silleen, että lähimmäiset perheestä/suvusta ja muutama kaveri, joka osais arvostaa sitä.

Joo näin.

niin miustakin.
eipä tarvitsi edes kovin kummonen tarjoilu olla ja lahjokaan ei tarviis tuoda, sellaset pienet vain.

Sivut

Kommentit (51)

weera

Ei pidetty juhlia. Oltais haluttu juhlia, lähinnä kavereiden kanssa, mut sit se jotenkin jäi, kun meillä on niin pieni kämppä ettei tänne paljoo voi ihmisiä kutsua eikä sitten alettu mitään tiloja vuokraileen. Vähän ehkä harmittaa, kun näin jälkikäteen miettii, mutta jospa sitten häissä juhlitaan kunnolla.

rainbow

Meillä ei ollut mitään kummempia juhlia. Porukoille keitettiin kahvit ja siinäpä se sitten olikin. Kaikki kaverit ei edes tiedä vielä, kun en kaikkia ole nähny (eli eivät oo sorkusta nähneet sormessa). Ajateltiin niin että huomaavat sitten kun huomaavat, mitä siitä nyt niin suurta mekkalaa pitämään.
Häät on sitten ne juhlat isolla j:llä :)

-Maya-

tätä mä oon pohdiskellu..ei vielä olla kihloissa, mut molemmat kyl haluu sit pitää jonkinlaiset kekkerit..ongelma vaan että missä ne pidettäis..rahaa ei oo mitään alkaa vuokraamaan, oma kämppä on liian pien, anopillekaan ei mahu, mun porukoille kyl mahtuis, mut sit taas talo on sen kokonen, että on aikamoinen siivoominen yksien juhlien takia..plus kaikki tarjoomiset, en haluis kaataa niitä äitin niskaan, tai ainakaan yhtään enempää kun on pakko, tottakai oisin ite järkkäämisessä mukana..voiko muuten niin tehä että menee kihloihin vaikka talvella ja pitää juhlat sit kesällä? :D ku talvella on niin huono alkaa mitään missään kotona järjestää ja sit taas en haluis kesään asti oottaa kihloja.. :lol:
kutsuttais varmaan ihan lähisuku, isovanhemmat ja sisarukset perheineen, ehkä kummit molemmilta..mut niistäkin jo sit kasautuu aika iso porukka kun alkaa laskemaan.. :roll:

gollum

Meillä miehen sisko teki kakun ja miehen muu perhe tuli ja sit molempien kavereita lisäks. Mut ei siis mitään isoja bileitä, ihan pienet juhlimiset vaan :)

Sharon

^^ Luultavasti meillä tulee olemaan sama tilanne sitten kun kihloihin mennään. Vaikka itse järjestettäisiin kakkukahvit lähisuvulle niin varmasti äitini pistäisi pystyyn perinteiset kihlajaiset kuten meilläpäin on tapana. Eli vieraita on vähintään oma pitäjä, kaikki jotka ovat mulle vähänkin sukua pikkuserkkuserkut perheineen, lapsuuden ystävät ja vanhempien työkaverit perheineen.. :roll:

Wenny

Mullekin olisi riittänyt kakkua isovanhemmille ja pitsaa kavereille -tyyli, mutta sulhon suvussa on tapana järjestää isot kihlajaiset, joten annoin anopin sitten järjestää. Anoppilassa juhlittiin, lehdessä oli kutsu ja vieraita oli satakunta. Olihan se ihan kivaa, vaikka vähemmälläkin tosiaan olisi pärjännyt. Nyt en edes tuntenut kaikkia vieraita :oops: :D

Umpula

Me ei aiota viettää mitään juhlia, koska molemmat melkeinpä vihaa kaikenmaailman juhlia. Ukko ois halunnut pitää, että sais lahjoja(ahne prkl), mutta sitten ku ajatteli pitemmälle, niin nou thänks.

Jos joskus saan sen suostuteltua naimisiin asti, niin ne on sitten kunnon juhlat, kun kerran kihlajaiset jää välistä.

Layne

En vielä kihloissa ole, asiasta ollaan puhuttu ja molemmat sitä haluaisi, joten kosintaa odotellessa :)

Itse olen ollut sillä kannall että en haluaisi juhlia pitää, mutta nytkun olin viikonloppuna kaverini kihlajaisjuhlissa, niin kyllä rupes itsenkin tekeen mieli pitää jotkut pienet juhlat sitten joskus. Kaverilla oli oikein kunnon juhlat jossa oli paljon vieraita, itse en niin isoja haluaisi, vaan jotkut pienimuotoiset juhlat kavereille ja perheen jäsenille, ehkä kummitkin. Semmoiset voisivat olla kivat, sitäkin olen miettinyt että voisi olla kivaa kertoa kihlauksesta yllätyksenä sillälailla, että askarteltaisimme ihanat kutsukortit kihlajaisiin (rakastan askarrella) ja lähetettäisiin ne kavereille ja he saisivat niissä vasta yllätyksenä tietää kihlauksesta :)

Mutta pitää nyt katsoa sitten kun on sen aika. :)

Lania
herkku
ihana ku lania suunnittelee jo kihlajaisia melkein :D

Mä oon suunnitellu myös häät ja ristiäiset, luultavasti lastenkaan häät ei tuottais ongelmia :oops: :D

the-girl-next-door

Ei olla vielä kihloissa enkä usko että mennään vielä muutamaan vuoteen, mutta luulisin että kihlajaisten ohjelmassa olisi kakkukahvit molempien vanhempien ja sisarusten perheiden kanssa. Aika perhekeskeisiä ollaan. Kavereiden kanssa vois lähtee sitten johonkin ulos ehkä juhlimaan.
Mutta kihloihin mennään sitten vasta kun voidaan hääpäivä päättää. Ei ajankohtaista ihan vielä.

amato

Me kyllä pidettiin ihan hirveät juhlat, mutta ei ne mitään kahvistelut olleet. :lol:
Porukkaa oli n. 60 ja ystävän luona Oulun ydinkeskustassa pidettiin. Juhlat oli kylläkin kaksi kuukautta kihlautumisen jälkeen. Lahjoja saimme ihan hirveästi ja nyt kun muistelee niitä niin kyllä oli kivaa! Tosi mukavaa olla juhlien keskipisteenä :D

serena
marimma
Me ei olla vieläkään edes kerrottu tai näytetty mitään mun äitille. Ukon äiti ja siskot tietää jo ainakin. Ei me olla mainostettu ellei joku satu suoraan kysymään :)

Ei siis juhlia ole ollut :)

tää kuulostaa just siltä mikä meilläkin varmaan tulis käymään jos mentäis kihloihin. oih, se olis kyllä ihanaa :) mutta porukat ei tykkäis varmaan. "mitä nyt tommosia kun oot niin nuorikin".
kai mä sit oon. kohta kyllä täysi-ikäinen..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat