Yksin yhdessä?!!! - Parisuhteet

julia_

Seurustelin poikaystäväni kanssa 1japuol vuotta. Nyt keskiviikkona se sit ilmotti ettei oo valmis sitoutumaan. kuitenkin tänään ja eilen ollaan nähty ja katottu leffaa jne. ja se on pitäny kädestä kiinni. Se jopa sano että nähdään varmaan nyt enemmän kun ollaan ystäviä. Kyl mä uskon että se ei oo valmis sitoutuu ja vähän aika sitten se sano, että me luultavasti erotaan jossain kohtaa mutta sit kun sille tulee sellanen tunne et se on valmis sitoutuu nii se ettii mut käsiinsä ja et oon täydellinen kaikin puolin, se vaan ei oo valmis. Poikaystävä on viel sellanen "epänormaali" et se miettii kaikkee kauheesti, ja on vaan erilainen kun muut tuntemani jätkät:O Se rakastaa mua ja mä sitä. Mut tällähetkellä se haluaa olla vaan mun ystävä :? Mietin vaan et onko tää ihan normaalia et jatketaan tapailua iha normaalisti samantein ilman mitään kummenpia riitoja (+mun itkut :cry: ) Toisaalta mul on tosi hyvä olo mut toisaalta tuntuu tosi oudolta ja tyhjältä.. :(

pakko purkaa johonki :)

Kommentit (9)

shazzer

Sinua kohtaan todella väärin!
Ei ole reilua että tavallaan pitää sinua tavallaan hänessä kiinni. Että sitten kun hän on valmis niin silloin voisitte taas jatkaa. Jos niin tulee tapahtumaan.
Onhan se varmaan todella outoa olla vaan kaveri puolentoista vuoden seurustelun jälkeen, itse antaisin vaihtoehdot joko - tai.
Toivottavasti asiat järjestyy :)

Yei Lou

Tost tulee mieleen et jätkähän pitää sua jonakin hätävarana :evil: . Ihan varmaan tahtoo eka kokeilla, et onksil mahdolliuuksii parempaan. Tai, enhän mä voi asian todellista laitaa titää, mut joltakin tolta se tilanne näyttää, kehui hän sua kuinka täydelliseks tahansa.

Olen samaa mieltä shazzerin kanssa, jätkän on valittava eron ja seurustelun väliltä. Sinuna en jäisi roikkumaan ja odottamaan, kun hän jonakin kauniina päivänä päättääkin sitoutua... tai sitten ei :? .

Toivottavasti asiat käätyy parhain päin :) .

julia_

Joo mul tuli kans toi hätävara mieleen. Mut toisaalta kun se sano ettei se ota ketään ainakaan kolmeen vuoteen , ettei sitä kiinnosta kukaan muu.. sitä vaan ahdistaa olla sitoutunu :O. Miten aina joudun tälläisiin tilanteisii:D:D;D

Laurau

ehkä vähän off-topicia, mutta etpä itsekääs kovin murtuneelta vaikuta, eli veikkaan että ihan hyvä päätös. päästäkää irti toisistanne ja go explore ;)

Stacie

Itse asiassa ymmärrän poikaystävääsi jotenkin tuon kirjoituksen perusteella. Minkä ikäisiä olette? Jos olette nuoria niin ihan ymmärrettävää, ettei halua vielä sitoutua. Jos poikaystäväsi on päätöksessään lopullinen niin luulenpa että teet itsellesi palveluksen pysyttelemällä erossa hänestä tai oikeasti vain kavereina...tiedän, että se voi olla tosi vaikeaa, mutta roikkuminen hänessä ei tee hyvää, minkä taisitkin jo huomata :s jaksamista sulle!! :)

Emmily_

Mun mielestä kyllä kuulostaa enemmänkin siltä kuin hän ei vain yksinkertaisesti halua seurustella yhden tietyn ihmisen kanssa, oli se sitten kuka tahansa.
Hänhän on kaiken lisäksi vasta 18-vuotias!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat