miten suhtautuisitte? - Parisuhteet

Pennsylvania

En huolestuisi.

Kommentit (11)

diude

eikö se kans kerro jotain että se kuitenkin tulee sun luokse yöksi? en siis huolestuisi.

omassa suhteessa luotan ukkooni 100%. on todistanu voivansa olevan mun luottamuksen arvoinenkin.

bananab

En huolestu jos ei ole syytä mitään epäillä, ja jos poikkis tulee yöksi vielä kotiin niin tuskimpa on aihettakaan mitään hernettä vetää nokkaan.

Banda

En, tai siis välillä,, riippuu. Sen verran "alkuhuumassa" on tämä suhde vielä että joka ilta melkin tulee jtn tekstiteltyä, että jos se "hyvää yötä" viesti sieltä tulee niin en huolestu, jos ei niin alkaa vähän epäilyttää.. Mutta aika harvoin.

liljankukka

En huolestuisi. Luotan poikaystävääni ja siihen, ettei hän tekisi mitään sellaista mitä en hyväksyisi. Ja kun kerran tulee kotiinkin yöksi, niin.. eipä siinä pahemmin ole mulla aihetta huolestua.

JJEMMY

kerran kuulin juttuja että silloinen poikaystäväni olisi suudellut jotain toista. mutta hän itse sanoi ettei muista mitään ku oli niin kännissä mutta hän sanoi ettei ikinä tekisi niin. asia varmistuikin eikä mitään ollut tapahtunut mutta silti huolestutti tuo "en muista kun olin niin kännissä.."

rainbow

Aika harvoin tuo semmosia kännejä vetää ettei mitään muistais, mutta kyllä niinkin aina joskus käy. Mutta en mä siitä huolestu. Tiedän että kultu on mun luottamuksen arvoinen eikä ikinä tekis mitään mikä loukkais mua. Nyt tietysti moni miettii, että eihän sitä koskaan voi tietää, mut kyllä mä tässä tapauksessa sanosin että voi.
Ollaan puhuttu nää asiat niin perusteellisesti läpi että ei tarvi miettiä tekeekö toinen jotain kun ollaan erillään viettämässä iltaa. Mua on satutettu aika pahasti aikasemmin ja kultaa on myös kohdeltu todella julmasti eikä kumpikaan vois tehdä enää mitään sellasta toiselle.

Oma tilanne siis semmonen että ei syytä huolestua. Jossei kultu ite muista niin sitten soittelee illan porukan läpi että "mitäs oikein on tehty kun en muista mitään" ja kertoo kyllä mulle kaiken jos jaksan kuunnella :)

Pennsylvania

Silti, ja jopa varsinkin silloin. Jos herra on niin huterassa kunnossa, ettei omin voimin liikkeelle pääse, tuskin a) kukaan vieras nainen siihen haluaisikaan koskea b) se kehenkään kykenisikään koskea.

Ja sitä paitsi, mitä sitä enää vatvomaan. Todennäköisesti mitään ei ole tapahtunut, ja jos nyt olisikin, niin edes sun miehesi ei tietäisi sitä. Turha sillä on enää päätä vaivata.

Marika_

luojan kiitos mieheni ei vedä pahoja kännejä kun uutena vuotena ja juhannuksena (ja silloinkin on melko rauhallinen)...nää perinteiset :)
ja jos hän yöksi kotiin tulee, niin ei mun mielestä ole syytä epäillä oikeen mistään pahasta...toivottavasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat