miten selvitä kun ex-poikaystävä kohtelee "väärin" - Parisuhteet

JJEMMY

ai vitsi kun ärsyttää kun mies ei voi vastata viesteihin joissa kyselen tavaroita joita jäi miehen luokse. siis luulin jo saaneeni kaikki mutta mieleen putkahtaa koko ajan lisää mitä jäi. samoin löysin omalta kämpältä hänelle kuuluvia tavaroita. argh!

Kommentit (12)

JJEMMY

Erosin noin kolme viikkoa sitten poikaystävästäni (hän jätti minut). Seurustelimme noin 8 kuukautta. Tämä exäni haluaa pysyä todella hyvänä ystäväni tai niin hän sanoi noin viikko sitten. Mutta nykyään hän raivoaa joka asiasta jos kysyn ja kohtelee kuin meillä ei olisi koskaan ollutkaan mitään suhdetta. Hän vaikuttaa siltä ettei olisi koskaan rakastanutkaan minua. Hän käyttää rumia sanoja minua kohtaan ja sanoo ettei halua keskustella kanssani koska hänellä ei ole mitään sanottavaa. Exä halusi ja toivoi että ero olisi sopuisa ja pystyisimme ajan kanssa olemaa ystäviä jatkossa. Mutta tällähetkellä en osaa kuvitella että hän oikeasti haluaisi olla ystäväni koska kohtelee minua mielestäni väärin. Vai onko se sitä että exäni yrittää päästä suhteesta yli? Onko muilla kokemusta samankaltaisesta? Toivoisin niin paljon apua teiltä, tuntuu että maailmani romahtaa kasaan...

Marika_

Kiinnostaisi kovin tietää miksi HÄN jätti sinut..? Ja jos vielä tämän jälkeen haluaisi pysyä hyvänä ystävänä kanssasi, niin ei hänellä ole mielestäni mitään oikeutta kohdella sua noin!!
Jos mun mieheni mut jättäisi, niin en usko että haluisin olla sen kanssa sen jälkeen missään tekemisissä (en tietenkään tiedä sitä teidän tilannetta...).
Ja voihan olla, niin kuin mainitsitkin, että hän vain haluaa päästää irti suhteesta, ja se on selitys käytökseen.
Neuvoisin, että huomauttaisit hänelle tuosta käytöksestä. Melko outoa, että haluaa olla ystävä, mutta nimittelee sinua, eikä suostu puhumaan mistään. ÄLÄ missään nimessä alistu tuommoselle käytökselle!
minä ottaisin ohjat käsiini, ja pistäisin välit kokonaan poikki, jos äijä jättämisen jälkeen käyttäytyis paskasti mua kohtaan :evil: ...ja vielä väittäis että sovussa erota haluisi.
Huhhuh, tulipas selitys...pärjäile, äläkä jää tossun alle! :) jätetyksi tuleminen oli varmasti tarpeeksi raskasta(?) :(

JJEMMY

No ero oli oikeestaan aika selvää mut ite en vaa sitä uskaltanu tehä. Meillä meni aika kauan huonosti ja sit vaan mies ei enää tuntenu rakastavansa mua. Ja kun mä rakastan sitä edelleen mut tiedän et se suhde ei toimis ni tää on vaikeeta. Eilen itseasissa laitoin välit poikki mut sit pyysin sitä anteeks ja tiedän et oon niin tossun alla kun olla ja voi, mut en haluu menettää sitä kokonaan koska rakastan sitä ihmistä edelleen kaikesta huolimatta! Ja oon kyllä yrittäny asiasta huomauttaa ja keskustella mut sillon tulee se "mulla ei oo mitään sanottavaa". Tiedän, exäni on kusipää eikä minun arvoiseni. Tämä uusi puoli hänestä tuli esiin vasta eron jälkeen, ei seurusteluaikana hän ollut tuollainen. Siksi tämä on niin raskasta enkä voi vaan unohtaa...

Marika_

En nyt halua pistää mitään suuria toiveita, mutta se raukkaparka taitaa vielä välittää susta... :wink: tai siis, eron tulis olla helpotus loppujen lopuksi molemmille.
Tiedän oikein hyvin miltä tuntuu kun on menettänyt rakkaansa, vaikka hänen kanssaan olisikin ollut joskus täyttä helvettiä ja vaikeeta. Ja ymmärrän täysin, että haluaisit pitää hänet ainakin nyt ystävänä. Pistä joku kuri tuohon hommaan ja näytä että sullakin on mielipiteet ja TUNTEET! (mitä jätkälläkin voi vielä jäljellä olla...)
en voi väittää että tiedän tismalleen kaiken kaikesta, vaan olen kokenut tuon saman niin kuin sinäkin. Mies oli töykeä, ei suostunut puhumaan mistään, nimitteli sun muuta. Rakastin häntä, ja rakastan vieläkin, sillä olemme nyt naimisissa :) kuviteltiin että ero oli paras vaihtoehto, mikä ei todellakaan pitänyt paikkansa, ja sen molemmat olemme tienneet KOKO AJAN.

JJEMMY

Tuntuu hassulta kuvitella että hän välittäisi vielä minusta koska juuri päinvastaselta nyt tuntuu... Hän on sanonut ettei meille tule enää yhteistä tulevaisuutta eikä hän enää pysty rakastamaan minua :( Ehkä joskus ymmärrän että näin on vaan parempi vaikka siltä ei nyt tunnukkaan.

Tämä avautuminen tänne käy melkein terapiasta, ainakin minun oloahelpottaa suuresti :)

Marika_
JJEMMY
Tuntuu hassulta kuvitella että hän välittäisi vielä minusta koska juuri päinvastaselta nyt tuntuu... Hän on sanonut ettei meille tule enää yhteistä tulevaisuutta eikä hän enää pysty rakastamaan minua :( Ehkä joskus ymmärrän että näin on vaan parempi vaikka siltä ei nyt tunnukkaan.

Tämä avautuminen tänne käy melkein terapiasta, ainakin minun oloahelpottaa suuresti :)

toi että teillä ei ole enää yhteistä tulevaisuutta...suupielet minullakin käänty alaspäin :( :cry: mä toivon Sinulle kuitenkin KAIKKEA HYVÄÄ ja muista että tapaat vielä elämäsi miehen jos Sinun ja entisesi suhde on lopullisesti ohi...Äläs tyttö menetä toivoa ja jää tämän entisesi jalkoihin!
Onnea uusiin valloituksiin, sitten kun niiden aika tulee :D

rnZz

itelläkin melkein sama homma päällä.erottiin tuossa noin kuukausi sitten,jätin hänet koska en pystynyt luottaan häneen mutta kuitenkin soviittiin että ollaan kavereita koska en myös halua menettää tätä miestä kokonaan ja hän sanoo samaa,mutta nyt on käyny ilmi että hänellä uudet tuuleet puhaltaa ja tuntuu että mä en kestä sitä kun hän on sanonut että vaikka rakastaakin mua niin ei voida palata enään siihen helevettiin!tuntuu todella kurjalta..kun sinä aikana kun olemme olleet ystäviä ni olemme käyttäytyneet kun oltaisiinkin vielä yhdessä ja se rassaa eniten kun hän makaa minun kanssani ja sitten muidenkin!!ja nyt olen itse sitä mieltä että pää on hajoomassa kokonaaan että nyt on aika panna välit poikki!

Marika_

anteeksi vaan, en ymmärrä miten joku voi vielä maata entisensä kanssa vaikka oltaisiin kuinka kavereita...onhan se varmaan turvallista yms. mutta en silti tajua...itse en ole koskaan tehnyt niin...
taidan olla jo liian vanha ymmärtämää :lol:

Sirpa-Kyllikki

Tuliko mieleen, että toi eron jälkeinen "ollaanhan vielä ystäviä jooko" on ikuinen klisee, joka harvemmin toteutuu ainakaan heti? Se on niin helppo heittää lieventääkseen toisen erotuskaa, vaikka tosiasiassa se vain lisää sitä ainakin pidemmän päälle, kun toinen jää helposti roikkumaan perässä sen "kertarysäys" eron sijaan.

Toisaalta, ehkä exäsi haluaa vain käsitellä eroanne rauhassa eikä siksi tahdo niinsanotusti ylläpitää ystävyyssuhdettanne tällä hetkellä. Eihän se helppoa ole käyttäytyä yhtäkkiä täysin kaverillisesti ihmistä kohtaan, jonka kanssa on peuhannut pedissä ja sanonut rakastavansa...

Oma neuvoni on, että anna ajan kulua. Älä soittele perään, anna exäsi olla rauhassa ja anna itsellesikin aikaa sopeutua yksinoloon ja jatka elämääsi. Jos exäsi todella haluaa olla ystäväsi, kyllä hän ottaa yhteyttä.

Tsemppiä!

JJEMMY

ei tässä todellakaan taida olla toivoa että meistä ystävät tulisi :( Tää kyseinen mies käyttäytyy edelleen yhtä p*skamaisella tavalla kun ennekin ja tällä hetkellä ei kyllä huvita tollasen kanssa edes kaveerata. Tuntuu vaan että hän vihaa mua nykyään eikä sitä enää kiinnosta mitä teen jne. Surullista huomata minkälaisen idiootin kanssa sitä tuli seurusteltua lähes vuos. Yli oon tästä päässy paremmin kuin hyvin nyt kun mies on antanut omalla käytöksellään ymmärtää ettei tollasen perään kannata itkeä! Ehkä sitä vaan kuvitteli et ensi rakkautta voi sit muistella hymyillä suin mut enpä tiedä. Onneks mulla on vielä eessä elämä ja uudet valloitukset! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat