Kaukosuhteet - Parisuhteet

kaisanen

ehkä ihan hyvä niin jos ette tosissaan ole vielä nähneet. miten te ootte sit tavannu jos saa kysyä? netissä? kuullostaa ainakin siltä että molemmilla on ihastusta ilmassa, toivottavasti ensi tapaaminen menee hyvin. onko synttärisi kohta sitten?

mä lasken päiviä siihen että nähdään, kahden kuukauden ero on pitkä aika. sitten kun mies taas palaa suomeen ei olekkaan enää kuin alle 2 kuukautta joululomaan, minkä vietän suomessa. ihanaa!

Sivut

Kommentit (1050)

k87
piff
k87
tätä minä en tajua. ei se suhde siihen inttiin voi kaatua. pakko siinä on muutakin olla taustalla :roll:

No lähinnä siihen, että mies vietti suurimmat osat lomistaan kavereittensa kanssa ja mä vaan kökötin kotona odottamassa että se soittais mulle.. Mutta no, mennyt on jo mennyttä.

:idea: mä luulin että se ois kaatunu esim. liian vähäisiin lomiin/odottamisen kurjuuteen :D kiits selvennyksestä :D

marika_

Olipas ihana viikonloppu meillä! <3

Ensviikonloppuna sitten taas miehen luo!

Niin ja ajattelin käydä varaamassa tatuointiajan, vihdoin ja viimein, ku on nyt se 2kk (minkä oon 18 ollu) jo pitäny.. Nyt mietin vaan, et pidänkö miehelle yllärinä siihe asti kunnes oon sen oikeesti saanu ja käyn varaamassa ennenku meen sinne, vai kerronko ja pyydän vielä miehen mukaan varamaan (aattelin siis siellä miehen kaupungissa ottaa, oon kuullu siitä tatuoijasta paljon kehuja, mies iteki ottanu aikanaan siellä).. Mies siis kyllä tietää että aion jossainvälissä ottaa (koska aikanaan puhuin, et otan heti ku täytän), mutta ei että just nyt.

ceree

Huoh, kaukosuhteessa elelen itekin ja taas kerran harmittaa oma elämäntilanne ihan mahottomasti. Eilen piti mies päästää taas lähteen ja pari päivää tässä menee taas itkeskellessä. Tarvis koittaa ajatella positiivisesti että parin viikon päästä taas nähdään, mutta se tuntuu niin vaikeelta välillä.

Niin, kolmatta vuotta nyt eletään kaukosuhteessa ja varmaan muutama vuosi vielä edessä samanlaista. Sen jälkeen toivottavasti yhteenmuutto. Sinne vaan on niin tuhottoman pitkä aika. Välimatkaa meillä on joku reilu 200 km ja nähdään yleensä pari kolme kertaa kuussa. Ei siihen eroamiseen koskaan totu, aina se tuntuu pahalta lähteä toisen luota tai päästää toinen lähteen.

Mutta pakko sitä on vaan jaksaa kun toista rakastaa eikä muuta vaihtoehtoa ole.

Svenna

Vastailen nyt tuonne aijempaan hiukkasen..ei kaukosuhteissa ole mitään pahaa. mutta ite en pystys sellasessa elämään, varsinkin kun nyt kullan kanssa 2vuotta ollaan oltu koko ajan melkeenpä yhdessä nii tuntus aika hassulta jos välimatkaa olisi jotain 300? :D

marika_

Joo samma här.. Ja sitten vielä tuntuu tyhmältä kinata jostain asiasta jos se ei juuri ole esillä, tai tavallaan kaivaa asia esiin ja pilata se ilonen hetki.. Tai olis helpompi käsitellä asiat ku ne tulee mielee, mut sit tavallaa haluis kuitenki sanoo iha päin naamaa..

Ei oo elämä helppoo.

främling

Olen takaisin! En edes yrittänyt lukea koko viestiketjua läpi, niin kamalasti olette kanssasisaret avautuneet =D

Ruotsin reissu meni mukavasti - ainoa miinus oli ikävänpoikanen joka varsinkin iltaisin oli aika suuri. Eilen sitte nähtiin kullan kanssa muutama tunti ku hän nouti mut junalta, mut sit suuntasi kohti keikkaa ja huomeniltana sit tulee takasin. Ja mehän nyt siis asutaan tää kesä yhdessä kuten ehdin jo hehkuttaa aiemmin =)

Eilen olin niin poikki et ei ollu puhettakaan et olis jaksanut mitään harrastella vaikka mieli olis tehnytkin ja aikaakin olis ollu :D Varoittelin kyllä etukäteen et säästetään sit hellät hetket sunnuntaihin. Siitä edestä sitte vaan höpöteltiin ja maattiin sängyssä, ja oli kyllä muksaa vaan olla pitkästä aikaa toisen lähellä.

Nyt on tuskaa kestää tää ilta ja huominen päivä ku virkeystila on jo aivan toinen ja tekis jo mieli vähän toimintaa :lol:

Onko täällä tapahtunut mitään mullistavaa, ei kai suhteita ole katkennut vaan onhan syntynyt uusia? =)

Lukretia

Kaukosuhde on perseestä. Kaksi vuotta olen siinä elänyt, ja masentaa tämä, että nähdään kahtena päivänä viikossa ja silloinkin esim. miehen muut menot ja mun työt on siitä yhteisestä ajasta pois. Mutta kun miehen kanssa haluaa olla, ei tässä oikein muitakaan mahdollisuuksia ole kuin kestää tätä paskaa. Helpompaa olisi, jos tietäisi varmuudella, että tämä loppuisi vaikka puolen vuoden päästä.

piff
k87
tätä minä en tajua. ei se suhde siihen inttiin voi kaatua. pakko siinä on muutakin olla taustalla :roll:

No lähinnä siihen, että mies vietti suurimmat osat lomistaan kavereittensa kanssa ja mä vaan kökötin kotona odottamassa että se soittais mulle.. Mutta no, mennyt on jo mennyttä.

piff
k87
:idea: mä luulin että se ois kaatunu esim. liian vähäisiin lomiin/odottamisen kurjuuteen :D kiits selvennyksestä :D

joo ei mitään, en yleensä muista kertoa koko tarinaa. :P

ja sitte ku kerran tässä tarinaa pitäis jatkaa, niin tässä toisessa kaukosuhteessa mies oli alaraajahalvaantunut ja hieman alkoholisoitunut..
en sitten jaskanut katsoa enää toisen juomista.. :(

koeputkilapsi

Ei meillä kyllä tullut mieleenkään, että "muutaman" kilometrin takia jättäs kokeilematta että toimiiko meidän juttu.

Hyvä, että Piff selitti vähän tuota inttiin kaatumis-juttua, oisin nimittäin saanut pitkän litanian tekstiä aikaan siitä, että kuinka suhde ei inttiin pelkästään voi kaatua :)
Onhan inttiaika rankkaa, mutta ei suhteet sellaiseen voi kaatua. Jos suhde ei kesta pientä rasitusta tuossa vaiheessa, niin entäs sitten myöhemmin kun voi tulla vielä rankempaa eteen ? Eli toisaalta ihan hyvä vain tuo intti.
On rankkaa, tiedän sen, enkä halua vähätellä tuota aikaa.

Ja kyllä ne kaukosuhteet kestää jos on kestääkseen muutenkaan. Juuri kaverin kihlaijaisia juhlittiin, reilusti yli kaksi vuotta asuivat eri paikkakunnilla ja yhteen muuttivat reilu vuosi sitten.

~~

Kaksi viikkoa taas kulunut näkemättä, ja viikko vielä pitäs mennä näkemättä :)

k87

oisko täällä semmosta hmistä, jolla kaukosuhde on muuttunu lähisuhteeksi? mua alkaa pikkuhiljaa pelottamaan kun mies kotiutuu intistä. vuos kuitenkin erossa oltu ja kaikki menny ihan hyvin. miten arki on lähteny rullaamaan?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat