entinen poikaystävä ja ahdistavat viestit - Parisuhteet

ninnin

Noniin, eli n. päälle vuoden vanha poikakaveri ei ole vieläkään tajunnut jättää rauhaan, vaikka sanoin etten tahdo kuulla hepusta yhtään mitään. Viestejä tulee silloin tällöin, viimeksi viime yönä sitä samaa ku aina: ''miks oon sulla ignoressa?'' Nämä viestit on häirinny nykystä suhdettani aika paljon, viime viestistä kehittyi niin iso riita että nyt en uskaltanu puhua viime yön viestistä yhtään mtn. vähän vinkkejä että mitä tässä pitäs tehdä, että tuomoset viestit loppuis, oon sanonu sille kerran jo että älä pidä yhteyttä. ei auta. Neuvoja?

Kommentit (6)

procyon-a

Lähettelikö se niitä kenties kännissä? Pistäppäs sille viestiä, että tuo saa loppua nyt vaikka päivän aikana ja tallenna viestipohja. Kerro asia myös nykyiselle. Jos tuo ei auta niin yhteys operaattoriin.

Mimia

Tuollainen on kyllä ihan kamalan ärsyttävää :evil: tiedän omasta kokemuksesta (valitettavasti!).

Eksän kanssa sovittiin että erotaan kavereina, mutta ei siitä mitään sitten tullut kun toinen ei anna elää vaan jää entiseen roikkumaan.

Mikään muu ei auttanut minulla kuin pistää välit poikki ihan kokonaan. Ei yhtään mitään yhteydenpitoja. Ikävältä tuntui kun eksälle piti sanoa todella ilkeästi ennen kuin lopetti tuon. Sanoin myös että jos tuo soittelu, viestittely ym. ei lopu, ainut keino on hankkia lähestymiskielto. Itse sai valita haluaako mennä noin pitkälle vai ei. Tuon olisin kuitenkin hakenut, jos häiriköinti ei olisi loppunut. Suosittelen samaa sinullekin.

Jännä muuten että miten sellaisista ihmisistä joista ei koskaan uskoisi voi tulla tuollaisia vainoajia, jotka eivät ymmärrä jättää rauhaan, vaikka suoraan sanookin. :?

ninnin

Itse en halunnut edes olla kaveri eron jälkeen. Sattu ja tapahtu vähän kaikenlaista siinä vähässä ajassa mitä tapailtiin. Oli minun mielestä parempi olla pitämättä yhteyttä sen enempää sen jälkeen.

Ripsiväri

Harmillista tuommonen. mur. Itse en vastais viesteihin tai soittoihin, ei kukaan jaksa kovin kauaa tyhjille korville puhua. Jos ei toimis, vaihtaisin numeroa ja "laittaisin salaiseski" vai miten se sanotaan=) Jos ei vieläkään tajua niin lähestymiskielto käteen! On se kumma miten jotkut ei tajua jättää rauhaan..

Nyytikki

Minäkin olen joutunut häirikköeksään laittamaan välit kokonaan jäihin, yksi tekstari tuli mutta muuta en ole kuullut. Rasittavaa tuollainen.. ei siitä silti pitäisi uuden poikaystävän suuttua kun ei ole sinun vikasi!

costarica

Hirvetää! :shock: Itselläni ei (luojan kiitos!) ole kokemusta tuollaisesta. Kovemmat keinot käyttöön jos tuollainen ei lopu! Se lähestymiskiellolla uhkaaminen luulisi olevan tehokas keino. :? Jos ei silläkään ymmärrä niin jo on...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat