poikaystäväni sisarukset.. - Parisuhteet

nnemi

..eivät oikein pidä minusta.

viikonloppuna sain sitten "kuulla kunniani", kun poikaystäväni veli haukkui minut pystyyn (veli on kymmenen vuotta vanhempi kuin minä).
kännissä kylläkin, mutta minulle tuli siitä kauhea olo.. itkin koko yön ja niin itki poikaystävänikin.
veljen mukaan olen kuulema pentu, kaikki nauravat meille ikäeromme takia (oon -90, poikaystäväni -82), mun pitäis jättää kultani rauhaan ja kaikkea muuta yhtä mukavaa. :(

ärsyttää ihan tajuttomasti! mitä meidän suhde muille kuuluu?
ollaan seurusteltu pian vuosi, enkä tajua, mikseivät poikaystäväni veljet vieläkään hyväksy minua, vaikka ollaan vietetty ihan kivojakin iltoja porukalla ja juteltu ja pidetty hauskaa, mutta ei.

siksipä kysynki teiltä, että onko tässä jutussa oikein mitään järkeä?
siis, onko teidän mielestä tuo meidän ikäero sairasta?
pitäskö vaan antaa periksi, koska tuntuu, ettei kukaan hyväksy meitä.. paitsi oma äitini ja kultani äiti. joka ei loppupeleissä paljoa lohduta.

Sivut

Kommentit (22)

KataTheBlondi

Ehkä tuo on sitä ikäeron kauhistelua, kun et kuitenkaan vielä ole 18 vaan täytät ensi vuonna jos osaan laskea oikein.
Jos susta tuntuu hyvältä olla siinä suhteessa niin ole ihmeessä. Ei kenenkään muun ajatukset saa sun ihmissuhteisiin puuttua. Totta kai olit nuori kun aloit seurustelemaan ja olet yhä nuori mutta et sä mikään tyhmä ole joten mieti ootko onnellinen.

nnemi

Kauhistelua tosiaankin.
Olen onnellinen kultani kanssa ja hänkin sanojensa mukaan on onnellinen kanssani. Pistää vaan miettimään, että kauanko tuota haukkumista ja vähättelyä jaksaa kuunnella.. Pistää todellakin mielen ja itsetunnon matalaksi.. :/

Nannerl

Minusta tuo on erittäin huonoa käytöstä poikaystäväsi veljiltä. Poikaystäväsi on ilmeisen onnellinen kanssansi, joten en ymmärrä mikseivät veljet sinua hyväksy. Moinen kertoo mielestäni kypsymättömyydestä.

Jaeniver

No onhan ikäeronne aika suuri, mutta minä en ymmärrä miehesi veljien asennetta. Eihän teidän seurustelu kuulu heille. Jos seurustelette tosissanne ja olette onnellisia yhdessä niin hyvä! Minkä ikäisiä nämä veljet ovat?

Mariel

en ihmettele veljien asennetta vaan sitä miten miehesi antaa sun vielä vuodenkin jälkeen kuulla tollasta. aika suuri ikäero teillä on, mutta siihen en viitsi ulkopuolisena puuttua. itse tiedätte onko yhteisiä asioita tarpeeksi. voithan tietty hetkeksi riisua ruusunpunaiset lasit pois ja miettiä, ovatko veljet antaneet jotain ajattelemisen aihetta. onnea ja ihana kuulla että äidit ovat tukemassa!

Nyytikki

Ihmetyttää tuollainen... miten niin sinun pitäisi jättää poikaystäväsi rauhaan? Minusta tuota voisi hoitaa toistakin kautta, esim. veljet valittaisivat asiasta poikaystävällesi, omalle veljelleen- aika ilkeää tuollainen. Eivät hekään saa sinua haukkua ainoastaan ikäsi takia :roll:

Ikäero tuntuu kyllä hurjalta, oma isoveljeni on tuon ikäinen ja minä viisi vuotta nuorempi (lue, -87) ja tuntuu kuitenkin vasta nyt, että voisin 5v vanhemman kanssa juuri seurustella. Mutta se nyt on ihan teidän välisenne juttu tosiaan.

Kuulostaa oudolta kyllä, että -82 itkee veljiensä sanomisten vuoksi. Toki tulee paha mieli, mutta eikö tuon ikäinen mies voi jo sanoa jotain vastaan, puolustaa sinua? :shock:

Veljeni ei ollut kovin innoissaan poikaystävästäni alussa (en tiedä miksi kun ikäeroa on vain 2v, ehkä oli jotenkin ylisuojelevainen), ja kohteli tätä kylmästi. Nyt sitten tulevat tosi hyvin toimeen, tai oikeastaan parin vuoden jälkeen välit jo lämpenivät hieman.. Nyt he katsovat yhdessä nyrkkeilyä :) ehkä se aika auttaa.

Hoppuli

Hmm... Mustakin teillä oikeasti on aika iso ikäero ja ekana tulee tosiaan mieleen, että mitä yhteistä noin eri-ikäisillä on... Mutta se on tietty teidän kahdenvälinen asia. Itsestä tuntui tää reilu 5v ikäero ihan hirveen isolta seurustelun alussa (oltiin 20v ja 25v). Ikäeron huomasi aika monissa asioissa, mutta kai se on tasoittunut tai sitä ei vaan enää itse huomaa :D

Mutta aiheeseen... :D
Musta sun poikaystäväs pitäs olla sen verran mies, että sanoisi veljilleen suorat sanat.

nnemi

on poikaystäväni heille sanonutkin, että antaisivat asian olla jne.
pari kertaa ihan tosissaankin huutanut ja uhannut pistää välit poikki, koska asiahan ei heille kuulu.
veljet ovat -80 ja -82.

en tiedä, koitan olla ajattelematta asiaa, mutta välillä ne sanat taas muistuu mieleen ja alkaa v*tuttaa ihan tosissaan.
ja minä olen heidän mielestään se pennumpi osapuoli..ei heitä kyllä voisi aikuisiksi kutsua, käytöksen perusteella ainakaan.

kai se tuosta ajan kanssa.. kun he huomaavat, etten ole ihan pentu kuitenkaan. vaikka ei kyllä tee ainakaan vähään aikaan tämän vanhemman veljen kanssa olla missään tekemisissä.

miu

ymmärrän osittain veljien asenteen, todennäköisesti he haluavat vaan suojella veljeään ja ehkä tämän mainettakin (nää on näitä miesten juttuja). okei, huutaminen ei ole oikea ratkaisu, mutta kyllä minäkin jututtaisin noin paljon nuorempaa sisarukseni seurustelukumppania.

rypäle

"siksipä kysynki teiltä, että onko tässä jutussa oikein mitään järkeä?
siis, onko teidän mielestä tuo meidän ikäero sairasta?
pitäskö vaan antaa periksi, koska tuntuu, ettei kukaan hyväksy meitä.. paitsi oma äitini ja kultani äiti. joka ei loppupeleissä paljoa lohduta."

Kuule, ei tuossa teidän "jutussa" ole mitään vikaa. Oma avomies on saman verran vanhempi ja hyvin ollaan pärjätty. Tosin olin täysikänen, kun tavattin. Meillä on kyllä samankaltainen ongelma: veli. Ikäerosta ei täällä päässä ole missään vaiheessa sanottu mitään, mutta kaikesta muusta kylläkin. Meillä on vielä sekin ropleema, että kaikki kohdistuu allekirjoittaneeseen, itse miehelle ei uskalleta sanoa mitään. Eikä miehelläkään riitä munaa puolustamaan. On muuten muutaman kerran asiasta "keskusteltu". Onneks en ole herkkänahkasesta päästä. Eli, niin kauan kun poikaystäväsi on puolellasi, kaikki on hyvin. Menkööt veljet sinne missä pippuri kasvaa.

nnemi
rypäle
Menkööt veljet sinne missä pippuri kasvaa.

tuo kyllä pisti hymyilyttämään kummasti :) kiitos.

yritän parhaani mukaan olla välittämättä. kyllä se tästä pikkuhiljaa:)

Jene

eikö se ole vain pääasia että te välitätte toisinne ja uskotte teihin? ikä ero ei merkkaa mielestäni mitään, ei ikä sano kehen saa rakastua. itse seurustelen 7vuotta vanhemman kanssa jotkut eivät pidä toiset pitävät. ihmisillä kestää vain oma aika tottua ja tajuta että jotkut voivat rakastaa toisiaan iästä huolimatta. ja myös se että kun molemmat olemme saman ikäisiä niin meitä pidetään heihin verrattuna ehkä vielä pentuina mutta kun aika kuluu niin ei sitä ikäeroa edes ajatella/huomata enään.

Murehtija
Dubyamoa
snip

Samaa mieltä. Ihmettelisin kyl itekkin ikäeroa mut sit taas toistaalta mun veljet ei IKINÄ sekaantuis mun miesasioihin ja mä tosiaan oon likka enkä jätkä niinkuin toi sun poikaystäväs. Et aika omituista touhua. Kaippa sit jotkut sisarukset sekaantuu toistensa asiohin...Oonkin aina ihmetelly miten jotkut voi olla niin kovissa riidoissa sisaruksiensa kanssa.

nnemi

jene, niinhän sen pitäisi olla. mutta vaikka kuinka koitat olla välittämättä toisten mielipiteistä, aina ne pistävät miettimään, olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia.. :/
ja en tajua tuota "miten teillä voi olla mitään yhteistä, kun ikäero noin suuri". paljonkin yhteisiä kiinnostuksenkohteita on ja pääasia, että toisen seurassa saa olla oma itsensä ja toinen hyväksyy ja rakastaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat