Mies tekstailee toisten naisten kanssa... - Parisuhteet

Taistelukääpiö

Siis mun mies on 25 ja se lapsi 16... Sitä paitsi se asuu Nurmijärvellä ja me Vantaalla ettei o oikein mahdollisuuksia et ne näkee toisiaan. Tai siis toivottavasti, tiedän kyllä et se välillä liikkuu Helsigissäkin.
Mut kun mieheni on sen muijan perheen tosi hyvä ystävä. Ja se lähettää kaikille muillekin sydämiä (myös miehille) ja panohymiöitä... :roll:

Sivut

Kommentit (104)

mariella

Herranen aika :shock: Onpas sulla mies. En jaksanut lukea kaikkia viestejä, alusta ja lopusta luin. Vaikutti siltä että olet päätöksesi tehnyt jatkon suhteen, mutta varmasti saa vielä omia ajatuksiaan kertoa vaikka suhdetta olet päättänyt jatkaa. Ensin kun luin viestisi tuli mieleen että mies pettää ja yrittää vain epätoivoisesti selitellä. Ja kyllä, pettämistä ei aina huomaa, vaikka kuinka luulisi että tuntee toisen läpikotaisin. Jos hänellä olisi puhtaat jauhot pussissa, tuskin hän vaihtaisi puhelimen suojakoodeja ja kääntäisi syyn sinun niskoillesi sillä selityksellä että sinä loukkaat häntä kun et usko häntä.

Ja mari_p, varmasti hyvällä syyllä voin kysyä että miksi olet "miehesi" kanssa?

Joskus tuntuu että ihmiset suostuu ottamaan vapaaehtoisesti vaikka mitä p***a niskaansa ehkä vain siksi ettei tarvitse olla yksin. Tietysti rakkauteen kuuluu anteeksiantaminen, mutta terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös molempien itsearvostus ja toisen arvostaminen.

Jaeniver

Kohta se ukko varmaan käy painamassakin sitä muijaa ja se on sitten myös vain raakaa leikkiä?

Aika selvää se on, että miehellä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Tuollaista käytöstä on ennenkin nähty ja pettämiseksihän se on paljastunut. Tiedän sen omasta kokemuskesta. :roll:

Noh kävi miten kävi, tosi paljon tsemppiä ja voimia sulle!

*WhiteAngel*

Tollanen mies on niin.. *****
Anteeksi, mutta mä en hyväksyis tollasta ollenkaan.
Ja tekisi mieleni tuollanen jätkä kyllä...
En osaa edes kuvailla, on niin törkee tapaus et...
Ja tuo tyttö!
Mitä helvettiä se tunkee itseään sille miehelle jos tietää et on varattu?
Tyrkky mikä tyrkky...
että niin ottaa päähän tuollaset idiootit.
Anteeksi mutta mun mielestä Sani, sun täytyisi saada paljon parempaa.
Olet ansainnut paljon parempaa eikä sun tartte ollenkaan tuollasta sietää.
Saat taatusti paremmankin miehen.
Jaksamista sulle!

rosa*

Kyllä tuossa tilanteessa pojan pitäs vähintäänki olla todella avoin asiasta ja katua sitä, että voisin antaa anteeksi.
Miksi se laittais puhelimeen suojakoodin jos siellä ei ois mitään salattavaa?
Mikä tarve on laittaa ees läpällä tuollasia viestejä toisten tyttöjen kans?
Miksi poika hermostuu, kun asiasta yrittää puhua jos se kerran oli leikkiä?
Miksi tätä "läppää" ei voi jakaa tyttökaverin kanssa, jos tuntuu ettei se sitä voi loukata?

Kyllä vaan mullaki näin ulkopuolelta ja ihmisiä tuntematta tulee sellanen olo että pelissä on muutaki ku nämä viestit. Tuskin tuollasia viestejä kukaan lähettää ihan "huviksensa", asioita kyllä varmasti vähintään mietitään pääkopassa ja haaveillaan niistä.

Tuossa tilanteessa laittasin kyllä suhteen katkolle, kattosin vähän aikaa mitä tapahtuu. Jos anteeksipyyntöä ei edelleen tulis ni se ois sitte siinä. Mahollisuus pitää antaa mutta tuommosta ei tarvi sietää.
Vähintään vaatisin että mulla ois oikeus lukea pojan kaikki viestit, eihän sellasia viestejä tarvi parisuhteessa elävän lähettää jotka ei kestä toisen osapuolen lukea. Jos tähän ei suostuis ymmärtäisin kyllä että siellä puhelimessa on JOTAIN mitä ei kärsi nähä...

Reza

äsyttävä tapaus :evil:

on huomattu että miehet aina yrittää kääntää asian niin että se ei ole mitään isoo eikä varsinkaan koskaan itse vaan ole tehnyt mitään. eli tuosta vois päätellä että sun ukollas on enempi ku "kaveri" ajatukset pelissä

persimon
SunLion
persimon
tollaset akat/ukot jotka tunkee toisten parisuhteen väliin vuodattamalla omia murheitaan on todella syvältä :shock:
aivan. mut kai sellanen on vaan sitä ystävyyttä.

niin no voihan se sitäkin olla...
mutta vähän epäilyttävää jos vuodattaa itteensä jollekin miehelle ja hakee lohtua tältä vaikka on tunnettu vasta muutama kuukausi niin...aika vahva epäilys varmaan monella että on jotain taka-ajatuksiakin sitte taustalla...varsinkin kun tässä tapauksessa oltiin jatkuvasti kyselty kahville jne lähetelty "salaisia" tekstareita...
eli ihan kommentoin sitä mistä tässä keskustelussa oli kysymys>toinen nainen roikkuu varatussa miehessä "viattomasti">mies lohduttelee todellakin väärällä tavalla tätä "kaveriaan" ja sitten sanoo tyttöystävälle että se oli vaan läppää...no hhuhhuh

Suhfeli
mari_p
Kuulostaa liiankin tutulta.... mun mies jonka kanssa olen ollut puoltoistavuotta on aivan samanlainen. Hän viestittelee ja tapailee surutta exiään ja kaikkia muita naisia aina vain kavereina (itse asiassa hän on tälläkin hetkellä jäätelöllä kaverinsa ja sitten jonkun naisen kanssa, jolla on kuulemma peliä hänen kanssaan). Poikaystävä ei tietenkään koskaan kerro olevansa varattu vaan valehtelee ummet ja lammet ja aina kun hän soittaa näille "pikkupilluilleen" minun pitää olla täysin hiljaa, ekä saa inahtaakkaan, ettei hän jäisi vaan kiinni :( et taida olla ihan ainoa....

MISSÄ ON ITSEKUNNIOITUS?!! Miten voi tuollaista sietää?! K*sipää on tuo poika, mutta nuijalta sinäkin vaikutat jos tuollaista siedät!

Dunny

Heippa.
En nyt oo lukenut näitä muita viestejä, mutta otsikko osui heti silmiini. Voin sanoa että mulla on tosta asiasta erittäin syvällistä kokemusta.

Poika jäi kiinni samanlaisesta touhusta tossa viime marraskuussa, oltiin seurusteltu huhtikuusta lähtien. Kaiken maailman "voisinpa tänään tulla teille pussailee", "oletpa ihana ja kaunis mallityttö" (tämä tyttö ei tosiaan ole mikään malli, entiselle panolle "olet edelleen niiiiiiin kaunis, kuten silloin ;)"

Tätä tapahtui netissä ja tekstareilla. Näitä tyttöjä hän ei kuitenkaan tavannut meijän aikana. Mutta voin sanoa, että siitä marraskuusta, kun jäi kiinni, niin ainakin puoli vuotta eteenpäin, olin niin hajalla että en jälkeenpäin ymmärrä miksi jäin siihen suhteeseen. Asiasta on käyty noin satakunta riitaa, riitoja oli monta kertaa päivässä. Siitä asiasta, ja kaikesta muustakin, kaikki juonsi kuitenkin tosta hänen teosta. Riidoilla on pilattu mm. molempien syntymäpäivät, vuosipäivä, jouluaatto ym.
Hän poisti kaiken itseensä liittyvän netistä, ei tänä päivänäkään saa koskea tietokoneeseen, poisti niiden tyttöjen numerot ja vaihtoi oman numeronsa.

Eli eteenpäin ollaan menty, mutta huonoina päivinä noi asiat tulee aina mieleen ja alan asiasta miehelle märisemään. Voimia sinne päin jos aijotte jatkaa yrittämistä (tosin nyt kun en lukenut näitä, niin en tiedä mitä tässä välillä on tapahtunut), mutta ei ole yhtään erikoista myöskään jos et pysty suhdetta jatkamaan. Luottamus kun menee niin se ei helpolla palaudu.

persimon

^sama!

ja varsinkin kun toi kaverityttö vaikutti vähän siltä että tunkee väliin itkemällä vaikeeta elämäänsä toisen naisen miehelle.

ottaa niin pattiin tollaset ihmiset jotka ei voi kunnioittaa toisten parisuhdetta!
nytkin voisin kuristaa yhen mun 19-vuotiaan "kaverin" (krhm) kun se jaksaa itkeä yhelle komeelle lätkäpelaajalle, joka nyt sattuu olemaan kihloissa ja varattu..roikkuu siinä vaikka monesti on sanottu että sillä on jo tyttöystävä !

[size=9]onhan se toki miehessäkin vika jos tekstaa takasin "voisin pitää sua vähän hyvänä" voi luoja...tulee paha olo pelkästä ajattelustakin...[/size]

Rasberry
Sani
"Voisin vaikka pitää sinua vähän hyvänäni..."
"tarkotitko tosiaan mitä sanoit?oliko vaan kännistä höpinää"
"näytettiin kuulemma niin söpöiltä siellä"
"otan sulta suihin"
"joo muuten mutta *** tulee kohta"
"mihis mentäis ;)"

Kyllä meidän suhde olis varmaan tollaisen jälkeen hyvinkin ohi. Ymmärrän oikeasti kaveritytön kanssa tekstailut, mutta nuo on kaukana siitä. :roll: en nielisi tollaista käyttäytymistä sitten yhtään.

SunLion
persimon
tollaset akat/ukot jotka tunkee toisten parisuhteen väliin vuodattamalla omia murheitaan on todella syvältä :shock:
aivan. mut kai sellanen on vaan sitä ystävyyttä.

Girlfriend

khyl sinne nurmijärvelle pääsee autolla nopee. Aika kummallista et miehes ei tajuu olla leikkimät noin nuoren tytön tunteilla. Ite potkasisin pellolle joku järki aikuisella miehellä pitäs olla.
Murehtija samaa mieltä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat