Poikaystävä ja kaverit - Parisuhteet

Aradia

No mun mies on sellanen että se vaan tulee melkein heti juttuun kaikkien kanssa..tai siis että sen on helppo ruveta jutteleen esim. mun tutuille, vaikkei se olis niitä ikinä aikasemmin nähnykkää.
Mä taas olen hieman syrjäänvetäytyvä aluksi kun tapaan tuntemattomia ihmisiä.Hyvänä esimerkkinä voin mainita toissaviikonlopun, kun joku miehen inttikaveri pyysi meitä kahville sen luokse. Aluksi oli tosi vaivaantunut ja tyhmä olo, ku vaa istu siinä sohvalla hiljaa..Mut pikkuhiljaa tunnelma alkoi raueta.Tää kaveri oli oikeen mukava, ja se varmaan huomas mun vaivaantuneisuuden. Se rupes kyselemään multa kaikkee ja vaikutti jopa kiinnostuneelta mun jutuista.Sit se juttelu alkoi luistamaan onneksi. Mä oon ehkä vähän huono keksimään puheenaiheita uusien ihmisten seurassa.. vähä tyyliin "kaunis ilma tänään" :lol:

Kommentit (2)

marika_

Jos olen ollut poikaystävän kaverien kanssa, niin alussa olen pyrkinyt läihnnä vain kuuntelemaan että mistä poikaystävä kaveriensa kanssa puhuu ja olemaan suht. "huomaamaton", ettei kukaan tuntisi, että läsnäoloni vuoksi pitäisi käyttyä erilailla. Sitten kun vähän tiedän että missä mennään, niin voi alussa sanoa keskusteluun jotain pientä, niin eiköhän se juttu siitä pikkuhiljaa lähde.
Aika usein nykyään katellaan poikaystävän ja sen kaverien kanssa esim. jtn telkkaria, ja siitä meneillään olevasta ohjelmasta onkin sitten helppo puhua.

Omien kaverien kanssa taas olen tehnyt niin, että olen pyrkinyt höpöttämään kavereille mahd. samanlaisia juttuja kuin yleensäkin, silloin kun poikaystävä ei ole paikalla. Olen kuitenkin aina istunut poikaystävän vieressä tai pitänyt kädestä kiinni, jottei hän tuntisi oloaan liian ulkopuoliseksi. Olen myös saattanut kysyä hänen mielipidettään asiasta josta puhumme.
Pikkuhiljaa sitten poikaystävä on päässyt kuvioon mukaan eikä ole enää tarvinnut murehtia noista asioista.

Niin ja aika hyvä tapa tutustuttaa omat kaverit poikaystävään, on esim. pelata jotain lautapeliä/korttia/ihan mitä vaan yhdessä, siinä kun ei niin tarvitse miettiä että mistäköhän nyt puhuisi :)

Hilavitkutin

[size=9][/size]Ekanakin, en löytänyt sopivaa otsaketta juttuni alle.

[size=12][/size]Olen nyt mietiskellyt tässä että mitenkä onnistutte löytämään yhteisiä puheenaiheita poika(/tyttö)ystävän ja kavereittenne kanssa? Siis jos on sellainen tilanne että seurassanne on sekä partnerinne että kaverinne?

Olen kai jonkin verran erilainen poikaystäväni ja kavereitteni seurassa. Sitten jos sattuu tilanne, jossa pitäisi "yhdistää" nämä kaksi, menen jokseenkin lukkoon. :roll: Melko sama juttu, jos itse eksyynnyn poikakaverini ja hänen kavereittensa seuraan. Yhteisiä puheenaiheita tuntuu olevan vähän.

Miten siis olette toimineet näissä tilanteissa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat