Kilpaileva ystävä - Parisuhteet

Eleonor

Mulla on ystäväongelma, ja haluaisin tietää mitä tekisitte tässä tilanteessa.

Ollaan molemmat siis 19-vuotiaita, oltu bestiksiä pari vuotta. Opiskellaan molemmat yliopistossa, eri paikkakunnalla tosin.

Ystäväni on kamalan kateellinen. tein juuri musaopiston tutkinnot loppuun hyvin arvosanoin, ja kaverini suuttui, kun olin kuulemma hyvä ja hän on nyt huono. (ei se ees soita pianoa!)

kaverini laihdutti itsensä alipainoiseksi, koska itsekin laihdutin, ja mulla oli siis syömishäiriö.. mun anoreksiaa tärkeämpää oli se, että hän oli laihempi.

Ja viimeinen vitun suuri vitutus; kaverini vihaa sitä, että käyn spinningissä, pumpissa, juoksemassa ym. Sanoi kerran jopa suoraan, että on sitten tyytyväinen, kun mä oon lihava ja huonokuntoinen, koska sillon hän on mua parempi.

Puhuimme tänään puhelimessa, ja tämä sanoi suoraan, että hänellä on pakkomielle olla mua parempi joka asiassa.

Alkaa olla aika helvetin alistettu olo. Meillä on paljon ihania hetkiä, ollaan tosi läheisiä ja luotetaan toisiimme. Mutta nyt alkaa hajottaa.

Mitä cosmotytöt tekisivät tilanteessani? ;)

[size=9][color=darkred]Marimma// Muokkasin otsikkoa ja siirrän parisuhteisiin nyt kuitenkin tämän, vaikka tuo parisuhde vähän hämääkin :)[/color][/size]

Kommentit (2)

tetra

Sillä on selvästi pakkomielle. Kehota sitä puhumaan sen ongelmista jollekkin ammattiauttajalle, tuo ei nimittäin kuulosta terveeltä.

Torspo

Jep, samaa mieltä tetran kanssa.
Terve kilpailumielisyys on paikallaan, mutta se että toivoo toiselle
jotain tuollaista, on jo törkeää.

Mulla on kaveri jolla oli pari vuotta sitten hirveä tarve olla parempi kaikessa kuin minä. Sitä ärsytti etten välittänyt koulumenestyksestäni koska siinä hän todella oli minua parempi eikä minua haitannut.
Mulla oli vanhempi poikaystävä jolla oli auto, jonka kanssa me muutettiin yhteiseen kotiin yms yms. Tällä kaverilla otti tosi koville ja se oli todella ilkeä mulle välillä. Sitten annoin olla sen rauhassa. Ajattelin että antaa kasvaa itsekseen hetken että hiffaa ettei tollasista asioista tarvitse kilpailla.
En ottanut piiitkään aikaan yhteyttä. Eikä hänkään minuun.

Nyt ollaan taas todella läheisiä ja puhutaan kaikesta, eikä ole tarvetta kilpailla mistään :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat