Kuinka lapsirakas kumppanisi on? - Parisuhteet

SunLion

mun mies sano tänään et paras että pysytään kumeissa kun unohtelet muut lääkkeet, en halua VIELÄ vauvoja ;)

Sivut

Kommentit (34)

paperikirahvi

Poikaystäväni kuulemma haluaa omia lapsia ja minun kanssani, mutta ei vielä moneen vuoteen. Itse olen samoilla linjoilla, enkä halua lapsia ihan parin vuoden sisään. Hän myös usein naureskelee söpöille tai hauskasti käyttäytyville lapsille julkisilla paikoilla.
Ei hän mikään uskomattoman lapsirakas ole; sellainen normaali nuori mies, joka kuitenkin haluaa tulevaisuudessa isäksi :D

Suziette

Meistä ei kumpikaan ole erityisen lapsirakas, vaikka sisarusten lapset ja kummilapset on meille todella tärkeitä. Nykyään vain nähdään heitä liiankin harvoin, kun asuvat ihan toisaalla päin. Tosi hellyttävää on kyllä katsella miestä ja tämän 1,5-vuotiasta siskontyttöä, kun iso mies lepertelee pikkuiselle ja leikittää tätä :)

Lapsien hankkimisesta on kyllä juteltu ja tällä hetkellä näyttää siltä, että meille ei omia lapsia ole tulossa. Mitään lopullista päätöstä ei ole tehty vaan sovittiin, että annetaan ajan kulua ja harkitaan uudelleen myöhemmin, jos siltä tuntuu.

celestine

Monesti se on huppelissa puhunut jos tehtäis vauva..puolivitsillä tosin :) . Nyt kun pelkäsin oikeasti raskautta, niin pojalla meni selvästi pupu pöksyyn :roll: . sano ettei se kuitenkaan ihan vielä sitä haluais.. Sitte joskus 2-3vuoden päästä

Zelith

Oma mies on tosi lapsirakas. :) Meillä molemmilla on ollut kamala vauvakuume yli puoli vuotta, mutta vielä ei ole mahdollista lapsia hankkia. Kyllä sekin aika sitten joskus tulee :D

Töröhuuli

Oma mies on lapsrakas ja niin suloinen, herttainen & huolehtiva näky siskon tytön kanssa! Meillä oma lapsi onkin haaveissa ja tulee, kun on tullakseen. Paremman miehen kanssa en lasta voisi saada!

Lukretia

Ei ole lapsirakas, kuten en minäkään. Omia lapsia ei tähän tietoon haluta, mutta onhan tässä toki vielä vähintään kymmenen vuotta aikaa muuttaa mielensä. Toki ollaan puhuttu asiasta, me ollaan enemmän koiraihmisiä, ja koirat tulee olemaan aina meidän "lapsia". Joskus kun paijataan meidän koiraa, saatetaankin sanoa, että kuka tässä mitään vauvaa tarvitsee.

liljankukka

Mun mies ei ainakaan osoita ulospäin mitään erityistä lapsirakkautta, ts. ei katsele vauvoja ihaillen, ei leikitä niitä jne. Mutta kyllä se omia lapsia haluaa, vaikkakaan ei ihan vielä, ja uskon että siitä tulee sitten aikanaan tosi hyvä ja rakastava isä. :)

hande___

Me ei olla vielä tuosta asiasta pahemmin ehditty keskustelemaan kerta ollaan niin vähän aikaa tunnettu. Ite kuitenkin tykkään hirveesti lapsista (sekin vielä vaikuttaa siihen ettei itselläni ole ollut sisaruksia niin en ainakaa voi väittää saavani pikkusista tarpeekseni) Toivon poikaystävänikin olevan yhtä lapsirakas kuiin tämän keskustelun aloittaneen poikaystävä O:)

mandii

Varmaankin lapsirakkaampi kuin minä. Minä pidän vain sukulaislapsista sekä kaverin muksusta, toinen taas näkyy pitävän lapsista yleisesti. Hankalaa.

merjja_

Mun mies puhuu about taukoamatta lapsista <3 :wink: ja kyl itelki on ollu jo montaki vuotta vauvakuumetta :wink:

Aikanaan sit vauvaki meille tulee. :) [color=darkred][/color]

ena

Minun poikakaveri ei kyllä vaikuta yhtään lapsirakkaalle. Tai sitten se ei vaan osaa olla lasten kans ku ei oo niihin tottunu. Ei yhtään leiki niitten kans tai pelleile, vaan istuu hiljaa lukemassa lehteä sillon ku on kummi-tyttö siskoineen kylässä. Silti haaveilee omasta lapsesta ja sanoo että se olis eri asia. Mutta oisko se jos pitää lapsia vähä älyisinä ja tyhminä.

disturbed

Ei ole ollenkaan lapsirakas mutta on sanonut monesti, että haluaa kyllä omia lapsia. Minäkään en lapsirakas ole mutta omia haluan silti. Oma lapsi on kuitenkin aina oma lapsi.
Me ei olla oltu lapsien kanssa tekemisissä juuri yhtään joten aika vieraita ovat molemmille.

Mortica

Minun muruni on todella lapsirakas, mutta hänellä on yksi lapsi entisetä "suhteesta" ja tämä pikkuinen päivänpaiste kuuluu meidän joka päivään. On maailman suloisinta nähdä kun iso körmyni muuttuu niin lempeäksi ja suloiseksi kun hän leikkii poikansa kanssa. Ja minä saan paistatella "pahana äitipuolena" :D Ollaan myös puhuttu meidän yhteisestä lapsesta mutta tällä hetkellä meille riittää 2 vuotias pojan taapero joka saa joka päivästä aina niin erinlaisen, hauskan ja ikimuistoisen.

k87

mä en ees tiedä :shock: kyllä me 'meidän sittenjoskus lapsista puhutaan', mut en oo ikinä nähny sitä lasten kanssa. se on serkusparven nuorimpia ja sillä on vaan yks pikkuveli.

ja mun pikkusisarukset vierastaa sitä niin paljon :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat