Yhteinen harrastus? - Parisuhteet

Susannna

On tullut viime aikoina pelattua paljon lentopalloa hiekkakentällä poitsun JA kavereiden kanssa. Hieno ilma ja hyvä tunnelma. :) Ehkä siitä tulee mukava kesäharrastus. :)

Sivut

Kommentit (33)

Pennsylvania
Susannna
Pennsylvania
Lautapelit, metsäkävelyt, taidenäyttelyt, kotiseuturetket milloin mihinkin, kirpputorit. Kuulostetaanpa harmailta.

Samanlaista "harmaata" se taitaa olla kyllä melkein kaikilla. :) ja kyllä noistakin kaikista halutessaan saa paljon enemmän kuin harmaata, kun yhdessä tekee.

Mä rakastan kyllä hirveästi meidän tekemisiä, voisin kierrellä näyttelyitä ja pelata lautapelejä ihan loputtomasti. Tuntui vaan niin keski-ikäiseltä kirjoittaa kotiseutumatkailusta ja taidenäyttelyistä harrastuksena :D

mirilya

Muahhah. Kahden vuoden seurustelun jälkeen olemme löytäneet todellakin sen, mikä meitä molempia kiinnostaa todella paljon - POKERI! :D

Ehkä hieman epätavallinen ajanviete, mutta saamme kullan kanssa kulumaan yhteistä aikaa vaikka kuinka lailla tämän harrastuksen parissa, pelasimmepa itse tai katselemme kun muut immeiset pelaavat televisiossa tai netissä :)

Muuten tykkäämme ulkoilla silloin tällöin, laittaa yhdessä ruokaa jne.
Mutta jotakin aina värkätään, aina kun tapaamme :)

Muru1

Miun ja kultsin harrastus säännöllisen epäsäännöllisesti on ajaa täältä Stadista vähän kauemmas katselemaan vaihtoautoja, esim. Tuusulaan missä on paljon vaihtoautoliikkeitä vieri vieressä. Auton vaihtoon ei ole tarvetta mutta siitä on tullut vain tapa josta molemmat tulemme hyvälle mielelle kun mietitään mikä voisi olla tulevaisuudessa kiva menopeli :]

Muuten ihan normimeinikiä, ei mitään varsinaisia yhteisiä harrastuksia.

Maikki85

meidän yhteiset harrastukset on kalastaminen, mökkeily, sienestäminen, ruoanlaitto.
Täl hetkel ollaan vähän etäisiä, joten pitäis tehä juttuja enemmän yhdessä esim pelaamista jne. ettei se oo aina päivästä toiseen vaan yhdes nukkumista ja syömistä. Pikkusen alkaa tympiä..

Abby

Mulla ja avokilla on aika paljonkin yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Me lenkkeillään paljon yhdessä (juosten, kävellen tai rullaillen). Molemmat tykkää kovasti elokuvista ja jonkun verran miehen työn puolesta muuhunkin kulttuuriin olen myös minä "haksahtanut". Ruoanlaitto on myös molempien sydäntä lähellä ja silloin harvoin, kun ehditään saman pöydän ääreen syömään yhtaikaa, tehdään ruokaa yhdessä. Mitäs vielä.. Siinähän niitä yhteisiä harrastuksia jo olikin. :)

Susannna
Pennsylvania
Lautapelit, metsäkävelyt, taidenäyttelyt, kotiseuturetket milloin mihinkin, kirpputorit. Kuulostetaanpa harmailta.

Samanlaista "harmaata" se taitaa olla kyllä melkein kaikilla. :) ja kyllä noistakin kaikista halutessaan saa paljon enemmän kuin harmaata, kun yhdessä tekee.

Lukretia

Meillä ei ole muita yhteisiä harrastuksia kuin elokuvien katselu. Se on kyllä tärkeä harrastus ja iso osa elämää, mutta haluaisin kyllä, että miehen saisi mukaan vähän muuhunkin. Jos se vaikka useammin kuin kerran kolmeen kuukauteen lähtisi mun ja koiran kanssa lenkille tai vaikka kokkaisi mun kanssa. :?

malina

Kun aloitimme seurustella pelasimme yhdessä paljon shakkia. Poikaystäväni on siinä todella huippu ja opetti minuakin. Nykyään olen lähes yhtä hyvä kuin hänkin :). Voitan jopa joka kolmannen pelin, heh.

Joskus kävimme lenkillä, mutta se on nyt vähän jäänyt.
Ensi syksynä olisi tarkoitus aloittaa yhdessä jokin tanssikurssi :). Yhdessä harrastaminen kyllä kannattaa.

Susannna

Onko sinulla ja poikaystävälläsi/avo-/aviomiehelläsi jokin yhteinen harrastus?
Urheilua, kulttuuria, keräilyä, mitä vaan?

Olen viime aikoina miettinyt, että olisi tuon pojankoltiaisen kanssa mukava tehdä enemmän jotain yhteistä, ja ei yhtään olisi pahitteeksi jos kuulisi inspiroivia esimerkkejä siitä, mitä muut tekevät miestensä kanssa.

Pahoitteluni jos samanlainen keskustelu löytyykin jostain jo.

Sapo

Entisen poikaystävän kanssa katsottiin paljon leffoja, kun häneltä löytyi videotykki ja valkokangas <3. Kyseessä oli kaukosuhde joten mitään kovin mullistavia yhteisiä juttuja ei koskaan voinut tehdä mutta kuitenkin. :P Nykyinen poikaystävä onkin sitten sen verran tuore tapaus että saa sitten nähdä mitä tässä keksitään :P

Raven
Susannna
Onko sinulla ja poikaystävälläsi/avo-/aviomiehelläsi jokin yhteinen harrastus?
Urheilua, kulttuuria, keräilyä, mitä vaan?

Meillä yhteisiä puuhia on ollut ja on ruoanlaitto, kävelyt, leffojen ja TV:n katsominen, reissut, mun porukoiden koiran hoito silloin tällöin, pelit esim. tietokisat, jne...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat