Kumppania ahdistaa - Parisuhteet

melli_

mun poikkiksella on kans "ollu" sitoutumiskammo/ahdistusta/masentuneisuutta... elikkä vuos sitte seurusteltiin ekaa kertaaa, erottiin sitten niin että häntä ahdisti jne.
Sit puol vuotta sen jälkee alettii taas seurusteleee ja poikkis sano et se on päässy yli siit ahdistuksesta/masennuksesta... mistä se sen voi tietäää?? Eihän se voi tietää jos sitä taas alkaa ahdistaa ku alettii udestaan seurustelemaaan.......

Kommentit (7)

samiraali

Ollaan seurusteltu noin kuukausi, nukutaan yhdessä, molempien vanhemmat tavattu jne. Eräs kaunis aamu vien tytön kouluun ja pussataan.
Illalla kun olen töissä tulee tekstiviesti "hei, en tiedä haluanko enää seurustella kun ahdistaa". Mitähän tämä on suomeksi? :)

Snuffle

Voi olla että tyttö ei ole valmis seurustelemaan tai että etenette liian nopeasti hänen makuunsa. Eikö olisi helpointa vain kysyä häneltä ja keskustella asiasta..?

SunLion

mikset tosiaan vaan juttele tytön kanssa itsensä kanssa. Jos itse haluat jatkaa seurustelua, voithan kysyä että edetäänkö liian nopeesti, hidastetaanko tahtia, mitä voisin tehdä toisin jne...

syitähän voi olla todella monia. et sä täältä oikeeta vastausta saa.

Annie

Te olette vissiin edenneet aika nopeesti, ja tyttöäs varmaan ahdistaa toi nopeus ja sit se, että olette yhtäkkiä noin paljon yhdessä. Kannattaa vaan antaa hänelle omaa aikaa olla kavereittensa kanssa tms ja jos mä olisin sä, niin varmaan tekisin itestäni vähän vaikeasti tavoiteltavan, eli keksisin itelleni tekemistä, enkä käyttäisi kaikkea aikaani toiseen osapuoleen, niin eiköhän rupeaisi kiinnostusta löytymään :)

Mistake

Voi olla että olette tosiaan edennyt liian nopeasti ja tyttö voi tarvita omaa rauhaa ja aikaa. Minkä ikäinen tyttö mahtaa olla??

Itse ainankin alotin seurustelun kun olin ysiluokalla, aikaisemmin en vain pystynyt, kaikki läheisyys ja muu sitoutuminen ahdisti ja tuntui pahalta. Ihastuin kyllä moniin ja kävin heidän kanssaan ulkona mutta kun tuli puhe seurustelusta en ollutkaan valmis :? Minua pelotti että en ehtisi nähdä enää ystäviäni. Ehkä hänkin pelkää mitä ystävät tästä ajattelevat tai jättävätkö he hänet juttujensa ulkopuolelle koska hän on sinun kanssasi? Tai mikä ikävintä tyttö on voinut tajuta ettei tykkääkkään oikeasti sinusta ja on hämmentynyt?

Ehkä olisi hyvä jos kysyisit tytöltäsi että mikä on?

KataTheBlondi

Voisko tää olla jotain että ootte nähnyt liian usein ja toista alkaa ahdistamaan moinen läheisyys. Mun mies jätti mut sillon joskus 1.5 viikoksi kun sitä alkoi liikaa ahdistamaan. Sit me juteltiin kun ei kummatkaan haluttu toisesta luopua. Siitä on jo 2 vuotta. :D Että voi siis käydä näinkin.

pingu1

Mä ahdistun myös helposti varsinkin, jos tuntuu siltä, että jollain tavalla painostettaisiin johonkin, mitä en halua. Ei sille mitään voi, pitää vaan ottaa rauhallisesti ja edetä hitaasti niin ehkä se siitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat