Mitä miehen päässä liikkuu?! - Parisuhteet

nanay

Koitan kertoa tarinan suht lyhkäsyydessään nyt tähän..

.. Päätimme, tai siis entinen kultani suurimmaksi osaksi vain yhtäkkiä "töksäytti" puhelimen välityksellä, että juttumme taitaa nyt olla tässä. Hän ei näe edes omaa tulevaisuuttaan niin miten hän näkisi meidän, hän sanoi.
Mitään suurempia erosyitä ei ole tähänkään päivään mennessä ilmennyt kuin meidän välimatka (kaukosuhde), hän haluaa omaa tilaa ja rauhaa. Ok.

.. Kaikkien itkujen ja minun yklsipuolisten asioiden epätoivoisten selvittämisien ja puhumisien jälkeen sovimme, että koitamme sentään pysyä ystävinä, ja tätä halusi enemmän miekkonen. Hänellä ei kuulemma tunteita enää niin minua kohtaan ole, mutta "olen hänelle tietenkin tärkeä ja hän haluaa pitää huolta minusta". Ok.

Mutta ongelman ja ihmetykseni ytimeen. Erostamme ja viime näkemästämme oli kulunut jokunen kolme viikkoa, yöllä soi puhelin perjantaina, mieshän siellä baarista turpa täynnä soittelee.
Puhui pitkän tovin ja sanoi mukavia asioita siinä ja oikein suurin piirtein aneli, että hän saisi tulla minun luokseni "lähden heti ensimmäisellä junalla mikä vain lähtee". Mies tuli ja oli todella väsynyt ja vieläkin känninen, kun ei ollut yöllä ollenkaan kerinnyt siinä nukkua ja oli vain kitannut kaljaa.

Meille, kun menimme niin hän kuiskutteli korvaani kaikkea mukavaa "kyllä susta tykkään vielä....", oli niin jotenkin anteeksi pyytävä ilmekin. Mukavaa koko vkloppu oli hänen kanssaan, olimme aivan kuin ennenkin, yhdessä ja lähekkäin ja hyvä olo oli.

Hän lähti ja pidimme entiseen tapaan yhteyttä toisiimme. Välillä tuntui taas etäiseltä. Kahden viikon päästä taas sama; tällä kertaa mies oli selvinpäin ja pyysi tulemista tänne. Hän taas tuli, yksi perjantai-iltainen känninen riita meillä oli, mutta senkin selvitimme ja iltaa pääsimme hyvillä mielin jatkamaan. Mukavaa taas oli koko vkloppu.

Meillä on mukavaa ja hyvä olla toistemme kanssa, nukumme lähekkäin, käymme kaupungilla elokuvissa ja syömässä, katsomme vällyjen alla yhdessä meillä elokuvia ja teemme ruokaa, pussailemme ja harrastamme seksiä.

Mutta sitten välillä mies on "toppuutellut", kun olen koittanut antaa pusua. "Ei nyt koko ajan".
Ja, kun kävelimme ulkona ja olin ottaa toisen kädestä kiinni, hän veti lapasensa taskuunsa ja "haluun olla näin vapaa välillä".
Ja jos minut jollekulle pitää esitellä niin olen "entinen tyttöystävä".

Tämä juurikin suuresti häiritsee, olemme aivan kuin ennen ja hän HUMALAPÄISSÄÄN "uskaltaa" paljastaa tunteitansa, kertoo myös silloin itkien rakastavansa minua, mutta silti sitten olen se "entinen tyttöystävä" ja emme kuitenkaan silti ole yhdessä vaikka käyttäydymmekin niin.

Tämä sattuu suuresti minua, alkanut jo tuntumaankin, että minkä takia hän sitten minua näkee? Seksin? Minkä?

Taas vkloppuna olemme näkemässä, ja tällä kertaa häiritsee vielä suuresti se, kun hän on tekstannut yhden kaverini kanssa kaikennäköistä, kaikesta ei minulla ole edes hajuakaan. Tiedän vain sen, että kaverini on kummallisen kihertelevä, kun miekkonen hänelle viestiä pistää.

Vituttaa, suututtaa, surettaa, ahdistaa ja masentaa niin paljon tämä kaikki.. Ja vielä niin epätietoinen ja olo on kuin idiootilla.. :(

Kommentit (3)

Mimia

Veikkaisin että olet hänen itsetunnon kohottaja. Ette seurustele (hänen mielestään), jolloin hän voi ihan vapaasti tehdä mitä vain muiden kanssa, eikä sinulla ole "oikeutta" suuttua tästä. Mutta samaan aikaan hän antaa sinulle sen verran hellyyttä ja romantiikkaa, että pysyt hänen rinnalla.

Tosi p*ska tilanne sinulla kyllä :? Ei tuollaista toisen superpallona olemista oikeasti jaksa, se syö vaan omaa mielenterveyttä.

Tuo teidän juttu kuulostaa ihan tavalliselle suhteelle, siis teidän tekemiset ja muut. Ei tuollaisessa tilanteessa pidä hyväksyä sitä, että tulee esiteltyä EXÄNÄ!! :evil: Sano ettet hyväksy sitä. Ja jos hän pistää vastaan tyttöystävä-nimikettä, niin ala viettämään samanlaista aikaa jonkun miespuolisen kaverisi kanssa, tai ala elää kuten sinkut: katsele ja flirttaile ihan näkyvästi muille. Sillä sinkkunahan tuo on aivan täysin sallittua.

Miehellä on varmasti jotain tunteita sinua kohtaan, mutta jos olet "liian helppo", hän pitää sinua hätävarana. Ehkä pieni näpäytys miehen itsetunnolle tekisi vain hyvää..

nanay

Sekin juurikin tässä on, että hän on mustasukkainen myös minusta. Ennen myönsi ja sanoi ääneen sen, nykyään, kun hän heittää jotain "kukas jätkä toi oli?"ja jos vastaan siihen, että eihän se hänelle kuuluisi edes, esittelen jätkän ja kysyn mieheltä, että mustasukkainenko hän mahtaa olla. "Ei, kunhan kyselin", ja silti paistaa kilometrein päähän, että häntä sapettaa muut miehet.

Eilenkin, kun puhuin kaverini kanssa puhelimessa, mies koitti soittaa ja ei kauaa linjoilla koputellut, soitti myöhemmin ja todella mustasukkaisesti ensimmäisenä lauseena "kenenkäs äijän kanssa siellä heti minuutti tolkulla puhutaan?". :lol:

Lähiaikoina muutankin samaan kaupunkiin missä entinen kultani asustelee.. ja tämänkin tein suurimmaksi osaksi hänen takiaan, tuntuu pahalta, kun ei enää edes tee niin kovasti mieli mennä sinne. Mitä jos joudun katselemaan hänen uusia hoitoja siinä sivussa? Sen jälkeen romahdan kyllä ja pahasti..

Ja hän viikko sitten MSN välityksellä sanoi, että haluaisi olla edelleenkin ystäväni vaikka joku uusi nainen tulisi kuvioihin mukaan ja sanoin suoraan etten tiedä tahdonko nähdä häntä semmoisessa tilanteessa. Ja silti hän hönki niskaani koko ajan "no mutta oot niin tärkee mulle ja tahdon olla sun lähellä ja ystävä.." Mielestäni tällä hetkellä kohtuuttomia vaatimuksia..

Vanamo

Tuo kuulostaa kyllä hyväksikäytöltä. Kannattaa tehdä tolle ukolle selväksi, että olet joko tyttöystävä tai sitten et mikään. Tuommosta ystävyyssuhdetta ei kannata pitää, jos on itse palasina sen jäljiltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat