Parisuhdeterapia - Parisuhteet

nasu23

Hienoa että jotkut ovat valmiita parantamaan suhdetta eivätkä ole heti luopumassa toivosta.Huomaa tosiaan että välittää silti toisesta ongelmista huolimatta :)

Kommentit (6)

Minnaliina

Onko kellään kokemusta parisuhdeterapiasta? Onko siitä apua? kertokaahan kokemuksianne :roll:
[color=darkred]
[size=9]Marimma// Muutin otsikkoa vähän kuvaavammaksi :)[/size][/color]

Fanni

Mulla ei oo omakohtaista kokemusta, ainoastaan oon nähny salkkareissa ku Paula ja Lasse kävi :D:D
oon monesti ehdottanu vanhemmilleni tuota, mutta eivätpä ole käyneet.. :? Kerrothan sitten miten meni? :)

Minnaliina

Juu kerronpa sitten tietenkin. Oon jo kauan yrittänyt saada miestäni lähtemään sinne- ja vihdoinkin kävi niin, että joko pitää hakea apua tai sitten antaa suhteen olla :roll: Eipä sinne tosin iloisella mielellä mene, mutta helpottaa ku tietää saavansa apua :roll:

Minnaliina

Joku halus tietää että millasta se sitte oli:)

Siellä oli nainen, joka kyseli kaikkia maan ja taivaan välillä aina alkutekijöistä loppuun. Oli tosi vapauttava ja oloa keventävä terapia. Sen jälkeen ehkä ymmärsi paremmin miehenkin ajatuksia ja ajatuksenkulkua, sekä myöskin sai itseni ajattelemaan asioista ehkä erilailla. Suosittelen erittäin lämpimästi niille, jotka sellaista apua tarvitsevat, siitä on apua - ainakin meille.

Monta kertaahan siellä pitää käydä, sekä myöskin yksilöterapiassa - mutta eiköhän suhde pikkuhiljaa ajan kanssa tuu taas onnelliseksi:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat