Lepyttely ja tunteiden osoittaminen - Parisuhteet

Miss Blood
lily

En mä näe mitään syytä miksi sun pitäis miestä lepytellä. Seksuaalinen väkivalta on vaikea asia itselle pohdittavaksi ja varmasti vielä vaikeampi siitä on puhua, vaikka kuinka olisi läheinen ja rakas kumppani. Mun mielestä on ihan oikeutettua, että haluat miettiä asioita ensin yksiksesi, eikä miehen pitäisi siitä suuttua, vaan olla tukena. Se, että valehtelit asiasta, ei ole mun mielestä ole noin suuri juttu, mikä siitä on tullut. Varsinkin kun kyse on siitä että olit yksin sen sijaan että olisit ollut kaverisi luona. Toivottavasti pystytte puhumaan asian läpi ja miehesi ymmärtää sen sinun kannaltasi ja tukee asiassa. Jos mies tuon takia haluaisi erota, niin ei kyllä ole sun arvoisesi mies.

Komppaan täysin !!!!

Kommentit (8)

onneton1

heip! olen 17 v tyttö joka seurustelee jo kolmatta vuotta. Asun mieheni kanssa yhdessä ja kihloihin menimme viime jouluna. Ongelma olisi siinä, kun meillä on hirveä riita käynnissä, ja ero tuntuisi olevan lähellä. Aikaisemmin olen lepyttänyt hänet laittamalla ruokaa, kertonut tunteista ja kirjoittanut runon tai kirjeen. Miten saisin osotettua hänelle kuinka paljon välitän? Jotain suurta pitäisi tehdä, mutta olen onneton näissä asioissa. Välitän hänestä kovasti ja ero murtaisi minut täysin joten pienetkin vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita.

[size=6]antagonismi //muutin otsikkoa kuvaavammaksi selkeyden vuoksi. [/size]

Taistelukääpiö

Ehkä laitat illal jotain tosi hyvää ruokaa ja viiniä, ja sit istutte alas ja keskustelette rauhallisesti kaikesta. Sano suoraan miltä susta tuntuu, mitä pelkäät jne. te ootte seurustelleet noin kauan että ei mun mielest kannattais erota taistelematta.
Saak kysyä mistä te riitelette?

onneton1

menee aika henk.kohtasen puolelle. valehtelin hänelle. sanoin olevani kaverilla vaikka olin oikeasti ulkona. koin kuukausi sitten seksuaalista väkivaltaa, enkä pystynyt kertomaan hänelle siitä, ennenkuin jäin kiinni valheesta. Aluksi hän luuli että olen toisen miehen luona. Olin ulkona vain, koska on paha olla. Poikaystäväni ei luota minuun enää.. Tuntuu todella pahalta, sillä hän on tärkeä, ja nyt olen menettämässä hänet noin typerän asian takia. Valehteleminen on aina väärin, mutta en tiennyt silloin mitä tehdä..

Taistelukääpiö
onneton1
kuukausi sitten seksuaalista väkivaltaa, enkä pystynyt kertomaan hänelle siitä

...mikä on täysin ymmärettävää... hyvänä poikaystävänä hänen on puolestuttava sua ja oltava sun tukenasi...

on kyllä väärin et valehtelit hänelle mutta ei kai sen takia se sua jätä...? kyl keskustelemalla voi suhteen pelastaa. kyl asiat vielä lutviutuu...

muuten: miks hän suuttuu siitä et käyt ulkona...? mikset saa käydä ulkona?

onneton1

Ei hän suuttunut siitä että olin ulkona, vaan että valehtelin hänelle. En tiedä oikein mitä tekisin. Yhtenä päivänä hän ymmärtää, ja toisena ei. Puhuminen ei tunnu auttavan.

lily
Taistelukääpiö
Ehkä laitat illal jotain tosi hyvää ruokaa ja viiniä

Eipäs usuteta alaikäisiä juomaan :lol:

En mä näe mitään syytä miksi sun pitäis miestä lepytellä. Seksuaalinen väkivalta on vaikea asia itselle pohdittavaksi ja varmasti vielä vaikeampi siitä on puhua, vaikka kuinka olisi läheinen ja rakas kumppani. Mun mielestä on ihan oikeutettua, että haluat miettiä asioita ensin yksiksesi, eikä miehen pitäisi siitä suuttua, vaan olla tukena. Se, että valehtelit asiasta, ei ole mun mielestä ole noin suuri juttu, mikä siitä on tullut. Varsinkin kun kyse on siitä että olit yksin sen sijaan että olisit ollut kaverisi luona. Toivottavasti pystytte puhumaan asian läpi ja miehesi ymmärtää sen sinun kannaltasi ja tukee asiassa. Jos mies tuon takia haluaisi erota, niin ei kyllä ole sun arvoisesi mies.

örmelö

Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin puhuminen? Itse koin kanssa juuri kantapäiden kautta, ettei valehtelu auta. Tosin itse kerroin valheestani, joka aiheutti paljon harmia molemmille, mutta eteenpäin porskutellaan yhdessä :) Sun pitää sanoa miehelles, ettet uskaltanu? kertoa hänelle, kun et tiedä miten hän reagoi, juttele juttele juttele, kyllä se siitä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat